Autor uvádí vytočený motor jako slabinu. Ale právě naopak, zkuste z jakéhokoliv auta dostat maximální výkon, který potřebujete na rozjezd bez vytočeného motoru. Navíc než se vám ten motor vytočí tak ten výkon prostě nedostanete. Takže se dívám na to tak, že když je auto obyčejný spalovák, tak nikdy nemůže mít vlastnosti a výkon k dispozici jak u hybridu. Navíc od 0 po max bez přerušení kvůli řazení a podobných vynechání výkonu při rozjedu.
Doufám že to už pochopíte.
Spotřeba - účinnost hybridu a elektro aut je právě vysoká a proto musí být rozdíl při spotřebě. Zkuste na kole jet (šlapat) 20 a 35kmh bude spotřeba a výkon stejný?
To musíte mít správný obal na akumulátory např. Odkaz 1
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zajímala by mě spotřeba přes rakouské alpy, kde jsou velké a dlouhé kopce, jestli ta větší baterie dokáže rekuperovat celé kopce. U klasického hybridu je baterka nabitá v první zatáčce 🙂 ale pak je ještě dalších 10km, které jedu na režim B.