To parkování je bezohlednost, kterou tady kamioňáci brání. Ovšem to, jaký je provoz a kapacity nestačí, je problémem každého z dnešní konzumní společnosti. Pokud se chovám tak, že dnes objednám, zítra dostanu a pozítří vracím...tak se zlepšení dopravy nedočkáme. Nehledě na to, že dokud budeme chtít být tranzitní zemí, tak prostě budeme. Je to uzavírající se kruh, za kterým hledej pouze byznys.
Upcykling se sice jeví, jako úžasná možnost snížit produkci odpadu, ale stejně to je opětovné vytvoření odpadu.
Dokud si společnost neuvědomí, že jediná rozumná cesta je, omezit konzum, tak se z toho bordelu za chvíli nevyhrabeme. Ono se ale málokdo vzdá pokroku - dnes objednám, zítra dostanu, pozítří vracím...
A kde byl technický dozor investora, kde byl úředník...?? Zvednout zadek z kanclu a aktivně se podílet na zakázce, která nejde z jeho vlastních peněz, je neustálý problém. To že to firma pohnojila, je jedna věc, ale taková etapa se nezmastí za jedno dopoledne, takže zodpovědnost nese i zástupce investora, který se teď bije v hruď, jak s firmou zamete. Pořád dokola. Rozhodovat ano, nést hmotnou zodpovědnost ne.
Loni jsem vyjádřil nesouhlas s účastí kachny a schytal jsem spoustu nehezkých reakcí. A letos... nemám výtek, protože ač to nebude žádný trhač, tak proběhla zásadní změna a mají připravený auto, který (ukáže soutěž samotná) je postavený pro terén. Jednu z věcí kterou jsem loni napsal, že je účast kachny degradací Dakaru, kdy pro mě je to o přehlídce techniky, stavěné do "extrému" a ne o tom se jen zviditelnit s pomalovanou herkou. Byl to sice dobrý marketingový tah, ale propad v úrovni Dakaru samotného.
Nicméně ať holky dojedou a technika slouží.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
🤔 to už asi nebude na ekolokvidaci