Kdo je z Plzně zná místo nehody. Autobus vyjel z vedlejší silnice na hlavní dvouproudovku, která vede do poměrně prudkého kopce. I pro osobní m.v. je zde problém na řádově desítkách metrů před osudným přechodem nabrat rychlost, střet busu s chodcem kolem 6:00 hod., při vypnutých semaforech a mimo dopravní špičku, navíc coby manipulační jízdy, jejíž řidič není pod tlakem sankcí za nedodržení grafikonu, jen dokumentuje obecnou nechuť českých rodičů dát přednost chodci na přechodu. Tragédie budiž varováním ostatním závodníkům, nejen za volantem MHD, diskutujícím jen s dovolením připomenu, že zemřel člověk. I když pouhý chodec.
Jaké varování závodníkům, závodník se jenom lekl, ten chodec je ale mrtvej! Takže snad varování chodcům ne? Co pak řekne soud to už je jenom hra.
Myslim, že prostředkem nádraží, kde chodí lidi by takhle rychle vlak neměl jezdit. Celé zabezpečení českých drah spočívá v tom, ze přece každej ví že se tam nesmí. Holt kdo je blbej, tomu to patří a se ztrátami se počítá. Vždyť kdyby tam dali branku, tak by musela ta bába na ještěrce pokaždé slézt a otevrit a zase zavřít.
Oba se chovali agresivně a normálně se pobili. Kdo to začal není z článku jasné a je celkem jedno který z nich to převedl do fyzické roviny. Svým chováním obtěžovali a možná i ohrozili okolí a to by platilo i kdyby na sebe jenom křičeli. Flastr měli dostat oba. Nechápu, proč se upřednostňuje vždy ten, který se dokáže ze situace lépe vylhat.
To je trošku jinak. Sklon k nepořádnictvi a zejména nejrůznějšímu lepkavému a smrdutému hnusu všude kolem sebe maji právě ženské. Podívejte se někdy do auta, nebo pokoje ubytovny, který užívá pouze ženská nebo ženské. To co popisuje článek, je reakce chlapa na buzeraci. Jakmile začne podléhat, obdrží nemizící prst který říká: "ještě tady" a "já jsem doufala", později "nemysli si" a "dokud to nebude". A to nikdo nesnese, zvláště když jsou na mýdle vlasy a každých 14 dní ucpaný odpad něčím co jsem si myslela že to nevadí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
§ 21 (1) Při odbočování na křižovatce nebo na místo ležící mimo pozemní komunikaci musí řidič dávat znamení o změně směru jízdy; při odbočování nesmí ohrozit řidiče jedoucí za ním a musí dbát zvýšené opatrnosti.
§ 30 (2) Znamení o změně směru jízdy musí řidič dávat včas před započetím jízdního úkonu s ohledem na okolnosti provozu na pozemních komunikacích, zejména na řidiče jedoucí za ním a na povahu jízdního úkonu.
Všichni co se nebojime předjíždět to známe: Renault jede pomaleji a ještě pomaleji, stále při pravém okraji a najednou odbočí doleva, blinkr blikne jen jednou nebo dvakrát, protože dotyčný zapíná a vypíná blinkr když jeho ruka na volantu míjí páčku. Jen vystrčí prst. A prásk a spolujezdec je mrtvej. Nebo chlap na motorce...
3 odpovědi