Děkuji moc za tento článek.Právě jste mi pomohli v mém půlročním uvažováním zda li zrušit penzijko,nebo ponechat.Vzhledem k inflaci si raději peníze vyberu a utratím třeba za 4 krásné dovolené s rodinou.Vzhledem k tomu,že mi ještě chybí 20 let do důchodu tak z těch 200 000 co tam mám bude totální nic díky inflaci.Navíc tam je riziko,že se ani důchodového věku nemusím dožít.Tak raději užívat dnes pokud člověk může,než pak ležet na prkně a nic si neužít!
To je smutné, že jste poprvé v životě šťastný díky tomu, že máte v Polsku levnější nákup. V životě je spousta věcí co vás může učinit šťastným. Například rodina, děti, kamarádi, sportovní vyžití, kultura..., ale nákup, to čtu poprvé.
To není smutné...Člověk má takovou schopnost,že může býť šťastný najednou z více věcí a polsko se ke všem jen přidalo.Strášně hloupý jste,když jste napsal takový blábol.Chápu,měl jste potřebu prostě něco napsat tak jste napsal
Když se hned na začátku psalo, že k tomu přesně vždy vede stropování cen, bylo tu spousta řečí o tom, jak se Orbán stará o své lidi. Ano. Přesně jako za socialismu: prázdné regály, ale s nadepsanými cenovkami na nízké ceny.
A ten ekonomický génius se ještě prsil před novináři, že ho nezajímají ekonomické teorie.
Maďarsko bez benzínu?
Teologičtí skoro odborníci šíří fámu, že Maďarsko nemá benzín a že důvodem je špatná politika premiéra Orbána, respektive zastropování ceny pro madarské občany na cca 30 korunách za litr.
Takže jak to vlastně je?
Maďarsko benzín má. MOL dominantní výrobce a distributor benzínu pouze na několik dní pozastavil, respektive omezil dodávky nezávislým čerpacím stanicím, které tvoří menšinu čerpacích stanic v Maďarsko, je jich cca 250.
Proč to udělal?
Díky válce na Ukrajině došlo na několik dní k omezení transportní kapacity ropovodu Družba, zároveň díky blížícímu se nabytí platnosti zákazu importu ruské ropy do EU vrcholí nákupní horečka a dovozci i distributoři se snaží dohnat co se dá.
MOL přirozeně preferuje svoji sít stanic před nezávislou sítí a navíc přešel do "krizového" režimu do změny situace technické i na trhu, sám doplňuje zásoby a navyšuje zásoby.
Zastropování ceny nevedlo k významnému navýšení spotřeby a následně k nedostatku ani zastropovaná cena nevedla k omezení výroby a následně k nedostatku paliv. Rozhodnutí premiéra Orbána o zastropování cen nemá tedy naprosto žádnou souvislost s nynější situací omezení distribuce nezávislým čerpacím stanicím.
To má být ten skvely madarsky model Orbana, co nám davali Babis a Okamura za priklad?
Neveril jsem. ze to nekdy reknu, ale diky bohu za Fialovo vladu.
Maďarsko bez benzínu?
Teologičtí skoro odborníci šíří fámu, že Maďarsko nemá benzín a že důvodem je špatná politika premiéra Orbána, respektive zastropování ceny pro madarské občany na cca 30 korunách za litr.
Takže jak to vlastně je?
Maďarsko benzín má. MOL dominantní výrobce a distributor benzínu pouze na několik dní pozastavil, respektive omezil dodávky nezávislým čerpacím stanicím, které tvoří menšinu čerpacích stanic v Maďarsko, je jich cca 250.
Proč to udělal?
Díky válce na Ukrajině došlo na několik dní k omezení transportní kapacity ropovodu Družba, zároveň díky blížícímu se nabytí platnosti zákazu importu ruské ropy do EU vrcholí nákupní horečka a dovozci i distributoři se snaží dohnat co se dá.
MOL přirozeně preferuje svoji sít stanic před nezávislou sítí a navíc přešel do "krizového" režimu do změny situace technické i na trhu, sám doplňuje zásoby a navyšuje zásoby.
Zastropování ceny nevedlo k významnému navýšení spotřeby a následně k nedostatku ani zastropovaná cena nevedla k omezení výroby a následně k nedostatku paliv. Rozhodnutí premiéra Orbána o zastropování cen nemá tedy naprosto žádnou souvislost s nynější situací omezení distribuce nezávislým čerpacím stanicím.
Maďarsko bez benzínu?
Teologičtí skoro odborníci šíří fámu, že Maďarsko nemá benzín a že důvodem je špatná politika premiéra Orbána, respektive zastropování ceny pro madarské občany na cca 30 korunách za litr.
Takže jak to vlastně je?
Maďarsko benzín má. MOL dominantní výrobce a distributor benzínu pouze na několik dní pozastavil, respektive omezil dodávky nezávislým čerpacím stanicím, které tvoří menšinu čerpacích stanic v Maďarsko, je jich cca 250.
Proč to udělal?
Díky válce na Ukrajině došlo na několik dní k omezení transportní kapacity ropovodu Družba, zároveň díky blížícímu se nabytí platnosti zákazu importu ruské ropy do EU vrcholí nákupní horečka a dovozci i distributoři se snaží dohnat co se dá.
MOL přirozeně preferuje svoji sít stanic před nezávislou sítí a navíc přešel do "krizového" režimu do změny situace technické i na trhu, sám doplňuje zásoby a navyšuje zásoby.
Zastropování ceny nevedlo k významnému navýšení spotřeby a následně k nedostatku ani zastropovaná cena nevedla k omezení výroby a následně k nedostatku paliv. Rozhodnutí premiéra Orbána o zastropování cen nemá tedy naprosto žádnou souvislost s nynější situací omezení distribuce nezávislým čerpacím stanicím.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Myslím,že mzdy na managerských pozicích ve firmě budou určitě v pořádku.U nás v praci to taky tak bylo,že si mysleli co lidem v dělnických profesích nedávají.Pak unikl výpis platů a mistr základ 58 000,vedoucí výroby 90 000,manager kvality 150 000,vedoucí skladu 80 000,ředitel 250 000.Dělník ve výrobě 24 000.A to jak se tam ještě kradlo to se ani vyjádřovat nebudu.
2 odpovědi