Nejenom že nás jako řidiče kamiónů šikanují, řidiči osobáků nerespektují, ale ví široká veřejnost, že z nás dělají i skladníky? Dnes je úplně normální že máte 2 nakládky 3 vykládky. Všude si sami nakládáte, vykládáte. V práci jste 13h denně plus 2x do týdne 15h a ujedete cca 100 až 200km. To také ty mladé odradí. Můj otec měl závozníka, já ještě před 10 lety do skladu nesměl a teď se bojím kdy budou po mě chtít abych jim to zboží dával až do regálů. Opravdu jsem řidič kamiónu... good luck
A bude to ještě horší.
Dost kolegů přemýšlí o tom že skončí i kvůli zpřísnění pokut které už nemá nic společného s bezpečností provozu ale jde už o šikanu.
Dám vám několik příkladů, tady je č. 1:
Je 21.30 a prázdná dálnice D8 před Prahou a vy těšíce se domů na postel dojedete osobák který jede 70 a řidič vesele telefonuje...Co teď...jedete za ním kilometr....bliknete na něj že se bude jako dít. Odpovědí je vám prostředníček z okna. Tak ho předete i když je tam zákaz a v tom okamžiku vás natočí policejní dron a vy jste chudší o 7000kč a půl roku bez papírů! Řidič osobáku vyvázne samozřejmě bez postihu.
Příklad číslo 2:
Pražský okruh, tunel směr D1. Jedete 80km/h, těsně před tunelem před vás doletí ve 120km/h z levého osobák ,zařadí se před vás a zpomalí na 70.....Už to že musíte brzdit do kopce vám zvýší tlak i tep na infarktové hodnoty a přemýšlíte o smyslu jeho počínání....No a on jede dál bez postihu 70 prostředním pruhem což je proti předpisům a vy musíte jet za ním protože objet zprava ani z leva ho nemůžete, to je za 2-10 000kč. Jeho chování podle policie nebezpečné není, vaše prý ano takže pokuta...
Příklad č.3:
Při průjezdu hranic musíte zadávat výchozí zemi což je v době EU a tachografů s GPS byrokratická šikana. Pokud jedete přes hranice 1x za den tak se to uhlídat dá ale kdo se někdy motal kolem hranic Belgie a Holandska tak přejede hranice i několikrát denně a hranice je někdy nejasná, vede středem ulice, někdy i některými domy. Nevšimnete si a nebo jednou zapomenete? Jste o 70 Eur chudší za tuhle legislativní pitomost.
Tak se nedivte že nejsou řidiči.
Jezdím 20 let, před kovidem jsem jezdil celou Evropu a teď jen ČR. Vím přesně o čem píšeš. Toto jsou situace které řeším několikrát denně. Ale samozřejmě já jsem ten hnusnej, smradlavej kamioňák co jenom překáží. Souhlasím s tím že až přestane tato zbytečná šikana řidičů kamiónů, začnou nás řádně platit a nebudou z nás dělat i skladníky. Mladý se začnou o tu práci zajímat. Kolečkama dolů kámo...
Ulice ve žlíbku je nejkratší spojnice mezi dvěma sklady. Horní Počernice a Big box. Kamión ujede 56km aby se z jednoho skladu dostal do druhého. Ulicí ve žlíbku je to cca 5km. Proč ten most při rekonstrukci nezvíšili nechápu. Navíc je to periferie města. Environmentální myšlení jde asi jinou cestou. Hlavně že nám tu nebudou jezdit ty prašivý smaradlavý kamijóny. Chudák kluk co přehlédl tu značku. Já osobně to s kamičem musím objíždět cca 2x týdně. Tak si spočítejte kolik propálím zbytečně nafty. A jen tak dál. Zakázal bych kamiónům jezdit úplně 😂😂😂
Když nevím tak mlčím a šoupu nohama. V Horních Počernicích se momentálně opravuje přejezd, který vede do průmyslové zóny a je sem zákaz vjezdu kamionů, kteří musí přijíždět po D11 a následně do průmyslové zóny najíždět z D10. Tento most se nachází ve staré zástavbě mezi rodinnými domy a aby se tam řidič kamionu dostal, tak musel projet na 6 kilometrech 4!!! zákazy vjezdu kamionové dopravě. Ale očividně měl v navigaci nastavené osobní auto místo kamionu. Pro kamion je velký problém i do té ulice k tomuhle podjezdu zabočit, mostní podjezd, který je po relativně nedávné rekonstrukci se v tomto místě nachází desítky let, kdy se prostě nepočítalo, že by mezi rodinnými domky jezdily nějaké kamiony natož řízené bezohlednými idioty.
Jel z průmyslové zóny v ulici Ve žlíbku. Jediný zákaz který porušil byl zákaz vězňů vozidel vyšších vymezenou mez. To by musel jet z druhé strany aby porušil 2 zákazy. 1× zákaz vjezdu vozidel nad 3,5 t a ten výškový zákaz. Navíc pod zákazem vjezdu nad 3,5t je dodatková tabulka. Mimo dopravní obsluhu. V podstatě, pokud tam vezl zboží, smí i tam. Jen nečuměl na tu značku 3,4m. Jsem rád že označuješ člověka co udělal chybu za bezohledného idiota. Nikomu neublížil. Nesrazil mámu s kočárkem na přechodu. Svojí chybou si poničil auto a to jistě zaplatí. Co kdyby jsi držel hubu ty? A můžeš i šoupat těma nohama 😉
Ale no tak, zase bych se tak moc nepřeceňoval, za bolševika takřka nic takového nejezdilo a nikdy jsem nezažil, že by v naší sámošce chyběly třeba rohlíky(zjednodušeně řečeno...). Ale taky si myslím, že tenhle zákaz nic nevyřeší. Stačí senior v kloboučku nebo blonďatá paní v Peugeotu, co vedle kolony kamionů nasadí svých vražedných 110 km/h, do toho telefonuje a ve zpětném zrcátku kontroluje svůj makeup, a hned jsou dlouhé kolony v obou pruzích dálnice. Jediné, co by pomohlo, jsou tříproudové dálnice, ale to je u nás nerealizovatelné. Ty tříproudové kousky nic neřeší.
Takové je zase dlouhodobé pozorování řidiče osobáku, který stráví v autě zhruba třetinu pracovní doby a najezdí měsíčně průměrně 4000 km...
Jasně, v Rakousku najedeš na vlak a ten tě převeze do Itálie přez Brennen. Cestou si odpočinu a udělám pauzu. Takže vlaky beru všemi deseti. Oběm převáženého zboží se od dob totality ze stonásobil. V ČR chybí cca 25tis, v Německu až 60tis řidičů kamiónů. A ano souhlasím. Blondýna, BMW driver, klobouky, vajíčka za sklem.... docela problémová sorta 😂😂
Jsem 20 let za volantem kamionu. A poslední dobou tu vidím pouze nadávky, urážky a zákazy pro ty zlé, hloupé a smradlavé kamioňáky. Uvědomuje si někdo z Vás že veškeré zboží které si koupíte, opravdu cokoli, od propisky po auto Vám přivezl ten prašivej kamioňák? Ano zakažte kamióny úplně, ať máte silnice jen pro sebe. Otázka je za jak dlouho Vám dojde že bez nás to prostě nejde.... Nafta, benzín, potraviny, Nová auta, oblečení, kontejnery z číny.... atd atd. Jen do nás.... 😉
Pokud se nepletu tak Karlův most je národní kulturní památkou. S ohledem na tuto skutečnost by měl být chráněn. Celý Karlův most je monitorován šestnácti kamerami, z toho 12 míří na vybrané sochy a 4 zabírají památku z mnoha směrů. Vzhledem k tomu že je opět posprejován je toto zcela nedostačující!!! Doporučil bych NG aby zajistila nepřetržitý dozor policií ČR. Nemuseli by se potom řešit vandalské útoky. Chraňme naše památky tak jak si zaslouží !!!
Neříkám, že se musí zastavit, vím, že rozjet takovou loď není věc na půl hodiny, ale nemusí jezdit zbytečně kilometry a manévrovat, stačilo by snížit rychlost na nejnižší možnou, nebo, je-li to možné, nechat jen motor na volnoběh bez nutnosti pohybu celé lodi.
Ta loď opravdu není auto. Navíc ty motory se vůbec nevypínají. A jezdit dokola je opravdu levnější než zpomalovat a zase se rozjíždět. Navíc nikdy neví jestli bude čekat 30 minut nebo 3 hodiny. A že nakreslil takovim monstrem obrázek? No není to frajer? 😂
30
Sledujících
0
Sleduje
30
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
jen malá drobnost, na vodu se nesmí nikoliv při jakémkoliv stupni povodňové pohotovosti, a při druhém a třetím. Při prvním je to pouze varování.
Nicméně to neznamená, že tam neměli co dělat, protože v tomto úseku není povoleno sjíždět jezy vůbec až na výjimky, protože se jedná o sledovanou vodní cestu. Samozřejmě tyto jezy jsou uzavřeny plavebními znaky.
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ano ano, máte pravdu, děkuji za doplnění :)