Moc popravdě nevidím rozdíl mezi dálnicí a rychlostní silnici. Respektive ano dneska je rozdíl v rychlosti 110/130. Ale, když tahle změna probíhala 130 na te silnici bylo povoleno a nezdá se mě, že by to způsobovalo nějaké větší problémy
Jezdím tudy denně. A mohu říci, že autobus připojující se pomocí extrémně krátkého, respektive žádného připojovacího pruhu do dálnice rozjeté na 130km/h mi tedy přijde celkem velký problém. Stejně tak většina připojovacích pruhů, které neumožňují plynulé připojení vozidla. Díky tomu dochází v nadnormativní míře k servilnímu uhýbání vozidel v průběžném pruhu, což působí velmi nebezpečné krizové situace na denní bázi. Prostě dálnice to není ani omylem. S bídou ta Vámi uvedená rychlostní silnice.
Na to jsem se chtěl zeptat, zda také vyřešili ty autobusové zastávky na dálnici. Už jsem tudy dlouho nejel.
Pouze tu u Mníšku pod Brdy. Pokud jde o ploty proti zvěři, pak stále nic. Toto byla poslední odpověď. Někteří z těch, kteří odpovídali, již ani u ŘSD nepracují....
V dané problematice bychom Vás chtěli ujistit, že realizace plotů proti zvěři je pro naši organizaci s ohledem na zvýšení bezpečnosti nejen silničního provozu na dálnici D4 rovněž prioritou, i proto byla v loňském roce 2016 geodeticky zaměřena majetková hranice dálnice D4 jako podklad, na základě kterého budou majetkově vypořádány všechny pozemky, na nichž stavbu plotu podél dálnice D4 bude třeba vystavět.
V současné době již pracovníci provozního úseku na základě v minulosti geodeticky vytyčené hranice oslovují vlastníky jednotlivých pozemků, u kterých není třeba zpracovávat geometrický plán na dělení pozemků a dále průběžně připravují i objednání zpracování geometrických plánů. Provozní úsek rovněž v současné době připravuje nezbytné podklady k veřejné zakázce na nový inženýring stavby „Dálnice D4, EXIT 18 Mníšek pod Brdy – EXIT 32 Dobříš - jih, oplocení stavby“, neboť předchozí řízení pro vydání Územního rozhodnutí bylo zastaveno z důvodu, že nebyly doloženy všechny potřebné doklady a zejména souhlasy vlastníků dotčených pozemků.
Konečně kus komunikace, který lze nazvat skutečnou dálnicí se vším, co k tomu patří. Tedy mimo jiné i odpovídající délkou a poloměry připojovacích pruhů nebo zaplotováním proti zvěři. To co je mezi Jílovištěm a Příbramí se bohužel dálnici nepodobá ani v náznaku a neměl by tam být vybírán ani haléř. Udělení statusu dálnice učinilo tuto naddimenzovanou okresku s autobusovými zastávkami smrtelně nebezpečnou. O zabezpečení pohybu zvěře raději nehovořit.
A co udělá správný český pepik, když o problému ví? Nadává u piva na zlého radního, ale tlak na zlepšení vyvíjí tak maximálně u voleb protestním hlasem populistům.
Byl jsem v osobním kontaktu se zmíněným krajským zastupitelem a přímo jsem oslovil zastupitelstva všech obcí na uvedeném koridoru. Zatímco místní zastupitelstva reagovala tak, jak je výše popsáno, tedy snahou o zachování provozu, pan radní Borecký odpověděl doslova, že v roce 2013 již bylo hůře a tedy není o čem diskutovat. Mohu kdykoli doložit e-mailovou komunikací. Myslím, že z pozice obyčejného "Pepíka" jsem více učinit nemohl. A také se domnívám, že jsem stále vykonal více, než obvyklým způsobem vše negující hloupý diskutér na Seznam.cz.
Když tady jezdí lidi autama a vlaky jezdí poloprázdný, proč by někdo měl mít potřebu veřejnou dopravu vylepšovat.
Nemáte pravdu. Pan krajský radní Borecký postavil svou kariéru na likvidaci lokálních tratí. Koridor směr Praha - Vrané nad Vltavou - Dobříš byl nákladem stovek milionů kompletně zrekonstruován a chvíli po obnovení provozu, rozhodnul pan radní Borecký o zrušení provozu. V okleštěné formě tam ten provoz funguje jenom díky tomu, že na něj přispívají obce po trati z vlastních rozpočtů. Grafikon je ale díky tomu nepoužitelný pro dojíždění do zaměstnání. Díky tomu je pak samozřejmě i jízdné neúměrně vysoké, což tento druh přepravy ještě více hendikepuje. Nevíte o problematice vůbec nic a plácáte tady nesmysly.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kdyby to byl opravdu řidič, tak by tu zatáčku normálně bezpečně projel ...
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdyby to nebyl postižený internetový diskutér, nepsal by zbytečné kecy.
2 odpovědi