On ještě někdo chodí na poštu? 🤔 Proč? Peníze lze přijímat i posílat on-line, pro písemnou komunikaci s úřady je datová schránka, na ostatní stačí například email a balíčky posílám i přijímám přes boxy Zásilkovny levněji, zcela kdykoli a bez lístečku "nebyl jste zastižen".
Tak nevím. Asi chodí. Vždy, když jdu okolo, tady u nás, tak hlouček lidí stojí před poštou už deset minut před otevírací dobou. Jsou tam i jiné služby, které lidé využívají, protože na poště je to levnější, například různá ověřování tzv. Czech POINT.
Mě stačilo když jsem zkoušel být třídič listovních zásilek na centrále v Praze.
Našel jsem tam v jednom vozíku 3 pohlednice 3 roky staré 😱.
Tak místo pochvaly jsme každý z party 8 lidí dostali pokutu 800,- , že prý někdo to pochybení musí zaplatit 😡.
Pěkný parchanti 😡.
Poslal jsem je daleko a odešel jsem, řekl jsem že si mohou všechny moje peníze nechat a udávit se s nimi 😆.
Od té doby se české poště vyhýbám a jakékoliv doručení jimi bojkotuji, stejně touto institucí chodí jenom úřední dopisy 😅, tak to počká až dopos do vlastních rukou hodí o 10 dní později do schránky, která je přístupná komukoliv 🤨.
Jako byl konec vodníků v Čechách, tak bude české poště také konec.
No už aby 👍. To mělo už dávno.
Jako poslat balíček s příplatkem 60,- aby došel do druhého dne a dojde až den dvanáctý 😡. Co to jako je. A 60,- si nechají, protože doručili ☹️,no fuj tajbl 😡.
A jinak mobilní telefon jako služební, kde to berete 😱. Mě nabídli v práci SIM kartu, že budu platit 1000,- měsíčně kredit 😱.
Se budu smát až zruší poštu a pán ředitel dostane při odchodu miliardu 😱🤣🤣
Tak balíkáři snad měli. Ale pošta jako úřad bývala vážená a důležitá instituce, jenže tohle všechno způsobili a spůsobují ti na vyšších místech a ty miliony pro ředitele už byly, píši o tom zde: Odkaz
Hezky jste to napsala. Lidé hodně odsuzují, ale hlavně v tom online prostředí, kde se vzájemně neznají a hned vynášejí soudy, o to je to nepochopitelnější. A proč se ptát na to, jaký kdo napsal článek a o čem mi připadá taky hloupé. Ale je to, zkrátka, tak. Možná po kliknutí zalitují svého veleváženého času, kdy pár minut se začetli a tak to dají najevo nehezkým odsuzujícím komentářem. V reálném světě to není až takové, snad, doufám, ještě, ale zase hrozí skutečné ohrožení fyzického rázu třeba. A jak se máte vy? :-)
To ano, i to jsem zažila, ale je hezké, pokud o mrtvém něco zazní - a kdo ho zná lépe, než nejbližší? Někdy mluví kamarádi, občas i někdo z rodiny, není to zas tak neobvyklé a rozhodně lepší, než instantní smuteční řečník.
Určitě ano. Jen někdy ten smutek převáží a i když by člověk chtěl něco říci, prostě nemůže. Ale někdy se najde jeden, třeba sestra zemřelého, co nakonec řekne pár slov, od srdce, ale až po oficiálním obřadu, již venku před obřadní síní...
Děkuji za článek vyplývající i z vašich osobních zkušeností. Ne, že bych s vámi chtěla polemizovat, ale výběr pohřební služby je většinou dán tím, že doktor či ti, co odnáší tělo vám dají kartičku s adresou příslušné pohřební služby, kam se obrátit. A proč? Protože business. Využít ji nemusíte, ale člověk je v takovém rozpoložení, že nemá na hledání té či onaké, že jde tam, kam mu bylo doporučeno. Zarazilo mě ovšem vaše tvrzení, že lidé, o kteých píšete "musí čelit nevybíravým posměškům, vyhrožování a nepochopení, dělají svou práci jako poslání". Tak jako jinde se, samozřejmě, může obejvit nespokojenost se službou a zvláště v takto citlivé záležitosti, ale až takto? To jsem nějak nepochopila a ani si neumím představit v jaké souvislosti by to mělo být.
Já se přiznám, že na smuteční řečníky a jejich projevy jsem alergická. Rodina sice dodá podklady, takže zazní i něco o mrtvém, ale z větší části jde o snůšku frází. Proto jsem si projevy na pohřeb tchýně, tchána i tatínka napsala a odřečnila raději sama. Jinak mám skvěle zkušenosti s jednou pohřební službou tady v Brně, ale nevím, jestli můžu napsat její jméno, aby to nebylo bráno jako nepovolená reklama. Ale zkusím to jinak - služba se jmenuje tak, jak obyvatelé Brna v hantecu označují obyvatele Prahy.
Smuteční řeč přece být nemusí. Můžete třeba nechat zahrát písně, jakékoli, které měl zesnulý rád, anebo ho nějak charakterizují, nebo může rozloučení proběhnout v naprostém tichu.
Už by media konečně neměla brát informace z osobních soukromých profilů na sociálních sítích, jelikož si nedokáží v krátké době je ověřit a to se týká nejen veřejných celebrit, ale i politiků.
Taky koukám, že si teď často berou info z profilů na sociálnách sítích. Nemusí nikam chodit, slidít, otravovat, nahánět, už ani volat jen ctrl+c a ctrl+v a maj to! Hanba jim!
Můžu se zeptat, když jste to už měla jednou namarkované, tak jste znala hodnotu nákupu i jednotlivých položek. Proč jste po návratu od bankomatu prostě neodstranila zboží v chybějící hodnotě, což v případě Lega šlo snadno:-), a nevrátila se na normální pokladnu? Chápu, že by se pak o tom psal hůře článek 🙂 🙂
Protože paní na informacích mě rovnou navedla na samoobslužnou pokladnu ať si to tam rozhodnu a mě po tom, co se stalo bylo blbé si říct, že bych šla radši na pokladnu s prodavačkou a stále jsem promýšlela, co si vvezmu a co tam nakonec nechám, což se lépe promýšlelo tam, než abych zdržovala případné lidi za mnou.
Jo, v klidu...jen mě přijde děsně složitý ten systém postupného markování nákupu...znala jste přeci hodnotu toho původního a věděla jste, kolik máte u sebe peněz. Tudíž byl jasný ten finanční rozdíl. Stačilo tedy odebrat z nákupu položky v hodnotě rozdílu a zbytek normálně načíst...ale chápu, že pak by to bylo dost fádní a těžko by se z toho psal článek 🙂
Tak v té chvíli jsem na žádný článek fakt nemyslela 😄 A do poslední chvíle přemítala, co si nechat a co ne.
Příště zkuste nějaký článek, který by nebyl pro čtenáře ztrátou času, to bude lepší.
Tak mám více článků a řekla bych, že i věcných, jenže ono podívat se je asi problém, jen to, co se naskytne přímo pod nosem, zrovna tento článek se mi dostal na hlavní stranu, tak ho holt vidí hned tisíce lidí. A já si třeba taky kolikrát říkám, tenhle článek mi nic nesdělil, nedal, žádné informace, třeba proč číst už po několikáté o nějaké kauze, která už byla jinde napsána 10x, anebo o nějaké známé osobnosti, historické postavě a jeho díle, když si o ní mohu vyhledat informace jinde na internetu či v knize, ale proč bych to musela dotyčnému psát?
Jestli jsem to dobře pochopil, tak paní měla nákup namarkovaný, tudíž věděla cenu...zároveň věděla kolik má u sebe v hotovosti...vzhledem k tomu, že nákup stál něco přes tři tisíce a paní u sebe v tu chvíli měla asi dva tisíce...plus 200 si vybrala v bankomatu, muselo jí tedy chybět pouze několik stovek...moc nechápu, proč potom rovnou neodebrala z nákupu zboží v chybějící hodnotě a nevrátila se k normální pokladně?...i když to, že by jí v krámě přesunuly samovolně plný vozík k samoobslužným pokladnám mi přijde taky poněkud nereálné...celý mi to vůbec přijde jako ze seriálu Historky, co se nikdy nestaly 🙂
Ten vozík přesunuly k informacím po tom, co jsem si šla vybrat z bankomatu, tedy jsem se o to pokusila, ale i tam byl překročen limit pro vybírání, na účtě peníze mám, více, jak dvě stovky a samoobslužné pokladny byly hned u informací a tam mě paní navedla asi právě, abych si mohla kontrolovat lépe tu částku a nezdržovala paní pokladní a lidi, co by stáli za mnou, což plně chápu.
Spíš to bylo rychlejší, než že by to nešlo, nicméně narovinu, nezápaste s větrnými mlýny, raději, když už jste tolik roztržitá, se s pokladnou pracovat naučte. Je to skutečně velmi snadné a chyby se tam dějí fakt málokdy na to, abyste se tomu musela vyhýbat jako čert kříži. Skutečně mne nepřesvědčíte, že se vám toto vše na té pokladně skutečně stalo najednou, spíš to zní jako výňatek z článku "10 důvodů proč nesnáším samoobslužné pokladny". Uděláte sama sobě velkou službu, pokud prostě nepůjdete proti tomu, ale s tím a naučíte se s tím nakládat.
Předtím jsem byla na té s prodavačkou, jenže jsem nemohla zaplatit, pak jsem sama markovala na samoobslužné. Ale já jsem tu už někomu psala, že po této zkušenosti samoobslužnou pokladnu klidně využiju, že jsem byla překvapená těmi změnami k lepšímu, jen prostě stalo se mi tam více věcí i z té nervozity předtím, spletla jsem si stranu, časopis se nepozdával (gramáž), protože v něm byl další kus, to markování natřikrát bylo z důvodu, abych to zas nepřešvihla, jablka se hledaly dobře dle názvu, jen ten čtyřmístný kód, co byl na nálepce se nechytal, dle toho se nenalezly, ale dle názvu - stačilo první slovo, pak ano, ale dříve, co si pamatuji, tak žádné nálepky nemívaly a člověk si musel pamatovat, které číslo či název byl na ceduli v regálu. A tečka na závěr - ta proražená zábrana, vím, že třeba Kaufland zavedl to skenování účtenky, ale tady jsem to nějak nezaregistrovala a prostě jsem vypálila, abych už byla pryč.
O čem ten článek je? Paní je trochu zmatkářka? A proč si nenechala odečíst zboží "navíc" na pokladně? Že by se na ni dívali skrz prsty? Na to se příště vykašlete. Buďte si jistá, že pro pokladní tato situace není až tak vyjímečná. Samozřejmě pokud by paní tušila že to asi nevyjde, lze přece zboží poskládat na pás dle potřebnosti a jakmile dosáhne limitu, zbytek s omluvou tam nechat.
To je první, co jsem navrhla, jenže to prý nešlo, že to nelze, když tam má frontu dalších lidí.
A že dělá velký nákup, když na to nemá. Zdržuje pak všude.
Ne. Myslím moje odpověď paní Cupalové, tak jen poslední odstavec, speciálně pro vás, protože celý příspěvek by se mi sem nevešel: V článku jde spíš o zážitek s více faktory vzájemně spolu související i ta určitá hloupost spočívající v neohlídání si limitu na kartě a výběru. A pak následná nutnost užití samoobslužné pokladny, kterou bych si s nákupem o více položkách sama nevybrala. Takže toto vše se spojilo dohromady a vyšel z toho zážitek, který nebyl v té chvíli příjemný, ale rozhodla jsem se ho napsat s trochou odlehčení a třeba že si z toho někdo něco vezme, poučení, že je třeba hlídat si finanční limit, tedy jeho nastavení, protože i když peníze na účtě mám, nelze se k nim v tu chvíli dostat a k tomu i to, že samoobslužná pokladna není nepřítel, ale může být užitečná a došlo i ke zlepšení viz hledání ovoce. A bylo to právě Tesco a asistenky ochotné, trpělivé. Ale dle diskuze to mnoho lidí nepochopilo, ani to pořádně nečetli, zkrátka nepobrali více informací dohromady a nedokázali si dát do souvislostí. A komentáře tudíž úplně mimo, rady také naprosto liché, ale za to urážek, těch se našlo dost. Nu, musím tedy psát poněkud zjednodušeně, pro jednodušší lidi, kterých je tu, z řad kokmentujících, zřejmě většina.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak se zdá, že se nic nechystá. Jinak by už o tom psaly noviny.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak jasně, pravda je jen to, co je v novinách. Hlavně v těch bulvárních, že?