Ano a take tam spousta deti umira, ostatne jeste pred dvema staletimi jsme na tom byli podobne.
Dnes už tam těch dětí umírá podstatně méně (hlavně díky různým nadacím). Vozí se tam očkovací látky, antibiotika i potrava. Bohužel, netlačí se na antikoncepci, tudíž to, že přežije větší množství dětí znamená, že je rodiče nejsou schopni uživit, to jejich prostředí není schopné je uživit. Pak trpí stejně, jen o něco později, nebo musí migrovat.
Mě z tohoto článku vyplývá, že rodiče považují za společný čas pouze to, když zaplatí nějaký drahý vstup někam. Že by s dítětem šly na vycházku, nebo si zahráli třeba slovní fotbal, to je nenapadne. Raději koukají do mobilů někde na kraji zábavního parku. Za mě nejde ani tak o množství času, ale jak kvalitně ho spolu stráví.
Naším problémem však je že kvalitně platíme nekvalitní učitele. Pedagogická škola je nejsnažší cesta titulu a proto na ní přichází spousta studentů kteří nemají ambice být učitelem jenom chtějí snadno získat titul který budou moci využít až se budou ucházet o nějaké jiné zaměstnání. Dále je zde problém se špatně nastavením vytížením učitelů platíme jim stejné hodiny na přípravu jako v době kdy museli pro informace do okresní knihovny autobusem dneska je to jedno kliknutí na počítači stejně tak je to s přípravami a s vyhodnocováním většiny žákovských prací které většinou probíhají přes PC. Poměr odučených hodin a příprav by se měl silně změnit nebo by každý měl dělat přípravy podle svých schopností když to stihne dříve bude mít více volného času respektive měl by být nastavena hodinová mzda za odučených 60 minut která by byla dejme tomu na 140% průměrné hodinové mzdy v republice. Jestli učitel o ručí čtyřikrát 45 minut nebo 6x45 a jak dlouho se na to bude připravovat už by měla být jeho věc a jeho problém.
Je 0:32 právě jsem dorazila přípravy= prezentace, vlastně už na dnešek. Na potvoru na mne vyskočil tento článek a debata zjevně těch, kteří netuší, jak to opravdu funguje a já je (Vás) i chápu. Kdo nezkusil, nepochopí. Svoji práci miluji, baví mne hledat aktuální, nové poznatky a právě jsem se odhodlala nenechat se otrávit, tak dobrou noc Tamara
,,Zneužívání" bohužel může být jediná možnost. V 5000 městě zůstala pouze jedna lékařka (ostatní odešli do důchodu). Nastoupil jeden nový lékař a už je zase fuč- na dveřích cedule, že akutní případy ošetří v e 20 km vzdáleném městečku (minimálně dva přestupy). Ti co nemají auto jsou nahraní a mají jedinou možnost- zavolat si rychlou :(
A víte, že máte stejný hrubý plat jako profesor na filozofické fakultě před důchodem?
To je klidně možné, ale faktem zůstává skutečnost, kolik paní učitelka reálné bere. Taky nikde v článku není zmíněno, že v tom průměru jsou i všechny odměny za suply, tridnictvi, dozory, správu učeben a kabinetů atd. Ta suma není holý plat za výuku! Plat tim trochu stoupne a učitel z něj nakoupí pomůcky do výuky- záda se moderní přístup a více smyslové podněty, ale při škrtech na ně školy nemají a tak učitel nakupuje za své. Také znám spoustu lidí, kteří mi nepřejí, a asi je štvu tím, že si na plat nestěžuju, a jsou to přesně ti, co k ,,A" nechcou slyšet ,,B"
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Agresivitu určitě ne. Jsem pro psychotesty řidičů, ty by mohly, alespoň z části eliminovat počet těchto .......... na silnicích. Přezkušování, nebo alespoň určité povinné školení (podobně jako u profíků) by mohlo pomoci jako prevence havárií z neznalosti. Nové značky, pravidla, jak se chovat v měnícím se provozu. Učím na ZŠ, mimo jiné, dopravní výchovu na II.stupni. Oblíbená otázka: ,,Kdo má přednost na kruhovém objezdu?" Když ví ve třídě dva, je to úspěch. Bohužel, stejně dopadnou i odpovědi rodičů.