no spíš je to tak, že německý ministr vypustí blábol protože to nepochopi a nebo protože chce nahnat plitické body a všichni anti-EU se toho chytí a jedou bomby - no a novináři? ti by museli vyvinout usilí aby si ověřili jak to je a navíc by z toho pak nebyl clickbait. aneb již vyrobených aut se změna způsobu měření emisí týkat nemá, takže klid a ušetřete si svoji herzničku ta "zlá" eu vám opět nic brát nechce a vy se přesto rozčilujete. ;)
Moje bývalá spolužačka už v dětství přeprala většinu kluků, v patnácti si musela holit vousy. Dnes má dvě děti (je to důkaz ženství?) knock outovala by většinu mužské populace tak hádám do 10 sec. Kdyby sportovala, kam by ji dnešní chytráci zařadili? Holt z principu veci vyhrava vzdy ten kdo ma nejak navrch. Phelps ma moc dlouhe ruce vyradme ho, neni to normalni muz, Pogacar zas enormni VO2max, vyradme ho taky. Nechme nekdy spravedlive vyhravat i ty slabsi 😄 ale kdyz vyhraji, tak to znamena ze jsou silnejsi nez ti za nimi…. vylucme je tedy. Tak by si to chytrolini predstavovali?
Dřív to bylo běžné a Jarmile Kratochvílové a Heleně Fibingerové, ti samí češi co dnes protestují, fandili. Na čtyřstovce běžela JK dvacet metrů před ostatními, s dvojnasobnou mužskou muskulaturou, s čerstvě oholeným plnovousem. Nadopovaná jako dostihový kůň. Tehdy to nevadilo, má vygínu je žena. V čem je rozdíl dnes?
Když si to myslíš 🤣tak si to mysli...přesvědčovat tě o běžných faktech vážně nebudu
😄 tak si zkus foukat třeba 3C teplý vzduch na cokoliv rychlostí 20kmh a jestli tím dokážeš to cokoliv ochladit na bod mrazu tak ti pogratuluji ty běžný fakte 😄
ochládíš to na 3C jen rychleji než stojícím vzduchem. proto je ti v zimě větší zima když fouka protože se ochlazuješ rychleji a pro tělo je težší dodávat energii na ohřátí.. běžný fakta :D
N1 má na užívání rodinného vozu prakticky nulový vliv??? ok pokud vaší rodině nevadí, že nemůže vjet do obytných zón (nikdo to moc nekontroluje, ale např. v případě nehody je to vážný problém). hádám, že s rodinným autem budete také chtít jet na dovolenou do zahraníčí a tam problémy s N1 můžou být ještě větší. a navíc auto asi nekupujete na pár měsiců a omezení N1 ve městech a např. lyžařských resortech budou přibývat......
Všiml sis že při bezvětří je větší teplo než při stejné teplotě za větru? 🤪🤣 zcela stejné to funguje i u skla .... jenomže tam je to v podstatě nepodstatné.... hned jak auto začne topit tak se to sklo nikdy neochladi na tu teplotu co píší v tabulce
To je právě tou vetsí výměnou tepla, kterou zmiňuji, to v žádném případě nevysvětlí nižší teplotu skla než má okolí.
Při Mach 2 bys ale řešil přesně opačný problém ty joudo 🤣🤣🤣🤣
tykáme si? tak teda jo ty kubo ! "Stlaceni bude zanedbatelne zmena teploty v setinach C bych veril. V mach2 by to bylo jine 🙂" opačné proti čemu, konstatoval jsem, že ZMĚNA TEPLOTY v řádech stupňů je při těchhle rychlostech zanedbatelná a že možná od mach2 by byla situace jiná. ne kterým směrem. ale zpět, ty kubo, když jsi tak chytrý, tak jaké je dle tebe vysvětlení, že při rychlosti 10kmh je při teplotě okolí -20C, teplota skla o 7C nižší?
Zajimalo by me fyzikalni vysvetleni, takhle obrovskeho rozdilu teplot pri takto nizkych rychlostech. Rychlost jizdy bude vyznamne zvysovat vymenu teploty, tzn. bude napr. rychleji ubyvat teplo dodavane topenim. Ze by ale teplota celniho skla klesala takhle hluboko pod okoli?! Stlaceni bude zanedbatelne zmena teploty v setinach C bych veril. V mach2 by to bylo jine :)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Digitalizace stavebního rizeni je jednoznacne naprosty prusvih. Nicmene pri tom jak funguji IT systemy MPSV, bude tento bohorovný rozhovor zajímavé vytáhnout pristi zari.