OK. Každý ruský funkcionář a zločinec je tedy legitimním cílem. A s ohledem na zločiny režimu je zločincem úplně každý, kdo dělá cokoli, z čeho ten režim má prospěch.
Rozumíme si?
Zejména s ohledem na to, že i ruští funkcionáři, kteří jsou v Rusku, mají prospěch z toho, že mají rodinné příslušníky uklizené na západ.
Teď už si fakt rozumíme, serjožko?
Jenomže mezi Iran Air a KAL-007 byl ten podstatný rozdíl, že v Hormuzské úžině šlo skutečně o omyl způsobený nepromyšleným ovládacím rozhraním systému Aegis a nedostatečným výcvikem operátora, zatímco sověti KAL-007 sestřelili s VĚDOMÍM že jde o civilní letadlo na pravidlené lince, které prakticky určitě jen v důsledku navigační chyby zabloudilo do jejich prostoru. Dokonce ten stíhač to na štáb PVO hlásil, ale dostal výslovný a kategorický rozkaz k sestřelu, který v duchu "radši oni než já" vykonal. Protože si všichni dovedeme představit, co by ho čekalo kdyby odmítnul.
Naproti tomu operátor Aegisu na palubě Vincennes si "jen" neuvědomil, že systém má dva kurzory; dotazovací a střelecký. Dotazovací měl umístěný na íránské F-14 na ploše základny Bandar Abbas (ono už samo sdílení letiště civilním a vojenským provozem je pořádná prasečina), a z jejího odpovídače měl informaci o tom, že jde o vojenský stroj. Z téhož letiště vzlétl airbus sice také na pravidelné lince, který radar pochopitelně zachytil; problém byl, že jeho trasa procházela přímo nad USS Vincennes. A operátor si neuvědomil, že to je jiný stroj, a že dotazovací kurzor má pořád na té F-14 na ploše Bandar Abbas. A protože ještě navíc zvorali komunikaci, kdy se airbusu dotazovali na záměry a žádali ho o změnu kurzu na frekvenci, kterou ani nebyl vybaven přijímat, operační vydal rozkaz k palbě.
Podobně ruSSáci zbloudilé letadlo do Helsinek, které narušilo jejich prostor, místo vyvedení sestřelili nad Karélií a jen díky mistrovství pilotů nouzově přistálo V TUNDŘE.
Problém není to, že zaplatil držhubné pornoherečce, nýbrž to že to vzal z firemních peněz a dal to do nákladů, čímž se fakticky dopustil krácení daní a porušení finančních předpisů.
Kdyby to dal z vlastního, nikdo by ani neceknul, protože by neměl na základě ČEHO ceknout. Jenže to ho nikdy ani nenapadlo.
Autor by si měl v první řadě nastudovat, co v US právní terminologii "útočná zbraň" vlastně znamená.
A ne, samonabíjecí pistole ta kritéria fakt nesplňuje. Nápověda: asi nejvíc se tomu blíží kategorizace zakázané zbraně podle našeho zákona 147/83 a původní 288/95, zakázující zbraně "plně automatické, nebo mající vzhled vojenské plně automatické zbraně". Stručně - současný stav v USA je naprostá zrůdnost.
A taky by si autor měl všimnout, že doslova každý stát USA má legislativu úplně jinou.
Zákaz nějaké konkrétní kategorie zbraní neřeší vůbec nic, protože substitutů je nepřeberné množství.
Co by naopak bylo nanejvýš žádoucí, je intenzivně se zabývat psychickým zdravím populace, a tzv zbraňovou kulturou. To že je víceméně normou, že se zbraně (a tím spíš nabité) nechávají volně povalovat po nábytku, místo aby v době kdy nejsou používány byly vybité patřičně uloženy a zabezpečeny proti zneužití, je velký problém.
Stejně velkým problémem ale je, že (i v důsledku praxe, že bezpečnostní složky mezi sebou komunikují jen dost omezeně a často má do registru zbraní, pokud v daném státě vůbec existuje, přístup jen DEA, a policie nemá přístup k lékařským záznamům a lékaři nemají zase možnost pacienta označit jako nezpůsobilého k nabytí zbraně) celý systém regulace zbraní v USA je rozsáhle dysfunkční až zcela nefunkční. BTW byly případy, kdy byl z armády pro trestnou činnost (včetně násilné typu loupežných přepadení) vyhozen voják a armáda se asi 15 let vůbec neobtěžovala provést záznam do zbrojního registru, takže maník si léta v klidu syslil zbraně a pak někde postřílel desítky lidí
Líbí se mi, jak se "taktně" zamlčuje, že už teď každý ráno za prací do Prahy přijíždí velký stovky tisíc lidí,přičemž MHD praská ve švech a všude jsou zácpy, k tomu má jen rezidentů přibýt další milión, ale můžou za to auta a mají to vyřešit cargokola a větrníky. Ideálně s nějakou dotací,aby bylo na malý domů kterých si na výplatce nikdo nevšimne a milióny vypraný přes nabíječky a bílý kobyly.
"Na trať vybavenou ETCS nemůže vjet vlak, který jednotkou vybaven není".
Vážně nemůže? Nebo to jen nemá dovoleno? Co přesně mu v tom skutečně zabrání?
Není to ve skutečnosti spíš tak, že pokud vlak bez jednotky vjede na trať s ETCS, ostatní vlaky dostanou STOP, zatímco tenhle vlak si na trati může dělat doslova co chce a klidně jiný stojící vlak nabourat?
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
1000 za den? Pokud dnem myslí 24 hodin,tak každý bude mít 86,5 sekundy, včetně příchodu a odchodu. Jestli tam nebude mít partu "rozehřívaćek", tak to teda hodně štěstí s tým pertinaxem.
A pokud jako den počítá jen slunce nad obzorem, bude to ještě míň. A jestli si to naplánuje má zimní slunovrat,tak se všichni akorát pěkně proběhnou.