Tady jsou zase stesky, jak se tam nahrnou davy... Nenahrnou. Stejné kňů znělo, když se rušil újezd, jak z toho bude lunapark a podobně a nic se nestalo.
Mastňáci, co vyžadují parkoviště a kiosek co dva kilometry do Brd nepojedou, protože to tam není; o atrakcích typu "stezka korunami stromů" ani nemluvě.
Že tam přibylo cyklistů? Nevadí. Lidé, co tam jezdili ještě když se tam nesmělo vědí, kudy jít a nikoho nepotkat.
Jasně, když chci klídek, nepojedu o prázdninách v sobotu na Padrtě nebo na Jordán. Ve všední den tam ale bývá pár lidí i o prázdniny 🙂
Upřímně mi není jasné, co by mělo způsobit nával lidí. Stejně prakticky celá trasa vede už po existujících turistických trasách, takže kdo si chtěl naplánovat dlouhou túru, to mohl udělat klidně i ted.
No když jsem sledoval ty první dva testy tak mi to tak úplně nepřišlo, ale jestli to přesně takle chtěl, tak v pořádku, on to v tej palici moc v pořádku nema, takže rozumím 🫡
Možná jste si nevšiml, ale Falcony 9 vynáší náklady do vesmíru prakticky každý týden a už je to taková rutina, že se o tom ani nepíše.
Tohle byl test prototypu rakety nové generace, kde se od začátku počítalo, že onbletí půl planety a pokud možno kontrolovaně spadne do oceánu někde u Austrálie. Záměrně to neposílali až na oběžnou dráhu, protože kdyby něco selhalo, zůstane jim na oběžné dráze viset 5000 tun šrotu.
Tramvajové koleje jsou nyní od terminálu 1 cca 3km, to už fakt není žádná vzdálenost. Tramvaj je naprosto ideální ekologický hromadný dopravní prostředek.
EDIT:
tak vzhledem k tomu, že je vás víc, co to vůbec nepochopili, tak pro všechny:
Natáhnout 3 km trati až na letiště už není žádná vzdálenost.
Jednak nevím, kde máte ty 3km - mapy mi ukazují tak 4+. Druhak bych chtěl vidět, jak se turisti s těžkýma batohama a kuframa budou vymotávat z letiště a pak hledat zastávku tramvaje někde uvnitř sídliště.
Nevím, zda je Praha jediná, kde nevede metro či něco jiného až na letiště, jak to někdo tvrdí. Samozřejmě to už dávno mělo být. Taxi z letiště je prostě malér, ne pro místní, ti už vědí, ale pro cizince ano a okradou je na první dobrou.. Nějak mám pocit, že je to tolerováno úmyslně...
Právě...to je jedna z velkých bolestí Prahy. Když to srovnám třeba s třetinovým Edinburgem, tam mají jednu tramvajovou linku, která vede přes centrum na letiště. Zatímco v Praze vede tramvaj do každého paneláku, ale zavést kolejovou dopravu na letiště je z nějakého důvodu naprosto neřešitelný problém.
Zákazy tohoto ražení jsou vždy kontraproduktivní. Nepomohou od závislostí a posílí černý trh a naplní kapsy lůze všeho druhu. Máte pravdu.
Tady to není ani tak o pomoci od závislosti jako spíš o předcházení závislosti. Když se zavedla prohibice v USA, tak ti, co už pili začali hledat cesty, jak pít dál....tady ta motivace shánět pašované cigarety bude mnohem slabší. Navíc mezi nadcházející generací už cigarety stejně moc nefrčí, tak to bude spíš jen urychlení trendu.
Joo?..nebo vám taky šéf může říct pokud se ti to nelíbí, můžeš jít, nikdo tě tu nedrží...nebo snad znáte férové šéfy? Já teda ne!
No může to zkusit, ale pak se taky může stát, že mu ty lidi odejdou. Přeci jen v době skoro nulové nezaměstnanosti moc nefungují výhružky "Jestli se ti to nelíbí, na tvoje místo čeká 10 dalších."
To říkají odborníci, není to jak napustit a voda z Ohře nestačí a je drahá. Dle propočtů odborníků bude trvat a ještě k tomu možná napuštění min. 100 let. Je počítáno i s obrovským odpařováním. Ostatně Mostecké jezero je třeba dopouštět a není to levná záležitost. Tedy Šarlotka má pravdu a vy víte kulový.
Celá pointa příběhu je, že to nikdo nechce celé zatopit. Bude se to samovolně napouštět a současně zarůstat, až se někde ustanoví přirozená rovnováha mezi přítokem a odparem.
Pripada mi to jako ochrana lemplu a jelit. Schopnej clovek se necha zaplatit a zamestnavatel ho rad zaplati. A kdo si neumi rict o penize, ten si je nezaslouzi. Takhle se bude moct kdejaky nekňuba tahat soudne se zamestnavatelem, ze nema prachy jako schopnejsi kolega. A to nemluvim o tom, jake nalady to bude delat v pracovnim kolektivu… To vymysleli Pirati?
Pokud ten schopnější kolega odvádí lepší práci, tak si to zaměstnavatel obhájí.
Jednoznačně jsem zastáncem transparentnosti a odměnování na základě odvedené práce a ne na základě toho, co si vyhandluju za zavřenými dveřmi.
Doma totiž pracuje jen minimum. Generální zrušil HO v pondělí a pátek, každý si totiž jen prodlužoval víkend. A drzost některých když jim voláte a oni vám řeknou v 10 hodin dopoledne že jsou zrovna u kadeřníka 😄 Když se jim nelíbí pracovat tak papa
Pokud někdo může doma celý den nepracovat a ve firmě si toho nikdo nevšimne, má firma mnohem hlubší strukturální problémy, které by měla řešit.
Zní to hezky, ale časem se ukáže, že osobní kontakt nenahradíš. Nebo proč všechna ta setkání politiků neprobíhají online a raději létají přes půl světa?
Sám jsem takto na home office od covidu, půlku teamu mám na jiném kontinentu a zatím si nijak nestěžuji, ale chápu, že to není pro každého a pro každou profesi
A teď pravdu co tam vynechali a najednou to bude znít dost uvěřitelně......dokonce ta pravda v originále je ale Čeští novináři se rozhodli že to nezní dost senzačně.
Během pětidenního homeoffice se velká část zaměstnanců odstěhovala z drahého Los Angeles daleko od města nebo i mimo Kalifornii několik hodin jízdy autem. Tedy jezdit dvakrát týdně na místo je mimo realitu.
Tedy buď se musí stěhovat zpátky nebo se prostě nevrátí.
Dokonce píšou o tom že mnoho lidí bylo nabráno během covidu žije na východním pobřeží a nikdy v kanceláři v Los Angeles nebyli.
Ale to už nezní tak senzačně tak to vynecháme
Právě...spousta lidí si zjevně neuvědomuje, že full remote není o tom, že nechci sedět v práci vedle kolegů, že jsem líný ráno sednout na tramvaj nebo že bych snad doma snáz předstíral práci.
Obrovská výhoda full remote je v tom, že se vám otevírá obrovský trh (USA,EU, s trochou snahy i celý svět), nejste pak pracovně vázáni na jedno drahé město a místo toho pak můžete pracovat odkudkoliv z venkova za zlomek nákladů.
No a? Vím že to bude znít necitlivě, ale opravdu se má starat stát o lidi co nepracují nebo jsou případně v šedé zoně a za život nedají státu kromě DPH nic? Nějaké min dávky jako nyní ano, ale opravdu jim má stát zajistit důstojný důchod?
Tady nejde úplně jednoduše říct, že každý, kdo spadl do exekuce a nepracuje je nezodpovědný, líny, podvodník, atd. Do určité míry ano, ale problém je také ve špatně nastaveném systému, kdy pracujicímu člověku se sebere skoro všechno, zatímco na dávkách je více chráněný a reálně mu na ruce zůstane víc peněz (+ něco načerno a může relativně normálně žít). Takže dokud nebude systém nastavený tak, aby i předluženým lidem umožnil být ekonomicky aktivní, tyto problémy tu pořád budou.
Policie svým způsobem za nic nemůže, ta jedna na základě nějakého podnětu, v momentě kdy je rozhodnuto, začne konat, po zpracování předává spíš státnímu zástupci, pokud ale on spí a má času dost, jak je tomu zvykem, nebo je zavalen jinými případy, tak to trvá neúměrně dlouho. Průšvih je v tom, že i když firma je čistá a fungovala průhledně jak měla, tak ztráty a prestiž již nedožene a tu firmu to položí. A cryptoměn je ještě potíž v tom,cze je to kolísající měna, tudíž se to jede levně nakoupit, draho prodat, případně výtěžek použít formou investice. Pokud crypto padá a někdo ti blokuje peníze, protože na tom leží chcíplý státní moloch, je to sakra problém.
Ok, chápu, že policie jedná na základě nějakého podnětu, ale přijde mi nesmyslné bez konkrétního obvinění rovnou zablokovat všechny účty a pak to teprve předat státnímu zástupci, který se na to teprve možná podívá a pak se to nechá rok spát. Tzn. očekával bych nějakou přiměřenost zásahu. To je podobné jako když jednu dobu měly úřady v oblibě platební rozkaz, který byl původně koncipován jen jako teoretická poslední možnost, jak z dotyčného dostat peníze, ale pro úřady bylo prostě pohodlné, že nemusely jít zdlouhavějším standartním procesem a peníze měly hned.
Jestli je nějaký sektor zbytečný, tak to určitě není ten bankovní a finanční, ale právě ten kryptoměnový. Byť je blockchain technologie zajímavý nápad, přínos kryptoměn pro lidstvo je naprostá nula. Teda když nepočítám únosce, drogové dealery a jiné zločince.
Bankovní systém není dokonalý, ale tomu, kdo to potřebuje, poskytne hypotéku, jinému zúročí peníze na spořícím účtě, jinému umožní jednoduše platit kartou, poplatky jsou dnes díky konkurenci nula. Tak v čem je předražený?
Poplatky zdaleka nejsou nula, jen je to šikovně nastvené, že poplatky za platbu kartou platí příjemce(obchodník), takže to není tak vidět.
S pohádkou, že to používají jen drogoví dealeři by se už taky mohlo pomalu přestat. To, že je to decentralizované, neznamená, že to je anonymní a každý dealer bude určitě nadšený, že jeho platební transakce jsou navždy zanesené do blockchainu a v okamžiku, kdy policie identifikuje jeho peneženku, bude mít všechny jeho transakce jako na zlatém podnose.
A neočekávám, že blockchain technologie zcela nahradí stávající bankovní systém, ale je tu potenciál, že řadu služeb bude schopný poskytnout rychleji, spolehlivěji a bezpečněji.
Za zpomalení toho, co vlastně mělo růst, mohou nesmyslné aktivistické požadavky i těchto firem spolu s politickými rozhodnutími. Holt by se dalo říci: "Kdo chce kam, pomozme mu tam." Horší je, že my se nedobrovolně vezeme stejným směrem.
To zda se nám to podaří vylavírovat záleží na štěstí i odhodláni.
V případě Mety to ani není tak aktivistama, jako tím, že Mark jde tvrdohlavě za svou metaverse vizí, nějak se nepotkávají s potřebou trhu a vlastně technicky zatím ani nemají moc co nabídnout.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nikdo nejezdí autem bezdůvodně. Já, když služebně nemusím něco vézt, tak jedu klidně vlakem, i když časově je to horší a mám obvykle problém vůbec najít místo na zaparkování u nádraží. Většina lidí v autech prostě tím autem musí a strategie ubrat všude pruhy a co nejvíce komplikovat průjezd očividně nefunguje - docílili jen toho, že je všude zácpa, agresivita, mnohem více exhalací a kolony trvají delší dobu. Nikdo normální nepojede na kole někde po magistrále mezi auty, aby dýchal ty rakovinotvorné smrady a nechal se přejet. Zužování a omezování mělo přijít, až bude komplet okruh a hlavní průtahy městem pod zemí.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nejspíš nikdo jen tak nekrouží v autě kolem sídliště, ale je spousta lidí, kteří hromadnou dopravu vůbec neregistrují jako možnost a automaticky pokaždé nasedají do auta i když mají autobus nebo tramvaj doslova pod nosem.
2 odpovědi