Je fajn, že těch 12km bude v režimu 3+3 pruhy. Na to musí, ale navázat i zprovoznění 3+3 až k D10, a na D11 v celém úseku k exitu 8. Na toto jsou tyto úseky připraveny.
Ideální by byla i D10 v šestipruhu až po Brandýs.
Škoda je, že stávající D0 již nebyla stavěna jako šestipruh.
Vím, že jsou plány ji rozšířit, stejně jako v celé délce D1, D11 až do Poděbrad, D10 do Mladé Boleslavi atd. Ale to je tak rok 2060 🙂
Souhlasím, že zásah Rudého náměstí Taurusem je již nyní možné považovat za určitou eskalaci, ale bylo chybou, že tuto možnost nedostala Ukrajina hned v prvních měsících války.
Nicméně možnost ničit vojenská letiště a sklady klidně 300km za frontou by měla Ukrajina dostat i nyní.
Další cíl pro Taurusy je most na Krym, který měl být dole už dávno.
Tak jen taková perlička, kupř. podle starého zákona stačilo ke kolaudaci stavebnímu úřadu doložit způsob nakládání s odpady ve formě výpisu z průběžné evidence.
Dnes musíte tento výpis donést na odbor životního prostředí, kde Vám vydají stanovisko (potvrzení) pro stavební úřad.
Geometrický plán nemlych něco podobného. Dříve stačilo dodat geometrický plán, dnes ještě potřebujete potvrzení o zanesení do technické mapy kraje, kam se geodeticky zaměřují i zpevněné plochy.
Nikdo nic neví a úředníci na stavebních úřadech si vymýšlejí vlastní předpokládané doklady.
Jako být úředníkem na stavebním úřadu, asi bych dal výpověď.
Toto není jen nějaký nedoladěný software, tohle je systémový chaos a kolaps.
Jak může takováto událost tak rychle ovlivnit trh, když se jednak odbyt ruského plynu totálně propadl, a na druhé straně se dokončuje terminál na LNG kde není zájem o jeho kapacitu. To už vsichni spolehají na konec války a hurá za russákem pro plyn a ropu jako by se nic nedělo?
Podle mě se akorát využívá každé možnosti držet cenu a nejlépe jí šroubovat co nejvýš.
Jeden kolega mi takto volal, že úřadují u jeho rodičů řemeslníci a na garáži jim vyměnili střešní krytinu a že za to chtějí 160tis.
Byl jsem tam do půl hodiny. No řemeslně katastrofa, pouze na starý plech přišroubovali nové šablony. Spoléhajíc na to, že tam nikdo na tu střechu nepoleze. Kdyby šlo, chtělo by to sem dát fotky.
Dodnes mě štve, že jsem jim nevzal klíčky od auta a nezavolal policii, ale staříci to nechtěli takto vyhrotit, protože se báli pomsty že strany těch šmejdů.
Tak jsem jim spočítal cenu materiálu na cca 13.000, dalo se šmejdům 10k, a byl konec. Potom to stejně musel klasický klempíř předělat. Ale prodělek nebyl tak likvidační, kde by je to bez mého zásahu stálo všechny úspory, protože už pomalu chtěl jet dědula do banky.
Dodnes vlastně nechápu jak je jednoduché takto oklamat lidi.
Ale sám mám máslo na hlavě s falešným stopařem a příběhem o zdechlém kamiónu a cestování přes celou republiku přes noc. Stálo mě to 500 na vlak, dodnes se nikdo dle slibu neozval.
Podepisuji v plném rozsahu. Tyto EKO regulace a vize EU, kdy jejich tvrdá vymáhání či řekněme zpoplatnění jejich neplnění, zachrání svět, je zcela nezodpovědné vůči evropským občanům. Myšlenka, že všichni máme dost prostředků na to si zaplatit, je bláhový sen.
Nejsem žádný levičák či socialista, smýšlením jsem pravicový konzervatista, ale tady si již celá EU podřezává větev.
Tohle nemůže skončit dobře, tady se blížíme stavu, celospolečenských nepokojů.
Ale co, nasadí se policie, armáda, pár stovek lidí pohmoždí gumové projektily a vodní dělá. Vymlátí se a vyrabuje pár obchodů, zapálí pár aut, tak jako ve Francii, a vše se zase vrátí do starých kolejí.
Těm zaprodancům v EU parlamentu a komisi (lhostejno zda modrým, fialovým, zeleným, červeným, oranžovým, žlutÿm) je stejně všechno jedno.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zapomnělo se dodat, že se Barandovský most měl rekonstruovat ještě příští rok. Ale někoho na magistrátu napadlo sloučit práce na etapě 3 a 4. Tedy práce plánované pro rok 2024 a 2025.
To že se stavba protáhla jenom do listopadu, považuji za malý zázrak.
2 odpovědi