Celý "vtip" je zřejmě v tom, že na základě požadavku ROPIDu původní jednu křižovatku úředníci rozdělili na křižovatky dvě, těsně na sebe navazující. Původně zjevně byla značka hlavní silnice doplněna vyznačením jejího tvaru v podobě ležatého "U", odpovídající otočení se autem o 180 stupňů vpravo. Nově je tam tedy od spoda vidět značka hlavní silnice s vyznačením jejího tvaru v podobě pravého úhlu. Takže platnost hlavní silnice od spoda logicky končí při otočení se autem již o 90 stupňů. Pak je ovšem otázka, jaký má tahle nová značka hlavní silnice vůbec smysl čili zda není vlastně zbytečná - místo ní by tam logicky měla spíše být značka "Dej přednost v jízdě" s dodatkovou tabulkou dejme tomu "30 metrů"
Proč by tam měla být značka "Dej přednost v jízdě", když tam nikomu přednost dávat nemusíte? Zespoda jedete stále v jednom pruhu, do kterého se až za křižovatkou připojuje pruh z ulice Pod Stadiony.
Přednost musíte dávat pouze protijedoucím vozidlům, když jedete ulicí Turistická od stadionu a odbočujete dolů do Košíř. Na rozdíl od předchozího stavu, kdy vozidla jedoucí směrem od Podbělohorské musela dávat přednost vozidlům z obou směrům v ulici Turistická!
Jak jste přišel na to, že pokud jedete zespodu, ocitnete se na vedlejší? Naopak, jste na hlavní - jedete stále ve svém pruhu, do kterého se připojuje druhý pruh z ulice Pod Stadiony. Nikomu žádnou přednost dávat nemusíte (zrovna tak cyklista jedoucí ve svém pruhu), pomineme-li eventuelní zip na souběhu za křižovatkou.
A naopak, použiju vaše slova - "neexistuje před křižovatkou žádná svislá dopravní značka, která by dávala řidiči najevo, že hlavní silnice" - by měla být doleva do ulice Turistická. Hlavní vede rovně, a při odbočování vlevo dáváte přednost protijedoucím vozidlům.
Ano, ta hlavní původně doleva byla, na to ale upozorňuje směrem od stadionu cedule jako kráva "Pozor - (značka Jiné nebezpečí) - změna přednosti v jízdě".
Takže buď se řiďte tím co je značeno ve směru vaší jízdy (a neřešte, jak je to proti), nebo tam nejezděte!
Mám na vjezd povolení 🙂
Ta cesta je příjezdová k naší chatě.
A když ho nechám u silnice což dělám často tak neočekávám její poškození vandalem...
A případně když jedu na houby tak taky nechám auto mnohdy před zavorou zaparkovane ale tak aby někdo mohl projet kdyby potřeboval. (Do lesa nevjedu a nikoho neblokuju) V tomto také nevidím problém.
Kecy
V té době se v okolí pohybovaly jednotky Vlasovců,takže kdo jinej
Podle toho co jsem dohledal, tak první kdo postřílel 5 osob byl velitel partizánů, a když tam vlítli Němci, tak přišli o život dva rusky mluvící vojáci SS. Ale to je stále dokola. Rusky mluvící voják nemusel být automaticky Vlasovec.
Případ Javoříčka se u řešil několikrát i na odborných fórech, žádní Vlasovci tam 5.5.1945 nebyli, a ani být nemohli! 1. divize byla západně od Prahy a 2. v Rakousku
Objektivně - většinou to byli příslušníci Rudé armády, kteří se dostali do zajetí (viz sám generál Vlasov), a Stalin zajatce neuznával, v SSSR by byli popraveni. Dále - německé zajetí bylo též téměř jistý rozsudek smrti. Takže se nabízela záchrana života - bojovat v německých uniformách, přičemž bojovat proti Stalinově Rudé armádě jim většinou nepochybně vůbec nevadilo. Takže vstup do ROA byla v naprosté většině případů prostá otázka záchrana života, resp. určitá naděje na záchranu. Dále je třeba upřesnit, že ROA ze začátku propagovala osvobození Ruska od bolševismu, bez pomoci Hitlera, což Hitlera rozzuřilo, nechal Vlasova znovu uvěznit, a zakázal vznik ROA. Teprve před koncem války se jejich oddíly Hitlerovy hodily (ale zacházel s nimi dost neseriózně). Takže jejich boj "po boku nacistů" nikdy vlastně tak úplně takový nebyl, a začít bojovat proti Němcům pro ně nebyl naprosto žádný problém.
Ovšem je třeba také objektivně připomenout, že celá propagace boje proti bolševismu a vznik ROA je záležitostí posledního půl roku války.
Proto také např. tvrzení, že krvavě potlačili povstání ve Varšavě je nesmysl. Do vzniku ROA chybělo ještě čtvrt roku. Pravda je, že někteří pozdější příslušníci ROA se toho pod hlavičkou Kaminského brigády sice zúčastnili, ovšem ne jako Vlasovova armáda.
Tím nechci Vlasovce nijak glorifikovat ani zatracovat.
Není to pravda. Většinou to byli příslušníci RA, kte se dostali do zajetí, a Stalin zajatce neuznával, v SSSR by byli uvězněni, patrně popraveni. Dále - německé zajetí bylo též téměř jistý rozsudek smrti. Takže se nabízela záchrana života - bojovat v německých uniformách, přičemž Stalinovu Rudou armádu nepochybně nenáviděli.
Já jsem psal o Vlasovcích, tedy ROA. Ne o Rusech, kteří bojovali v německých uniformách prakticky celou válku začlenění do německých jednotek. Samostatnou Ruskou osvobozeneckou armádu pod vedením Vlasová uznal Hitler prakticky až v lednu 1945.
To jsou zase komentáře. Kdyby fašounům na konci války neteklo do bot a neutíkali by ze zabraných území, tak by s nimi Vlasovci dál hrdinně bojovali bok po boku. Jen alibismus pro už jistý konec nacismu. Tak to bohužel je.
Je to bohužel tak, že kdyby fašounům neteklo do bot a neutíkali ze zabraných zemí, žádná ROA by nikdy nevznikla.
"Bartoš dodal ráno premiéru Fialovi seznam požadavků pirátské strany, které by měly být ve vládě splněny." Naopak, zachoval se správně. Pokud piráti nemají sebereflexi, nedokáží přiznat vinu a chovají se, jako když na nich stojí svět, tak to bylo jedině správné rozhodnutí. A pochybuji, že dva ostatní pirátští ministři budou chtít odstoupit. To spíš opustí piráty než ministerské posty.
Máte na mysli "vinu", že piráti prohráli v krajských volbách?
Safra, dvojka v žíle, ten se s tím teda nemazal... A i když tu nehodu nezavinil, tak možná půjde bručet, protože takové množství na zbytkáč asi neukecá. Obecné ohrožení pod vlivem návykové látky, není sranda. Každopádně bez ohledu na to, jak dopadne u soudu, doufejme, že už do mašiny nikdy ani nevleze!
Odkud máte informace o množství alkoholu v krvi?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano. Jezdím tudy. Tato křižovatka je matoucí a podle mě špatně značená. Značka hlavní silnice s dodatkovou tabulkou by problém vyřešila jednou pro vždy a rozhodně by nebyla nadbytečná. řešení za pár korun. Přehledné, vypovídající. Ale proč dělat něco pro bezpečnost provozu, když odborník si postaví hlavu. O tu zřejmě nejde. Řešení: nechat "odborníka" na značení zaplatit škody na vozidlech. Každý by měl být hmotně zopovědný za svá rozhodnutí. Pro zaměstance veřejné správy by to mělo platit dvojnásob.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Není špatně značená! Škody na havarovaných vozidlech ať dále platí ti, co neznají pravidla silničního provozu. Jenom blbec potřebuje značku z dodatkovou tabulkou na křižovatce, kde platí přednost zprava!