Naježděno 750 000 oktávkou 1, a jen ševelí. Než odejde motor, tak budu dřív potřebovat novou kastlu. Ten elektromobil už bude ve šrotu.
baterka do EV stojí v průměru 350000. Kdyby jste si choval octavii třičtvrtě milionu Km a pravidelný servis platil sám, tak to máte 35x oleje a filtry, 3x rozvody, 2x spojka dvouhmota, 1x vstřikovače, 1x DPF. A k tomu vyšší cena za ujetý km. A i Octavia umí stát přes milion.
Tomáš chtěl pouze upozornit na to, že redaktoři/redaktorky novinek si z nějakého záhadného důvody pro své kritické články vybírají pouze ty země, které nejsou v kurzu u našich současných mocipánů. V zájmu vyváženosti by se např. hodilo, aby slečna/paní redaktorka připomenula, že se stále více odborníků považuje za pravděpodobně, že virus vznikl v laboratoři, která se sice nacházela v Číně, její výzkum však financovali Američani.
Články co se Vám zobrazují mají dosah. Samozřejmě, informace o dění v jiných státech jsou zde také, jenom vám je algoritmus nenabídl, na základě vašich preferencí. Pokud vás to zajímá najděte si to. O Katalánsku jsem si tu našel článek: diskuse 0 příspěvků.
Vidím, že žádnému nedochází jeden veledůležitý fakt a to je likvidace baterií. Už to jednou bylo zmíněno, že západní státy se velmi rádi zbavují ojetých elektroaut a nabízejí je převážně východním státům, důvod je znám, je to ona likvidace baterií, což se rovná vysoká ekologická zátěž, oni si ruky špinit nechtějí.
recyklace EV baterií dává ekonomický smysl už teď. Jednou vytěžené lithium se dá znovu a znovu použít. Tím se ekologická zátěž výrazně snižuje. Myslím si že výroba paliva z ropy je plýtvání drahocennou surovinou.
Naivko. Na trhu ojetin je o EV ještě menší zájem než na trhu nových vozů. Jinak já se toho taky nebojím, naopak to vítám a těším se. Už vidím, jak jdou 20 leté elektromobily s po dvou dekádách provozu skoro nezdegenerovanou baterií na dračku:)))) I ten leták za oknem v bazaru. "Neváhejte, baterie má 63%SOD!!!!" To je jako bych si koupil starou Audinu s tím, že má poloviční dojezd, než když vyjela z fabriky:)))
No když myslíte...
"Životnost baterie i u menší baterie (39 kWh) by měla několikanásobně překročit průměrnou životnost vozidel,“ shrnují autoři.
To si asi páni výzkumníci než vyblili tohle pofidérní tvrzení k něčemu přičichli, ne? Za mě musí kvalitní auta sloužit minimálně 20-25let (Mám dvě stará auta, podotýkám benzínová a bez problémů schopná plnit emisní normy 4, a obě jezdí 22 let v kuse bez jakéhokoliv zásadního zásahu do motoru.) Takže když už se chci ohánět nesmrtelností pohonné jednotky EV i surovinovou nenáročností pro její výrobu, měly by i tyto baterie vydržet bez zásadní degradace stejný čas, tedy čtvrtstoletí (o násobcích, nějakých 40-50 letech, se tu bavit fakt nebudeme: )))))) Pokud si někdo kupuje auto, aby ho vyhodil za 3-5 let, a že je to u moderních elektrosnobáčků poměrně časté, tak to potom ano, to věřím, že baterie tuto životnost dvojnásobně překoná. Takový člověk by se ale asi neměl ekologičností vůbec ohánět.
nebojim se, že by 20 let staré ev s původní baterií bylo nepoužitelné. I olitane tesly z roku 2011 mají 85% SOD. a to jsou baterky, které se současnými nesnesou srovnání. Důkaz mého tvrzení stačí si omrknout on-line bazary.
a ty budeš v čele, nebo jak tomu máme rozumět ? Nebo pošleš naši armádu, která nedojede ani do Brna .... a Černochovou v čele bych dal - jako generála ať to má štábní důstojnost. Sni dále .... Jsme ve stavu, že pokud by přišlo nařízení k povinnému odvodu tak se 1/2 republiky rozuteče a zůstanou jen ženy ....
můj názor, nemusíte souhlasit. Jak byste situaci řešil vy?
Tento článek je jedna velká lež. Opak je pravdou. Společnost je nemocnà. Lžou politici, novináři, veřejně známé osobnosti. Ti kdo sdílí pravdu jsou pronásledovàní vládnoucím režimem.
Článek cituje autora čerpajícího z dat rostatu, která jsou volně k nahlédnutí. Jestli je to lež, jak říkáte, pak lže rostat, co by ruská státní analytická agentura.
Především jsou Číňané jiní než my, protože se umí sami o sebe postarat a nejsou přisátí na penězovodu státu jako my. A od dob Konfucia jsou vyznavači vzdělání, což už z nás vyprchalo.
no nemají totiž jinou možnost, a to je Čína komunistická což by z ní mělo činit režim zaměřený na potřeby všech obyvatel. S tim vzděláním máte pravdu, nicméně co jsem měl čest pracovat s čínskými občany a asiaty obecně, můj dojem byl, že nejsou schopni přesáhnout rámec svého vzdělání a třeba efektivně improvizovat pokud je zadání chybné. To že zadání obsahuje chyby těžko chápali a bylo velmi obtížné jim vysvětlit co je špatně a jak to opravit. Jsou tak prostě vychování - tj. poslouchat autority a nic nerozporovat.
Já vidím spíše Číňany z osmdesátých let, kteří na záběrech vypadali docela divoce - neupravení, těkající pohled, všichni v Mao uniformě, a Číňany dnes, kteří vypadají civilizovaně a pohybují se po hezkých ulicích.
(Samozřejmě to přelidnění a minibyty tam jsou a žít bych tam ani teď nechtěl, ale ve srovnání se polocivilizovanou Indií je to v Číně obrovská změna k lepšímu.)
tak samozřejmě jsou dvě Číny, které se nedají porovnávat, a to Čína venkov a městská.
Měli jsme vedle školy jatka. Pod okny celé dny stávaly návěsy s vnitřnostmi a hlavami krav. Úplně to nevonělo. Nějak jsem to nebral zle. Jednou po tom jejich areálu běhalo vystrašené telátko...a to už bylo těžké uvědomění. V kontextu s tímhle mi černá dodávka přijde ještě v pohodě. Ke zbytku se nebudu vyjadřovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Když je nový procesor tak chytrý, tak by mohl prolomit mnohem jednodušší záhadu.
KDO, stojí za bitcoinem?
To je mnohem zajímavější otázka, než kam až může tahle bublina (tulipán😁) vyrůst.
10 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
42
2 odpovědi