To že se elektrická auta nekupují, neznamená, že nejsou lepší. Je to především o ceně a obrovských dezinformacích. Když jsem loni poprvé sednul do Tesly, byl jsem v šoku.
Celou dobu jsem žil v přesvědčení, že Tesla je elektrický krám ,který bych nikdy nechtěl. Až na vlastní oči jsem se přesvědčil že je všechno jinak.
Třeba jsou na vrcholu a třeba ještě ne. Budiž vám přáno (i jiným) elauto. Když jsou ale tak skvělá, tak proč se musejí pořád - i po tak dlouhé době co je tu máme - dotovat, aby se prodala? Nehledě na to, že se chce všechno přesouvat na elektřinu, ale ta sama je v problémech s cenou, výrobou, ...Obvykle nejlépe funguje mix, tady se tlačí vše jedním kanálem. A ještě úzkým.
To že se elektrická auta nekupují, neznamená, že nejsou lepší. Je to především o ceně a obrovských dezinformacích. Když jsem loni poprvé sednul do Tesly, byl jsem v šoku.
Evropa dosáhla technologické dokonalosti ve vývoji spalovacích motorů. Ve chvíli, kdy se téměř dotýkáme horizontu účinnosti i ekologičnosti u těchto motorů, jsme se sami, z ideologických důvodů, rozhodli tento vývoj přerušit, nevyužít, co se generace techniků naučila a vsadit na výrobu elektromobilů ne proto, že to trh žádá, ale proto, že to EU rozhodla a nařídila! Paradoxní je, že pokud Evropě jde opravdu o ekologii, tak by vlastně za příval levných a technologicky přijatelných elektromobilů z Číny měla být vděčná. To, že nám to položí ekonomiku? Te je přece jasné, nikdy nebudeme mít stejné surovinové zdroje jako Čína ani levnou lidskou práci. Na to nemusím být světový ekonom! Evropská Unie, konkrétně její vedení s Layenovou v čele a jejími patolízaly včetně našich politiků je parta ignorantských hňupů.
Ano máte pravdu, současná spalovací auta mají motory na vrcholu. Loni jsem využil zkušební jízdy Teslou a mé dva roky staré BMW (najeto 50 000) šlo do světa.Dneska jezdím Teslou a nikdy bych se dobrovolně do spalovacího auta nevrátil. A to je mi 60 a mám 17. auto(většinou výkonné BMW) za svůj život. Elektroauta jsou jinde a pokrok prostě nezastavíš.
Nemít pán doma tu legálně drženou zbraň, dopadlo by to jinak. Byli by bez auta, protože tenhle by ho někde rozflákal a při tom ještě někoho zmrzačil nebo zabil.
Legálně držené zbraně šetří lidské životy
Jenom jedna technická. Za to že pán zadržel pachatele se zbraní v ruce, by mohl být také obžalován. Legálně drženou zbraň lze použít pouze k obraně. Zadržet pachatele se zbraní v ruce mohou pouze ozbrojené složky. Tak snad z toho pan nebude nic mít...
Ano, to je ten důvod proč být ozbrojen. Jsem za tento článek rád a chválím. Možná by státní správa měla nasměrovat PČR na Cejl místo nesmyslných přesvědčovacích akcí na odzbrojení řádného obyvatelstva.
Jenom jedna technická. Za to že pán zadržel pachatele se zbraní v ruce, by mohl být také obžalován. Legálně drženou zbraň lze použít pouze k obraně. Zadržet pachatele se zbraní v ruce mohou pouze ozbrojené složky. Tak snad z toho pan nebude nic mít...
Ano, to je ten důvod proč být ozbrojen. Jsem za tento článek rád a chválím. Možná by státní správa měla nasměrovat PČR na Cejl místo nesmyslných přesvědčovacích akcí na odzbrojení řádného obyvatelstva.
Jenom jedna technická. Za to, že zadržel pachatele se zbraní v ruce by mohl být také obžalován. Legálně drženou zbraň lze použít pouze k obraně. Zadržet pachatele se zbraní v ruce můžou pouze ozbrojené složky. Snad z toho pán nic mít nebude...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Sám mám už tři měsíce Tesla 3 highland LR (předtím několik BMW). Do spalováku už bych se asi dobrovolně nevracel, jízda a všechno ostatní je jiný level. Ale tohle bych si tedy rozhodně nekoupil ani za 150 000. Pokud elektroauto, tak tam chci cítit tu zásadní výhodu... Když šlápneš na plyn, tak to prostě vystřelí 😁
4 odpovědi