Ano tahle řada byla slabá. 1) Málo věcí z prostředí závodů, hodně blbostí z domova účastníků. 2) Danica, bývalá závodnice indy car o pořadu z prostředí F1 proč? A její perly "k řízení potřebuje řidič ruce a nohy" WTF???, proč tam není třeba Button, Webber, Rosberg, Truli, Fisichela.... 3) Buxton už tomu taky moc nepřidává, postřehy typu "když startujete z poleposition, tak startujete první a to je výhoda" jsou ...ehm... jak to říct slušně....? No raději nic... 4) Nevyužitej potenciál momentů, za příklad třeba ve VC Singapuru úplně vynechali Sainzuv moment když využil Norrise aby se bránil. A toho tam bylo daleko víc například rekorní pit stop McLarenu.... 5) Chyby v dabingu, dialog dabingi: "XXXX jde do ČELA!!!! A XXXX dojíždí na 7 místě" wtf??? Nebo "pro XXXX je to první vítězství" ale ve výsledku je třetí.... 7) To že Red Bull vše převálcoval taky mohli využít do nějakého dílu, Checo v prd*eli úplně se sesypal , šlo mu skoro o místo, Max překonal X rekordu.... místo toho jsme dostali zase jen umělé konflikty a nějaký ten bulvárek.
Skvělá? No nevím.... Dakar skupina nova naprosto zmršila, navíc od té doby co se F1 přelila z novy na Canal úroveň daleko stoupla, tragický Pouva zmizel a vlajku F1 pevně drží Eisele, Král a Fabry, kteří přináší insiderské novinky i mimo závodní víkendy a dokáží člověku objasnit i technické věci na vozech.
Co jste myslel tou mediální šikovností?
„Myslel jsem paní Jandačovou, jak brečí na všechny strany. Vybrečel si možná jeden zápas. Ale to nás vůbec nerozhodí.“
Myslíte to tak, že dostal pod tlak rozhodčí?
„Myslím to tak, že brečel do novin. A možná chodil i o budovu vedle (přímo vedle O2 areny sídlí hokejový svaz - pozn. red.). Já to vždycky říkal, že je to trenér z úleku.“
Martin Ševc - 2016
a) bude brát poslanecké prachy za práci kterou vlastně nevykonavá?
b) nakonec je vlastně bude prát přes neziskovku?
c) v rámci grean dealu se bude vracet letadlem za státní náhrady na důležitá hlasování?
d) docela sranda když zjistíte co tam vlastně jede studovat
e) na to jak říká jaká je to prestižní škola tak je ve světovém žebříčku až někde na cca 360 místě daleko za UK v Praze
Macík dnes startoval o dvě minuty později než Casale. Z toho plyne, že už v okamžiku, kdy Macík soupeře dojel, byl o 2 minuty rychlejší než on. K fair play na Dakaru vždycky patřilo, že soupeře, který startoval za tebou, pustíš, i za cenu, že na okamžik přibrzdíš, protože je evidentně rychlejší než ty. Jinak mu dobře rozjetou etapu prostě záměrně kazíš. Jedinou pochopitelnou výjimkou je situace, pokud tito jezdci mezi sebou přímo soupeří o umístění v průběžném pořadí. Tam si ten vzadu prostě musí najít cestu a případně jít do rizika, pokud mu to za to stojí. Což ale není tento případ a pokud jezdec, který je se ztrátou odpovídající třem dnům, už je mimo závod v hloubi pole a nepustí soupeře, který bojuje v top 10 a navíco etapovévítězství, je to prostě obyčejná prasárna. Všechno ostatní jsou zbytečné kecy. Tolik o fair-play. Navíc je jasné že mezi těmi kameny za nimi pojede na vzdalenost cca 200m a nebude se za ně lepit, když práší. Vždyť by to rozmlátil. - buggyra dělala kontroverze a rozpumpovávala kauzy už loni.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tyhle diskuse jsou vždycky top. Každej kdo má dozadku díru ví co je nejlepší pro toho druhého. A proč přesně by si ostatní tohle neměli pořizovat. xD
Ať si každej jezdí tím na co má finance a tím co se mu líbí...
3 odpovědi