pokud firmy požadují co nejvíc práce za nízkou mzdu,k tomu spousta přesrasů a nechtějí věkovou skupinu 40+ tak ať se nediví že jim lidi chybí.Navíc starší ročníky už se těžko budou rekvalifikovat na jiné profese a pokud rekvalifikaci podstoupí tak stejně narazí na věkovou bariéru.Vláda zvyšuje věk odchodu do důchodu ale padesátníky už v podstatě nikdo zaměstnat nechce
docela rád bych viděl seznam OSA který by veřejně ukázal kolik a komu vybrané peníze posílají ale předpokládám že ten nikde tito parazité nezveřejní.Každopádně jak už tu zaznělo,v době streamovacích služeb které si platíme nevidím důvod platit těmto parazitúm znovu za něco,za co jsem už zaplatil.Stahovat obsah už se nikde nedá a tak ať jdou tito parazité někam....
je spousta problémů které EK nedokáže vyřešit a pokud něco řeší tak z toho vnikne paskvil který ten problém ještě více prohloubí.Jenomže ta banda úředníků raději neustále prudí a vymýšlí jak jen někomu uškodit a pokutovat za něco,co druzí vytvořili a dobře to funguje.Podle nich se jenom musí regulovat,přikazovat,zakazovat a pokutovat.EK by měli rozpustit,jenom ničí ekonomiku a nastolují novou diktaturu
Někdo kdo nejezdí, neví...
Život na dráze je stejný jako na silnici...
Domníváte že dojedete, ale někdy ....
Jezdím hodně a často. S ČD, bohužel i s RJ i Leo..
Stačilo říct průvodčímu že jedete na spoj, a on zavolá a někdy počká, někdy ne, už minutu či dvě počká... Víc nemůžete čekat...
Tzv selský rozum.
Prostě jeďte autem a budete šťastný, jak cítím z vaší reakce.
PS : Nejsem zaměstnancem CD ani nijak propojeny.. jezdím protože po Covidu nejsem schopen jet autem .
Takže jsem pochopil jak funguje dráha... Stejně jako před tím, jsem věděl jak funguje silnice.
ano v tomto máte pravdu a průvodčí bývají dost ochotní když potřebujete chytit návazný spoj.Ty zpoždění nejsou vinou ČD ale neustálé opravy a výluky na tratích jsou jejich příčinou.Každopádně ty zpoždění pak nabírá i konkurence.Jenže mi to připadá jako národní zvyk nadávat pouze na ČD které jsou v tom nevinně
Taky tohle znám. Lístek si kupujete na určitý vlak. Platí sice déle, ale stihnete-li dřívější, tak neplatí. Proč? Proto. Stalo se mi to několikrát a dost záleželo od průvodčího. Jeden to vzal jako ok, druhý ne. To že se na daný vlak nedal už koupit lístek, ho nezajímalo. Vlak měl totiž už na odjezdu 15 min zpoždění a tak to online nešlo. Stavit se do pokladny byl nesmysl bo nebylo jisté, kdy vlak přeně odjede. Chtěl jsem jen využít možnost, když už se nyskytla. Samozřejmě jsem měl lístek na stejnou trasu za stejné peníze. Prostě ČD. Ale je to taky o lidech, jak jsem zjistil.
už se mi to taky párkrát stalo ale tyhle elektronické jízdenky jdou vrátit pokud nastoupím do jiného vlaku než jsem si koupil.Zatím mi vždy peníze vrátily do týdne
já jsem omezil pití piva,piju jen vodu,kávu a zelený čaj bez cukru.Sladká jídla jsem vyřadil a k snídani a k večeři si dávám celozrné pečivo s plátkovým sýrem nebo třeba šunkou a k tomu zeleninu.K obědu si dávám běžné teplé jídlo.Co se pohybu týče tak to střídám.Buď si udělám procházku dlouhou 10 až 12 km a nebo si projedu na kole okruh kolem 60 km.Za dva měsíce jsem shodil 13 kg a cítím se fajn
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
díky aktivistům se stavba pozdrží a zároveň prodraží,nakonec se to stejně postaví ale se zpožděním a dráž.Těmto aktivistům bych nechával uhradit škody které díky svým aktivitám vznikají.Chtějí prudit a tak ať za to nesou nějakou zodpovědnost