Gratuluji Spartě a panu Grossovi k postupu. Sleduji pana Grosse už od jeho působení v Německu jako trenéra. Jinak je pravda, že LM potřebuje víc reklamy a naše liga méně počmáraných ledových ploch přes, které ani není vidět hokej.
Já ho sledoval ještě jako hráče. Byl trochu podceňovaný. Ale bylo to hlavně tím, že šel vydělávat do Německa. Odtamtud se do repre moc nechodilo.
Jo tenhle prosincový turnaj EHT jsem si skutečně užil. Tým byl skvěle poskládaný . ani absence kapitána Červenky týmu příliš neuškodila. Některé útočné vazby k sobě výtecně sedly ( Stránský - Tomášek - Kubalík, Zadina - Chlapík, Kondelík - Voženílek i další), výteční byli oba brankáři, obranci až na malé výjíimky (Zábranský) zahráli spolehlivě. A k tomu v současné době zřeimě nejlepší český trenér Rulík, který se obklopil i výbornými asistenty. Tohle opravdu šlapalo, tak ať to vydrží až do MS.
Do MS je málo. Musí to vydržet i celé MS
Můžeme polemizovat, co je bateriový vlak. Pokud má sběrač, tak to není doslova bateriový vlak, ale elektrická jednotka doplněná bateriemi, tak jako trolejbusy, které mimo troleje mají taktéž určitý dojezd. Novinařina je mnohdy zavádějící. V článku píší, že první 4 jednotky jsou vlastně elektrické , doplněné bateriemi. A ty další?Pošlete technický popis bateriového vlaku a můžeme se bavit. Jak jsem napsal, bateriový vlak jsem v reálu neviděl.
Ano, je to chyba novinářů, že matou.
..a to je jako plat ktery ma lakat?
..mam sice mensi ale taky delam smenny provoz.. so. ne . svatky a ano i ten 24.
..a to uz vic jak 30 let..
..kazdopadne ma malo..
...
Tak zkuste mít jeden den nástup například 3:30 a končit třeba druhý den třeba 19:20 a spát někde na nocležně na druhém konci republiky a do normy mít například za ty dva dny 12 hodin. A to nepočítám krátké 6 hodinové šichty, takže za měsíc nemáte skoro žádné volno. Samé přerušení nebo dělené směny. A to je jenom zlomek problému. Věřte, kdyby jste znal skladbu celého turnusu dopředu, v životě byste to nešel za ty peníze a zodpovědnost dělat
Kde na tuhle blbost přišli? Můj táta dělá celý život strojvedoucího u Českých drah (nákladní vlaky) a za 6 let jde do důchodu. A má 35 tisíc v hrubém, včetně přesčasů 🙈😁. Ale benefity mají fakt top, to se musí nechat. Táta jezdí denní a noční 12ky, myslím, že tomu říkají snad ,,turnusy". A kdykoliv někdo vypadne, musí být ready. Jediné, co odpovídá platů ,,nad 35 v hrubém, včetně přesčasů", je to, pokud má strojvedoucí i licenci a zkoušky + zaučení i na zahraničních trasách, nejen v ČR.
Je to asi stejná kravina, jako když tu je x článku o tom, jak chybí 1000 ajtaku - chybí, ale firmy odmítají brát juniory s 2 roky praxe v IT firmách. Ajtaci se zkušenostmi pod 5-7 let nikdo bohužel nechce a přitom juniorů je tolik, že by najednou nikde nechyběli, kdyby firmy nebyly nenazrane a raději si juniora zaučily.
Ale no tak. Dělám na dráze od 1997. Přímo u ČD na pozici vozmistra a jenom holý základ mám přes 35 tisíc. To strojvedoucí má o pár tříd více. A to opravdu není celý hrubý plat. Dále tam má určitě příplatek za odpracované roky a dalších iks příplatků. A samozřejmě případné nějaké přesčasy. A součet toho všeho dělá hrubý plat. Být vámi zeptám se táty ještě jednou a pořádně, ať se tady neztrapňujete. Přeji hezký den. P.S. jinak samozřejmě za ty činnosti, hlavně skladbou turnusů a různých jiných věcí, je i ten pravdivý plat hodně pohdodnocený
Já jsem fanoušek naší reprezentace. Rád bych se dožil toho. Že by jsme si po 18 letech zahráli MS ve fotbale 🙂 V roce 2006 mi bylo 12 let, MS ve fotbale tenkrát jsem viděl poprvé. To byl největší zážitek. Možná, že jsem naivní. Ale já tomu prostě věřím. Že se tam po dlouhé době dostaneme. Jednou to přijít musí. Hodně štěstí našim fotbalistům. Po kvalifikaci si povíme.
Po 18 letech by to už bylo letos. A já o žádném letošním MS ve fotbale nevím. Nebo mě něco uteklo? 🤔
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na stejné trati do Kladna je Pavlov. Na konci vesnice je tam cesta, která vede pouze do polí. A tam je přejezd se signalizací i se závorami.
Proč někde na konci světa je takto vybavený přejezd a v Praze závory chybí?
1 odpověď
2
Sledujících
20
Sleduje
2
Sledujících
20
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A víte o tom, že ta silnice dříve nevedla do polí? Že to byl hlavní tah, než otevřeli dálnici? A že demontáž taky něco stojí?
1 odpověď