Z článku: "Pokud by přeci jen ke zrušení víz došlo, mohla by Čína po čase žádat reciprocitu,“ podotkl Hála. „Oboustranný bezvízový styk by byl silně asymetrický - do České republiky by proudilo řádově více návštěvníků z Číny než naopak,“ doplnil".
Jestli by to nešlo naopak, že by jsme my jako první, a pak by jsme mohly žádat recipročně. To asi ne, my se nebudeme klanět, to tedy ne. Nám stačí, že Číňané platí, moc bych se nechlubil, že platí 2 200 oproti 1 100. Hezký den.
Z článku: "Zdražení másla prověřuje i antimonopolní úřad. První výsledky šetření budou na jaře příštího roku, řekl po čtvrtečním jednání na Úřadu vlády předseda úřadu Petr Mlsna".
No, alespoň že tak. Výsledky budou na jaře příštího roku, to by již mohl být "normálnější stav", tzn. máslo levnější a je po problému.
Vydržet do jara - heslo týdne. Hezký den.
"Taková politika může znamenat odklon od čisté mobility a větší podporu spalovacích motorů. To by však na druhou stranu mohlo vést i k rychlejšímu přehodnocení cílů v EU. „Evropa si sama uvědomuje, že ty regulatorní rámce jsou tu nastaveny až moc přísně,“ dodává Novák".
To, že si to uvědomuje Evropa je dobrý signál, musí si to ale uvědomit taky konkrétní lidé, kteří to ovlivňují a rozhodují: o směřování a "mají odpovědnost".
"Takovou cenu si mohou evropští kupující u nového auta nechat zdát. Dáno je to sice zčásti povinnou výbavou v EU a náročností klientely, na druhou stranu Škoda uvádí, že standardní výbavou všech variant Kylaqu je 25 prvků aktivní a pasivní bezpečnosti,,,,"
Já si myslím, že náročnost klientely v tomto případě nehraje roli, protože těch prvků ve výbavě je tolik, že to za ty peníze plně postačí.
Nezažil jsem to, proto neznám detaily. Pouze to, co popisuje pán.
Přesto si myslím, že rozvést se s ní, není žádné hrdinství. Manželka potřebuje pomoc, i kdyby to byl psychiatr. Od nikoho jiného, než od manžela pomoc asi nedostane. Asi je jediný. A jestli je jediný, tak jí musí pomoct. To bylo v nějakém filmu a já tomu věřím.
Hezký den všem a šťastný konec dvojici.
Jsem přesvědčen o tom, že ve stáří aut to není. Ani v absenci asistentů, jestli vůbec ta absence existuje, podle uvedeného stáří vozidel asistenty spíše v autech jsou. Spíše je největší problém ve zkušenostech. Bohužel.
Jestli jsem začínající řidič, asi "se nebudu rovnat vyježděným řidičům", pojedu proto např. pomaleji ve městě, mimo město i po dálnici než všichni ostatní, atd. Začínající řidič je bohužel nebezpečný sám sobě i v novém autě, protože nemá potřebný odhad, neumí dostatečně předvídat musí proto jezdit opatrně, bohužel, a to se ne všem začínajícím chce, myslím si.
A jestli "musí jezdit ve starších autech, na starších gumách, bez ABS" atd. tak o to více musím sundat nohu z plynu a to více se věnovat řízení, to je tvrdá realita.
Pokud přesto bourají, hlavně ať se nikomu nic nestane, a ať dojedou všichni zdrávi do cíle. Všem řidičům přeju hodně šťastných km.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Důležitá je asi ta maturita. Země neomezených možností.
Hezký den.