Navštívil jsem hodně evropských okruhů. A vždy když jsem byl v Brně, tak jsem nechápal jak se tam může jezdit moto GP. Zázemí sto let za opicema, trať i obslužné komunikace v dezolátním stavu, traťoví komisaři bez kázně to samé bohužel i záchranáři, které naštěstí nikdo nepřejel. Bezpečnost nula a díky tomuto bordelu to vždy v Brně končilo nějakým neštěstím 😕.... Občerstvení bylo v Brně absolutně ze všech okruhů nejdražší.....
Nevím jak to dělají naši sousedi na Slovensku, ale kdybych to měl porovnat, tak Brno je vedle Slovakia-ringu jak žebrák bez nohy 😁🤷🏼♂️....
Vypadá za mě fakt nádherně, po delší době auto, které mne třeba jako Bronco velmi oslovilo, jen škoda toho motoru no...., ten čtyřválec je bohužel fakt slabý na takovéhle auto a za mě i nedůstojný. Někdo bude namítat, že to stačí, ale opravdu to musíte honit, jeto zkušenost z Hiluxu, jízda s V6 v Rangeru je úplně něco jiného. Škoda, že se sem ofic nebude dovážet i varianta s 4,0 V6 benzín jako má třeba Hilux od Dajbycha, to je pak jiné kafe ........ !-) Hovoří ze mě osobní zkušenost s LC80 s V6 4,2 TD, pak LC100 s 4,7 V8 a teď LC200 s 4,5 V8 a kdo jednou zkusí, už nikdy nechce jinak
Mám Hiluxe s 2.8 v automatu a nedostatek výkonu nepociťuji a to tahám třínápravu která váží prázdná 950kg.... měl jsem i 2.8čku v manuálu a ta teda bez vleku byla ještě divočejší. Nedostatek výkonu však může u toho motoru nastat při jízdě s těžkým vlekem na dálnici, tam by se šestiválec určitě hodil....
2.8čka má na čtyřválec i celkem slušnou hodnotu točivého momentu...
Stav českých silnic je většině případů žalostný, takže často musím kvůli nákladu i vleku jet s rozumem. Pokud tahám bagr, tak pod velkým kopcem zapínám power mód a i tak není vubec potřeba dávat plný plyn..tolik mé zkušenosti 🙂
PS: souhlasím že bych uvítal šestiválec u Hiluxu/Landcruisera v nabídce 🙂👌
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Republikové policisté 😂😂😂
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Republikáni 🤣🤣👌