Schnitzel dělají Rakušáci velmi často i z vepřového a aby byli korektní, tak jej nenazývají Wiener Schnitzel ( často jenom zkráceně Wiener) ale uvádí jej jako WIENER ART SCHNITZEL. To samé platí i pro řízek z krocana. Na ten vepřový jezdíme roky do G3 v Gerasdorfu do “Drei goldene Kugel” restaurace. Předpisově vyklepaný na 4 mm, čerstvě usmažený s Gemischter Kartofel Salat, naprostá lahůdka, kvůli které 120 km tam a 120 km zpět není daleko.
Před sedmi lety stála zpáteční jízdenka na Jungfraujoch 173 SFr. Ceny nemá smysl rozebírat a srovnávat s našimi, jiné ceny, jiné mzdy. Je potřeba se na to připravit a buď jsem ochoten ty peníze za to dát, nebo hold ne, ale nevrtat se v tom. V Zermattu nás stála půllitrovka bílého 50 SFr , ale nikdo to neřešil, koupili jsme si ji dobrovolně. Dělal jsem pro švýcarskou firmu 30 let. Celková kvalita života ve všech směrech na velice vysoké úrovni. Švýcaři s úsměvem říkají: “ Máme se špatně, ale na vysoké úrovni.”
K čemu potom taková STK je? To je, jako by policajt chytil někoho se dvěmi promile, zfalšoval měření a nechal jej jet. Rozdíl je akorát v tom, že ožran tě může zabít hned a huliči se sazema z výfuku tě zabíjejí postupně. Je to falšování úřední listiny, v jiných případech trestné, v tomto případě ale s tichým souhlasem státu. Jak říkával kolega: “ Pokud se něco nedělá pořádně, nemá smysl to dělat vůbec.”
Ono to zdanění nebude tak o cukru, ale o glukózo-fruktózovém sirupu, kterým nás potravináři , místo cukru krmí, aby ušetřili svoje peněženky. Že tím nešetří naše zdraví, je jim úplně jedno. Kupte si stejné nápoje u nás a v “ západní Evropě “ a přečtěte si etikety, je to tak snadné, udělat si reálný názor.
Zase neznáme češtinu základní školy. Něco výjimečné se označuje NADSTANDARDNÍ a ne nadstandartní.
Standarta je totiž vlajka !!!!!
Opravuji to poměrně často a když autory takovýchto nesmyslů označím správným názvem, “ Seznam” mě vyhrožuje banem.
Ban by mě spíš dostat ten, kdo přispívá články do “ Seznamu” a nezná češtinu.
Ještě štěstí, že na letiště do Brna to máme 40 km a do Vídně 120km. Po dálnici do Prahy je to jedna tragédie a samotné pražské letiště druhá hrůza. Od nás by do Prahy na letiště jel akorát masochista. Pražský letištní management je zvýšeným letním provozem překvapen jak silničáři sněhem v lednu. Včerejší veřejné vysvětlení, že v Praze jsou nějaké mzdové relace a proto nemohou personálu přidat, to byla rána do vlastní nohy a vysvětlení, proč to nefunguje. Místo jednoduchého řešení budou instalovat drahého krizového managera, přitom druhá firma, zajišťujíci handling ve stejně velkém objemu na tom samém letišti to zvládá. Normální člověk by se podíval, jak to dělají kolegové odvedle a okopíroval by to.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pan Jahn říká, že “ vypadly některé spalovací modely” . Ty modely samy nevypadly, ale automobilka je svojí hloupostí a neschopností předvídat a technicky uvažovat sama vyřadila a teď nemá ani odvahu si to chlapsky přiznat.