Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih ne poslechem. Uvádím školství jako příklad systému, kde je vykazováno za mnoho peněz málo výsledků. Podobná nekvalita a neefektivita je podle mě ale téměř v celém státním sektoru. Racionalizací procesů by šlo ušetřit až půl bilionu ročně. Tyto peníze by se pak nalily do ekonomiky, a tak by jí pomohly.
Jak konkrétně souvisí chatbot s cenou másla před vánoci? A prosím pokročilou odpověď s hypertextem. Děkuji!
problém vidím hlavně ve mzdě vězňů. po stržení platby věznici za pobyt na alimenty mnohdy nezbyde. většina věznic má možnost jen dělnických profesí, a za půlku minimálky toho moc nepoplatí. viz Odměňování odsouzených
Odsouzení jsou zařazeni do čtyř platových skupin
skupina – 50 % minimální mzdy za kalendářní měsíc (není potřebná odborná kvalifikace)
skupina – 70 % minimální mzdy za kalendářní měsíc (vyučení nebo potřebná odborná kvalifikace)
skupina – 95 % minimální mzdy za kalendářní měsíc (střední vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu)
skupina – 120 % minimální mzdy za kalendářní měsíc (vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu).
Stejně makat nechtěj. Mrzáci.
jenže problém, a zásadní rozdíl, je v tom, že když neplatiče alimentů zavřeme, tak nezaplatí už tuplem nic (protože nemá příjem, o kterém by se vůbec dalo mluvit), a se záznamem v trestním rejstříku taky nezíská práci, která by vedla k placení alimentů v důstojné výši. Tím, že ho zavřeme, tudíž problém jen zhoršujeme.
Proč se mají v trestu flákat? Pěkně ať makaj! Nejlépe koště, vestu s nápisem: jsem neplatič alimentů a na své dítě kašlu a do ulic rodného města hezky zametat chodníky. Ona trocha tý ostudy je někdy lepší než Mírov.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dobrý den,
tady už sněžilo v noci, sice jsme jen 650 m vysoko, ale 0 je hnusnější jak když je -15°C. Honsová varovala před silným větrem, ať koukám jak chci, 60 km/hod není silný vítr.
Přeji Vám krásný den ať jste odkudkoliv. ❤
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
U nás fučí už teď, ale my jsme větrná hůrka. To člověk otevře dveře a vezme za nimi čáru. 😁 Ale snad to neodfoukne nové soláry. To by nebylo od počasí zrovna ekologické. 😁
1 odpověď