Říkal jsem to i dřív, a řeknu to zas, Renault musí přemýšlet sám za sebe a nenechat s sebou manipulovat evropskou unií, když si vezmu Megane IV kterej už se 8 let vyrábí, stále má několikanásobně vyšší tržby jak nový elektrický Megane. Ovšem euro ovcím je zbytečné tohle vysvětlovat, stále si budou myslet že je lepší používat baterky který vyrábí děti v číně za misku rýže měsíčně.
Tohle stejně nikdy realitou nebude. Vsadil bych se že i děti mojich dětí a děti jejich dětí budou stále využívat spalovací motory, protože co jsme využívali 100 let zpět? Spalovací motory. A u nákladních aut je to trojnásobná blbost, kamion ujede za den třeba i přes tisíc kilometrů s několika tunovým nákladem, vzhledem k tomu že tohle nedokáže ani běžný elektrický auto, tak pochybuju že se to někdy stane. Elektrický auta opravdu patří jen do města, v těch lidnatějších se opravdu trochu hůř dejchá, a ty motory přece jen nejaký bordel dělají. Já ale radši sednu do busu. Klasického naftového autobusu, autobusy na baterky jsou nesmysl, máme trojelbusy, a pro vytíženější trasy máme tramvaje, ty jsou ekologický dost.
Všichni furt jen nadávají na severní Koreu, přitom evropská unie je něco velmi podobného. Česká republika jde pomalu k zemi ale nepotřebujeme aby nás ještě víc tlačilo EU, chápu všechny dotace, USSR nám tady postavili tisíce komunistických bytovek pro milion lidí, ale co nám vzali? Suroviny, materiály, atd. EU nám bere rozum a všechno co se jim nelíbí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stále v Chorvatsku vidím jak někteří lidi v renaultech 4 jezdí. Tyhle Renaulty jim tam drží už nějakých 60 let. Tohle nevydrží ani 6 let a už to bude na šrot. EU nám stále nutí něco s kratší a kratší životností, je to ekologické? Ne, není. Mám na naftovém meganu téměř 400 tisíc kilometrů, po generálce v 275tkm o novém autu nechci ani slyšet.
1 odpověď