Já nejsem novinář, mi věřit nemusíte......ale ten článek se tváří jako pravda, dotyčný to psal jako placený člověk, on by měl svá tvrzení dokládat a prověřovat. Tady by měl on reagovat....
No jo, autor se sem těžko zapojí, článek už mu vydělal...
A takhle pak na netu rostou polopravdy a mýty. To není nic proti Vám, reakce mne zaujala, ale kdo bude chtít, bude si v tom muset najít svoje.
Po přečtení části ( nesmyslných) komentářů jsem zjistil, že bude dobré vysvětlit jak se to ( podle mne logicky ) nejspíš seběhlo: řidič auta na vedlejší přijel ke křižovatce v okamžiku kdy jí po hlavní ( v pruhu blíž k němu... čili z levé strany ) projížděla dodávka. Koukl vlevo.. nic ...koukl vpravo ( a přestože odjíždějící dodávka mu clonila část protějšího pruhu ), rozhodl se projet křižovatkou. Jenže v tom vzdálenějším pruhu ( čili z pravé strany ) přijížděl motorkář a byl v tom okamžiku ,, zakrytý" ve výhledu tou dodávkou. A řidič auta mu stihl strčit čumák auta do jízdní dráhy. Podle toho co se píše a podle fotek motorky, tak motorkář rozhodně nejel rychle... když vám do cesty vjede čumák Fordu Fusion ( oproti některým moderním SUV naštěstí nižší ), tak se motorka ( obzvlášť takhle lehká a v kombinaci s brzděním ) snadno ,, postaví na přední " řidiče vyhodí na kapotu nebo na silnici a pak spadne na bok ( v tomhle případě to bylo nejspíš na pravý ). Před nárazem se doporučuje pevně sevřít nohama nádrž . Jenže i při 50km/h to vyhodí motorkáře ze sedla ( záleží samozřejmě na typu motorky, váze a síle motorkáře atd. ...ale to je zbytečné rozvádět ).
PS: prostě motorkář se na dodávku nelepil ( jak tu někdo nelogicky píše a sklízí souhlasná ,, srdíčka ") , ale řidič auta vjel do křižovatky v době, kdy měl ještě částečně zakrytý bezpečný výhled dodávkou ...tečka.
Prosím ty zpevněné ruce upravte (pro ty kdo čtou jen první příspěvek ve vláknu...). Ruce se musí uvolnit, jinak to láme zápěstí.
Nicméně v moment nárazu to málokterý jezdec je schopen udělat. Reflexy jsou svinja.
Který mamlas psal tenhle článek , který neříká plnou pravdu. Ty přestavbové sady zdaleka nejsou pro všechny kotle, které ještě mají lidé doma, Sada musí mít certifikát zkušebny pro konkrétní typ kotle. Navíc by to muselo být z doby, kdy se mohly vyrábět kotle 3. třídy, což už se dnes nesmí. Takže už se ani ty sady nesmí vlastně vyrábět, lze jen doprodat staré zásoby. S takovými články se běžte vycpat a nebalamuťte lidi !
Musíte k tomu co píšete (a já se v tom nevyznám) uvádět zdroje. Takto je to "stejné" tvrzení jako článek samotný.
Chtělo by to zavést vysoký roční poplatek za provozování motorky, např. tak 75.000 Kč. Tím by se snížil jejich počet a logicky i počet ztracených lidských životů.
Nepřekvapuje mne, že tady zase flušete po motorkářích. Jen nechápu, že si tu touhu neodpustíte, když zemře někomu syn, manžel, kamarád.
Jestli máte aspoň trochu IQ na úrovni, tak se postavte před zrcadlo, liskněte si a pak se omluvte sám sobě za to, co jste schopen vůči své osobě vyprovokovat.
Řidič má jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen ZASTAVIT, pokud se před ním něco objeví.
V tomto případě měl nejdřív vystoupit, pokud tam neviděl, a podívat se na plochu, na kterou chce vjet, jinak tam NEMĚL vjíždět.
Podle mého názoru je čiré šílenství vjíždět kamkoliv "naslepo".😯
Máte vůbec řidičák??? Když se neobouváte do motorkářů, tak se budete trefovat do ostatních řidičů???
Dle vašeho, by se mělo jezdit krokem před každým horizontem? Neustále přebírat zodpovědnost za druhé??
Chlap přišel o život, úplně zbytečně a vlastní vinou. O tom jaký život vedl, nebo jestli mohl dostat druhou šanci, není potřeba diskutovat. Prostě zemřel člověk a svým chováním způsobil doživotní trest, třeba absolutně bezúhonnému řídiči.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
0,5 ha ty hrááábě!