Jenom že tady se hovoří o období před 89.Tehdy se stavělo 40000 bytů dostupných občanům ročně a to se tenkrát říkalo,že je to málo.Jaká je výstavba dostupných bytů ročně po 35 letech?
Nemáte úplně pravdu. Autor článku píše o výstavbě před rokem 1948, do roku 1989 a pak po roce 1989. Hovoří o tom, že prudce klesla kvalita výstavby i úrovně bydlení právě po roce 1948. Nemohu říct, že by v autorově článku vše byla vyložená nepravda, ale stavebnictví se fakticky potýká s obrovskými problémy stále. Tvářit se, že dnešní výstava je jeden kvalitní objekt za druhým, to je prachsprostá nepravda. Stačilo by, kdyby nahlédl do stavebních deníků nové výstavby, kdyby měl větší povědomost o táhlých reklamačních řízeních na veškerou výstavbu, vleklých soudních sporech o nápravu nekvalitně provedené práce. K tomu na spoustu věcí se přijde až během záruční doby na dílo, praskající fasády, protékající střechy, křivé podlahy, špatné vyspádování teras, lodžií a balkónů, odfláknuté izolační nátěry a mnoho dalšího. Když si pak vezmete za jak obrovské částky si takovou nemovitost pořídíte, je to hrůza hrůz a často časovaná bomba.
To snad ale myslíte cigány neníliž pravda.
V období tzv. 1. republiky to u dělnických profesí bylo běžné. Uvědomte si, že nebylo ničím neobvyklým, že měli 4-6 dětí. Cikáni, jak v té době byli označováni, obvykle vedli kočovný život v povozech a maringotkách na ně jsem v pravdě vůbec nemyslel. Lidé na venkově, pokud pracovali jako námezdní síla na statku, od statkáře obvykle neměli přidělen větší prostor, než jednu místnost a demograficky to bylo velice obdobné, jako u dělníků a dalších námezdních sil.
Nepřijde Vám zvláštní, že v zemích, kde se bez komunistů obešli, se obešli i bez těch králíkáren jako masového etalonu bydlení.
Podobnou výstavbu, dokonce v některých případech i zjevně horší, byste našel v řadě zemí na západ od nás, např. v Německu a ještě více ve Francii. Samozřejmě i Velká Británie se tomuto typu výstavby nevyhnula.
Za První republiky se taky bydlelo i v odstavených vagonech, v chudinských koloniích, dokonce v jeskyních...
Snad bych ještě dodal, že u chudších lidí byl výrazně vyšší podíl počtu obyvatel bytové jednotky na m2, než jak tomu bylo v pozdějším období, zejména pak na konci 70. a počátku 80. let. Což lze považovat za poměrně důležitý parametr. Nebylo výjimkou, že v jednopokojovém bytě bydlelo i třeba 8 lidí.
Nejvíc mě štve, že Žižka nechal zničit ten krásný hrad Rabí na Šumavě. To mu nikdy neodpustím...
To se ovšem velmi mýlíte. Prvně hrad Rabí v době husitských válek nebyl tak rozlehlý, jako je dnes. Žižka dobýval Rabí celkem dvakrát, poprvé úspěšně a rychle, podruhé to vedlo k částečné, nebo úplné ztrátě jeho oka. Hrad poté střídal řadu vlastníků. Do stavu ve kterém je dnes byl uveden ve dvou etapách. V první polovině 18. století hrad vyhořel a požár jej připravil o střechy. Další dílo zkázy konali okolní obyvatelé, kteří hrad rozebírali na stavební materiál. To se konalo ve druhé polovině 18. století a první polovině století 19. A tak si říkám, že zrovna stav hradu Rabí byste Janu Žižkovi odpustit mohl a měl.
Článek je vzorem vší demagogie a zvrácené formy sluníčkářství. Tendence zlehčovat vážnost intenzity objemu a rozsahu nebezpečí, které z nájezdnického boomu pro řádné obyvatele Evropy plynou, jsou vysloveně veřejnou lží, kterou uplatňovali politici a novináři stejně postižení na duchu, jako autor tohoto článku, před zhruba 2-8 lety. Od té doby se i Německý tisk, dlouhodobě prosazující cenzuru až bolševickou a němečtí politici (nejen němečtí) dostali do situace, kdy zvěrstva a jejich objem páchaný nelegálními migranty nelze nadále utajovat, nebo bagatelizovat. Z hlediska získání nové pracovní síly již dnes přiznávají, že tito migranti prakticky žádným přínosem nejsou, ochota učit se jazyk země, kde se nově usídlili je téměř nulová, o nějakém kulturním obohacení nemůže být ani řeči a co víc, řada zvyků, co si příchozí přinesli ze svých domovských zemí je v přímém rozporu se zákony dané země. K tomu se dostávají do situace extrémní zátěže sociálního systému a zároveň je nutné významné navýšení výdajů na bezpečnost, což ovšem kritickou situaci řeší jen velmi dílčím způsobem.
Ano. Právě, že to vychází z uhrazených škod pojišťovnami. A vzhledem k tomu, že cyklisté způsobí asi desetinu nehod a jimi způsobené škody jsou mnohanásobně menší, logicky musí být pojistné kolem 1% povinného ručení auta.
A samozřejmě je blbost, že se z povinného ručení hradí poškození vlastního zdraví. To se hradí z vlastního zdravotního pojištění.
Cyklista někoho zabije jednou za 10 let. Zatímco řidiči ročně několik set lidí. Cítíte ten lehký nepoměr? Podobně je to se škodami na zdraví jiných. Cyklista se většinou zrakví sám, málokdy někomu způsobí vážnější zdraví. Přitom je těžce zraněných víc jak tisíc ročně a asi 20tis lehce.
Takže on tak drobou částku nikdo vybírat nebude, protože náklad by byly větší, než vybraná částka. Proto tak blbý nápad nemají nikde na světě.
Již dnes se v podstatě můžete pojistit a za hubičku to věru není. Možná sami cyklisté budou volat po jakémsi povinném ručení, které by platby rozprostřelo a bylo pravidelné. Představte si, že Vám domů přivedou dítě policajti, že způsobil škodu za dva miliony a Vy ji musíte uhradit. Pojištěný jistě nebudete, vždyť kluk jel jen na kole.
Jsem pár desítek let zletilý, ale ne naštěstí tak senilní, abych předpokládal, že někdo bude pro děti požadovat řidičské oprávnění, které z principu vyžaduje právní odpovědnost. Chápu, že i děti jezdí na kole.
Kromě toho ze stejného principu by mohl někdo požadovat stejné oprávnění pro chodce, protože se úplně stejně pohybují po veřejných komunikacích.
Řidičské oprávnění je požadováno tak, kde se k dopravě používá nějaký motor. Což samozřejmě používají i elektrokola, nebo elektrické koloběžky od jisté rychlosti.
A počty mrtvých zařizují z drtivé většiny řidiči. A přitom mají řidičák. Co s tím?
file:///C:/Users/Sudik/Downloads/Nehody_cyklist%C5%AF_v_%C4%8D%C3%ADslech_a_grafech%20(2).pdf
Z obou zaslaných materiálů je zřejmé, že 1) dochází k nárůstu počtu nehod s účastí cyklistů a 2) že výrazně většinový podíl na zaviněných nehodách mají právě cyklisté. Prakticky 70% nehod s účastí cyklisty je způsobeno právě cyklistou.
Jsem pár desítek let zletilý, ale ne naštěstí tak senilní, abych předpokládal, že někdo bude pro děti požadovat řidičské oprávnění, které z principu vyžaduje právní odpovědnost. Chápu, že i děti jezdí na kole.
Kromě toho ze stejného principu by mohl někdo požadovat stejné oprávnění pro chodce, protože se úplně stejně pohybují po veřejných komunikacích.
Řidičské oprávnění je požadováno tak, kde se k dopravě používá nějaký motor. Což samozřejmě používají i elektrokola, nebo elektrické koloběžky od jisté rychlosti.
A počty mrtvých zařizují z drtivé většiny řidiči. A přitom mají řidičák. Co s tím?
A ještě toto. Odkaz
Jsem pár desítek let zletilý, ale ne naštěstí tak senilní, abych předpokládal, že někdo bude pro děti požadovat řidičské oprávnění, které z principu vyžaduje právní odpovědnost. Chápu, že i děti jezdí na kole.
Kromě toho ze stejného principu by mohl někdo požadovat stejné oprávnění pro chodce, protože se úplně stejně pohybují po veřejných komunikacích.
Řidičské oprávnění je požadováno tak, kde se k dopravě používá nějaký motor. Což samozřejmě používají i elektrokola, nebo elektrické koloběžky od jisté rychlosti.
A počty mrtvých zařizují z drtivé většiny řidiči. A přitom mají řidičák. Co s tím?
file:///C:/Users/Sudik/Downloads/Nehody_cyklist%C5%AF_v_%C4%8D%C3%ADslech_a_grafech.pdf
Můžete vybírat povinné ručení od cyklistů. Budete totiž jediný, kdo by to vybírat chtěl. Těch 10 Kč ročně žádná pojišťovna vybírat nebude.
Opravdu " geniální" nápad. 😁
Rád bych věděl, na základě čeho jste, Vy vtipálku, nastavil částku na 10,- Kč. Cena se bude nejspíše odvíjet podle uhrazených škod pojišťovacími společnostmi vyplacenými z důvodu poškození cizího majetku, vlastního, či cizího zdraví a pochopitelně následků např. usmrcení cizího zvířete, nedej bože osoby. Vzhledem ke značné četnosti takových případů, může to být i poměrně drahé. V podstatě se bude jednat o pojištění odpovědnosti z provozu nemotorového vozidla.
A to samé pro chodce? Zakážeme dětem se pohybovat po komunikacích? Hustý
Nejspíš máte věk, kdy by Vám pohyb po veřejné komunikaci nebyl dovolen z důvodu nízkého věku, který zároveň souvisí i s prakticky žádnou právní odpovědností, proto se cítíte být pohoršený. Ale věřte, že to je jen otázka velmi krátkého času, kdy se tím bude někdo seriózně zabývat. Donedávna byste si také nepomyslel, že na elektrické koloběžky (zatím některé) bude nutní platit povinné ručení. Když pak někdo zhodnotí počet zranění těžkých a smrtelných při jízdě na kole, začne toto vidět jako vážný problém se kterým se musí něco dělat. Pouhé povinné používání ochranných prostředků tuto situaci nevyřeší.
Ano je s podivem že v době internetu někteří stále tápou a doteď nepochopili že Palestinci snahy o mírovou cestu v minulosti opakovaně odmítli a Hamás doteď usiluje o úplně zničeni Izraele, od roku 2001 na něj vypálil přes 20.000 raket které Izrael až do loňského roku pouze trpělivě sestřeloval.
Do tvrdé izolace by měla putovat ta země, nebo ty země, které Hamásu a Hizballáhu na ně poskytly peníze a rovněž tak ty země, které jim je prodali, či věnovali zadarmo z důvodů šíření ideologie.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Homo sapiens? To stále ještě platí i o německých zelených?