Že něco nechápete neznamená, že je to špatné.
Jak je zmíněno v článku, mezi univerzitami v USA (a koneckonců i u nás) jsou velké rozdíly a nelze je plošně srovnávat. Právě proto se měl porovnávat obsah studia.... jenomže Češi si opět chtějí ušetřit práci.
Takže "Boloňský proces", který srovnává jednotlivé studijní výsledky ( a který je dobrovolně akceptován i některými univerzitami USA) je vlastně jen doporučení...
Wysconsin, stát USA, není signatářem Lisabonské smlouvy, tedy odvolávat se na tuto smlouvu je docela potměšilé; jediné písmenko o kreditovém ohodnocení (180 -240 kreditů by mohlo stačit pouze na bakaláře)
A proč místo paskvilněni minulosti tvůrci, autoři, studia nevymyslí něco nové.
Anna Boleynová byla prostě běloška
Sněhurka se narodila s pleti bílou jako alabastr.
Proč měnit historii (minulost), není lepší historii zachovat a vymyslet nové. Kdyby měl takovýho Nelsona Mandelu hrát třeba George Cloony, to by bylo teprvé halloooooo.
Protože je to snadné.
(Jiný příklad: )
Téma Mozart-Salieri nejdříve zvednul Puškin ( v díle Mozart-Salieri), poté přišel Rimsky-Korsakov s operou; následně s filmem Viktor Tourjansky, poté s divadelní hrou Peter Schaffer a nakonec Miloš Forman se svým filmem;
Disney nevymyslel nic jiného než se stejným modelem "obnovuje" stejný příbeh...
A mimochodem podobný posun ve vnímáni Mozarta z floutka salzburgského (Solnohradsko bylo nezávislým knížectvím spravované arcibiskupy), nebo status Vídeňana, přes Rakušana, Němce a evropského "světoobčana".
Tak vzhledem k tomu, že má Tatra prakticky monopol na techniku pro AČR a HZS, tak je takovýto dar celkem nicotný. Je pravda že Strnad starší začal od nuly jako "kovošroťák" a dotáhnul to vysoko, ale plácat se po ramenou za dar v hodnotě 102 mega, který je vlastně nižší, protože je počítán i s marží a ještě si ho odečtou z daní....takže vlastně na této dobročinnosti dobře vydělají za reklamu zdarma a následně se zahojí na dalších zakázkách.
Takže Tatra dělá servis i stříkačkám LIAZ 101 a stříkačkám IVECO TRAKKER....
Prostě proto, že to nějaký Novák napíše.
Nehodlám zde diskutovat s těmi Čechy, kteří popírají historické skutečnosti a omlouvají ten "skvělý" nápad vytvoření nového státního útvaru Československo. Německy mluvící obyvatelé Čech, Moravy a Slezska by neměli nic proti tomu, kdyby vznikla republika na tradici české státnosti zemí Koruny české. Nedivím se, že do toho nového slepence nechtěli, protože byl vytvořen proto, aby byli v menšině. Čas ukázal, že měli pravdu. Proč takový slepenec Československo vznikl má jestě jiné příčiny, ale to je na jinou diskuzi. Ta "vůle" česky mluvících občanů zemí Koruny české pro společný stát se Slováky byla zneužita ekonomicky mocnými tehdejší doby.
Pokud byste chtěl, aby nový stát vznikl na půdorysu zemí Koruny svatováclavské - nikoli Koruny české (to je docela běžný omyl),
tak část Čech jménem Kladsko stále drželi Němci, podstatnou část dolního Slezska Němci a část horního Slezska Poláci.
Tedy místo konfliktu A, bychom měli konflikt B.
V tom baraku asi byli z nejakeho duvodu, ne? Pokud na to nemeli pravo, tak o to hur pro ne..
Nějak na tom záznamu chybí, že by je ona pozvala do domu...
Takže tam právo být vůbec neměli. A vůbec neměli právo instruovat ji ohledně toho hrnce.
(Nechtěl bych podceňovat úroveň IT služeb v USA, ale lustrace se dá udělat i u nás BEZ občanky.)
Plácáte tu nesmysly, to bysme si pověděli, kdo by s kým vyběhl. A i to, co je a není nezákonné, co není zakázáno, je povoleno. Já nejsem učitel, ale můj názor je jasný, mobil do školy nepatří, a když, tak v hodinách musí být vypnutý. Je mi líto, že nechápete, že každý v této společnosti má svoje práva, ale i povinnosti, a to i děti.
Učitel a neumí používat ' bychom ', že se nestydíte.
A pokud není zákon o používání mobilního telefonu, pak je tedy vždy vlastně dovolen. Nebo vlastně není?
Smůla, že nejsem učitel a vy žák v mé třídě. Ale k té krádeži, žádná krádež to není, dítě odevzdá mobil na katedru, po skončení hodiny si ho vezme zpět, celou dobu na něj vidí. Při třetím takovémto prohřešku pozvánka rodičů do školy, upozornění na porušování školního řádu, který samozřejmě vychází ze zákona a má právo to omezit, pokud by rodiče nesouhlasili, pak školní inspekce, ona to není jen policajt na učitele, pokud by to nepomohlo, tak hlášení policii o nedodržování zákona rodiči. Viděl byste to tóčo. Co je na tom k nepochopení? Je zajímavé, že dle vás děti velmi dobře chápou svoje práva, ale nejsou odpovědni za své konání, to nevymyslíš.
Už ten krok mezi rodičem a policií je nezákonný. ( Učitel má volat ředitele, nikoli policii.)
A policie s vámi jako učitelem vyběhne.
Zajímavé, že když se rodiče, kteří vykonávají práva dítěte, chtějí volat policii, tak se vykrucujete, ale směr učitel-policie je u vás v pořádku.
Ťápete tady nesmysly, už od začátku, nechtěl jsem reagovat, ale tohle už se nedá nereagovat. Jste vůbec svéprávný, to se týká i toho Součka. Ty vaše příspěvky, to nemůže inteligentní člověk vypotit. Oháníte se zákony, ale ty zákony musí dodržovat i žáci a jejich rodiče. A tím, že školní řád zakáže mobily při hodině výuky určitě není v nesouladu s platnými zákony. Já vím, že je to marné vám něco psát, ale fakt nemůžete myslet vážně, tak hloupý snad nejste, oba.
Žáci nejsou trestně odpovědní, protože se předpokládá, že jsou příliš mladí, aby chápali krádež.
Naopak učitelé už svým titulem a vykonávaným zaměstnáním dávají ostatním příklad. A od toho se odvíjí respekt, který jim ostatní vykazují ( mzda každý měsíc na kontě, nebo i ostatní projevy respektu)...
Mimochodem už existence školní inspekce tak nějak napovídá, že i učitelé nejsou tím jednolitým a úctyhodným davem.
( A školské odbory, kterým nevadí pedofil se správným papírem, ale vadí odborník bez papíru tak nějak dává tušit, že učitelé obecně nejsou těmi nejostřejšími tužkami v penále...)
Nestává. Čtěte text s odkazy, ty si prostudujte:-) díky.
Jinak ve videu je také použito ' bere', tedy více než jednou.
Když už citovat, tak správně.
Mimochodem když učitel použije žákovu propisku, tak se by také žák měl ohradit.
Je to přece povinností učitel zapsat do třídnice, i když to učitelé prezentují jako povinnost žáka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Radola Gajda, vlastním jménem Rudolf Geidl, se narodil v rodině rakousko-uherského šikovatele a černohorské šlechtičny - sám prokazatelně pomáhal českým letcům směřujícím do zahraničí a sám několikrát intervenoval v prospěch vězněných osob;
tedy nálepka "Národní obce fašistické" je nepochopení politické situace v Československu...
4 odpovědi