Ten článek je dobrý blábol. Kdo bude ta auta a jejich poruchy klasifikovat? S takovými ojetinami se do značkových servisů už nejezdí, a ti různí pologarážoví servismani (pánbůh za ně zaplať) se určitě nikomu svěřovat nebudou. Přišli by totiž o kšeft.
Tak hlavně že o tom všichni ví! A co na to ČOI a ty ostatní instituce, které si daňový poplatník prostřednictvím daní platí, aby tato jednání a obdobné věci postihovaly, a staraly se o "blaho" občana?
Naprosto dokonalý návod. Ještě ale mohla paní (slečna) autorka zahájit slovy: Zjistíme si, zdali jsme majitelem nějakého auta, a když ano, má li auto také nějaká kola.
Nevím jak komu zlepšuje chlad náladu, ale mě se z chladu teď na stará kolena spíš rozbolí záda, a různá místa zhojených zranění z dob sportování. Takže domů si ho rozhodně nepozvu.
Policie má lidí víc než dost, ale většina je zalezlých v kancelářích. Ostatní dávají pokuty za rychlou jízdu. A na ostatní činnosti tím pádem nezbývá čas. Ani lidi.
Jestli to filmové zpracování bude stejný slaďák téměř bez faktů a historických dat pro nenáročné filmové fanynky, jako je Ferrari, tak vůbec nemá smysl něco filmovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ten článek je dobrý blábol. Kdo bude ta auta a jejich poruchy klasifikovat? S takovými ojetinami se do značkových servisů už nejezdí, a ti různí pologarážoví servismani (pánbůh za ně zaplať) se určitě nikomu svěřovat nebudou. Přišli by totiž o kšeft.