Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
komentoval
Před 1 měsícem
Vlastní zkušenost. Firemní 2.0 CDTI bi-turbo, 154kW, 4x4, Country Tourer, r.v. 2020. Kupováno nové zde v ČR, celou dobu jeden řidič. Jízdně jedno z nejlepších kombi, které jsem kdy řídil, Twinster od GKN s vektorováním točivého momentu je opravdu rozdíl od např. koncernových čtyřkolek v Passatech a Superbech. Pohodlné, prostorné, silné, na diesel tiché auto, ideální na dlouhé cesty. Po cca 2 letech odešlo čidlo polohy "P" řadicí páky, měnilo se pár měsíců po 2 leté záruce, náklady cca 20 tisíc, kulance neuznána. Jinak 4 roky zcela bez závad. Servisováno velmi nadstandardně (výměny všech provozních kapalin v polovičních intervalech atd.). V cca 100.000 km ale odešel DPF, začal propouštět saze. Podle všeho to byla systémová vada tohoto typu filtru, nebylo to např. krátkými jízdami po městě. Tento konkrétní DPF byl unikátní jen pro tuto motorizaci a tím pádem nešlo koupit druhovýrobu např. z Polska, ta pasovala jen na 125 kW verze. Filtr se samozřejmě odporoučel zrovna ve chvíli prodeje, v den, kdy si nový majitel zaplacené odvezl domů. Kulance od Opelu? Zamítnuto. Kupujícímu jsme po dohodě nakonec refundovali náklady na pořízení nového dílu - asi 95.000 Kč, výměnu už si hradil a zařídil sám. Další Opel už si nekoupíme, jednak pod současným majitelem už nedělají nic zajímavého, ale i kvůli arogantnímu přístupu servisu a dovozce k řešení zjevně výrobních vad...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vlastní zkušenost. Firemní 2.0 CDTI bi-turbo, 154kW, 4x4, Country Tourer, r.v. 2020. Kupováno nové zde v ČR, celou dobu jeden řidič. Jízdně jedno z nejlepších kombi, které jsem kdy řídil, Twinster od GKN s vektorováním točivého momentu je opravdu rozdíl od např. koncernových čtyřkolek v Passatech a Superbech. Pohodlné, prostorné, silné, na diesel tiché auto, ideální na dlouhé cesty. Po cca 2 letech odešlo čidlo polohy "P" řadicí páky, měnilo se pár měsíců po 2 leté záruce, náklady cca 20 tisíc, kulance neuznána. Jinak 4 roky zcela bez závad. Servisováno velmi nadstandardně (výměny všech provozních kapalin v polovičních intervalech atd.). V cca 100.000 km ale odešel DPF, začal propouštět saze. Podle všeho to byla systémová vada tohoto typu filtru, nebylo to např. krátkými jízdami po městě. Tento konkrétní DPF byl unikátní jen pro tuto motorizaci a tím pádem nešlo koupit druhovýrobu např. z Polska, ta pasovala jen na 125 kW verze. Filtr se samozřejmě odporoučel zrovna ve chvíli prodeje, v den, kdy si nový majitel zaplacené odvezl domů. Kulance od Opelu? Zamítnuto. Kupujícímu jsme po dohodě nakonec refundovali náklady na pořízení nového dílu - asi 95.000 Kč, výměnu už si hradil a zařídil sám. Další Opel už si nekoupíme, jednak pod současným majitelem už nedělají nic zajímavého, ale i kvůli arogantnímu přístupu servisu a dovozce k řešení zjevně výrobních vad...
1 odpověď