Až 1000.... + mělo by to být za stan celý stan s full servisem
zkuste se podívat v době konání VC podívat na ceny hotelů na osobu, kde je + nutné řešit logistiku na okruh, zde zůstáváte v blízkosti okruhu, hlídané parkoviště, hlídaný areál, čisté záchody, čisté srpchy, snídaňový bufet, večeřový bufet.. to v běžném kempu nedostanete... základní cena v GPTents je podle jejich webu na red bull ring 500e (pro max 3 osoby)
Není to hloupé, anglickou transkripci používáme. Ale něco se počešťuje a něco ne. (Toyota, Yamaha atd, tam J není ) Tak jaká jsou pravidla? Tojota Jaris :-)
Však se to čte furt stejně, tak jak se to vyslovuje. tak kde je problém?😂 Transkripce převádí původní jméno do správné výslovnosti.
角田 裕毅 - je českou transkripcí Júki Cunoda protože pro to máme výslovnostní znaky, anglicka transkripce Yuki Tsunoda ce čte v angličtiě úplně stejně tedy Juki Cunoda, přepis Júki Cunoda by byl v angličtině "Džuki Kunoda", takže si to zase upravují pro svoji správnou výslovnost.
Stejně tak (rusko-izraelský závodník) se v české transkripci píše z azbuky Robert Švarcman (protože pro azbuku opět máme přepisové a výslovnostní znak), anglicky Robert Schwartzman
Stejně tak Čou Kuan-jü
Značky jako Yamaha, Toyota atd jsou pod ochrannou známou a jedná se o oficiální latinkovou verzi obchodního názvu značky, proto se nedělá transkripce. Psaný text a jména prostě prochází transkripcí do určeného jazyka.
jména těch 3 se v originále píšou latinkou, takže není třeba transkripce.
角田 裕毅 - je českou transkripcí Júki Cunoda protože pro to máme znaky, anglicka transkripce Yuki Tsunoda ce čte úplně stejně, Júki Cunoda by byl v angličtině "Džuki Kunoda"
Stejně tak (rusko-izraelský závodník) se v české transkripci píše Rober Švarcman (protože pro azbuku opět máme výslovnostní znak)
Stejně tak Čou Kuan-jü
Ale kdo zaručí, že to bude vítězné auto i 2026? Ford jako úplně nový dodavatel motorů, víme jak na tom byla při vstupu Honda, GP2 engine... V mercedesu je větší potenciál, mají se stavbou motorů pro F1 větší zkušenost. Navíc i teď má mercedes konkurence schopné auto a v roce 2025 s ním můžou vyvíjet auto na nová pravidla v roce 2026. Takže to není hloupost, ale je to dost logickej krok.
A už nám to do sebe začíná pomalu zapadat. Před pár dny jsem k jinému článku psal několik variant které v tom vidím, a tenhle článek potvrzuje jednu z nich. Konkurence asi tuší že na RB nebudou stačit ani v roce 2026, proto se ten tým snaží rozebrat už ted a umožnit těm zásadním lidem v něm vyvázat se ze smluv a přetáhnout k sobě.. A nebo naopak ti důležití vevnitř tuší kde bude RB v roce 2026, a snaží se vyvázat ze smluv aby se dva roky netrápili u outsidera...Kdo ví, tak či tak je to špína a hnus a tomu sportu to strašně ubližuje. Bazírování na detailech, hyperkorektnost... 🤮
Je to jen rovina teorie, ale spíš se přikláním k tomu že Josovi jde o to rozvazat smlouvu, protože mají strach že Ford a Red Bull nepostaví dost dobrý motor. Dokončit sezónu 2024 u RB a od sezony 2025 se přirpavovat s Mercedesem na nová pravidla? Přeci jen u Mercedesu je v rámci motoru větší potenciál a víme jaké problémy měla Honda při vstupu a stavbě motoru, jak dlouho se s nimi McL trápil....
Teď spíš poznámka k článku:
Newey se Hornerovi nestraní, naopak bývají často někde spolu... kdo naopak jo je Pierre Waché...
Ano tahle řada byla slabá. 1) Málo věcí z prostředí závodů, hodně blbostí z domova účastníků. 2) Danica, bývalá závodnice indy car o pořadu z prostředí F1 proč? A její perly "k řízení potřebuje řidič ruce a nohy" WTF???, proč tam není třeba Button, Webber, Rosberg, Truli, Fisichela.... 3) Buxton už tomu taky moc nepřidává, postřehy typu "když startujete z poleposition, tak startujete první a to je výhoda" jsou ...ehm... jak to říct slušně....? No raději nic... 4) Nevyužitej potenciál momentů, za příklad třeba ve VC Singapuru úplně vynechali Sainzuv moment když využil Norrise aby se bránil. A toho tam bylo daleko víc například rekorní pit stop McLarenu.... 5) Chyby v dabingu, dialog dabingi: "XXXX jde do ČELA!!!! A XXXX dojíždí na 7 místě" wtf??? Nebo "pro XXXX je to první vítězství" ale ve výsledku je třetí.... 7) To že Red Bull vše převálcoval taky mohli využít do nějakého dílu, Checo v prd*eli úplně se sesypal , šlo mu skoro o místo, Max překonal X rekordu.... místo toho jsme dostali zase jen umělé konflikty a nějaký ten bulvárek.
Ten rozdíl oproti Dynamu, které vsadilo na získání posil v podobě vlastních odchovanců, viz Radil, Zohorna, Kousal, Kaut, případně sáhlo po českých či slovenských reprezentantech, Sedlák, Hyka, Will, Musilové, Pánik, Čerešňák.
Dynamo asi jediný tým v lize, kde jsou cizinci pouze Slováci.
Právě že rozdílové čechy vykoupilo dynamo, tak ostatní musí brát cizince. Protože trh je přebrán.
Já tu zábavu těm chlapcům přeji, zejména pokud si to platí ze svého a nesosají žádné dotace z veřejných rozpočtů.
Nicméně tento závod (ale i jiné motoristické eventy jako je F1) jenom dokazuje, jak je celý GreenDeal pokrytecký a v podstatě neefektivní.
Nás běžné občany a motoristy EU komise odsoudila na ježdění v litrových tříválcích, plaginech a BEV. Ale to, že se v jiném koutě světa pořádají akce, kde se bezskrupulózně spálí stovky tun paliva, jen tak pro zábavu a pro zisky soukromých společností, už nikdo z EU komise neřeší (přitom velká část účastníků je z Evropy).
Jde snad o princip ! Buď pálení fosilních paliv je pro život na planetě potenciálně ohrožující a tím pádem, by se v zájmu zachování života na planetě měli tyto akce omezit. Nebo to ničemu nevadí a pak ani není důvod omezovat výrobce aut a nutit je prodávat zákazníkům za drahé peníze výrobky, které jim nevyhovují. (Samozřejmě, kdo si chce jezdit v BEV, má na to a vyhovuje mu to, tak je dobře, že tuto možnost má).
Zrovna F1 spadla v průběhu let z 3.5l motorů na 1.6l a z 12 válců jsou V6, polohybrid s akumulátorem, od roku 2026 navíc plně na syntetické palivo
Jo to bylo tenkrát dobrý!
Brawn používá nelegální difusory! Ne to nejsou difusory, to je tak tvarovaná podlaha!
Tento tým si dokument zaslouží. Jednomu Brazilci odletí v Budapešti z auta pružina a trefí do palice dalšího Brazilce. Jaká je pravděpodobnost takového jevu? 🙂
Byla to super sezóna, s tím řešením difuzoru přišly hned 3 týmy mimo BrawnGP ještě Toyota a Williams, navíc to doslova hned okopčily týmy BMW, Ferrari i Red Bull a když po protestech FIA rozhodla že je to legální okamžitě díly nasadily. Ale hlavně jsem se jako fanda týmu BAR, Honda a Jensona samotného konečně dočkal titulu.
Skvělá? No nevím.... Dakar skupina nova naprosto zmršila, navíc od té doby co se F1 přelila z novy na Canal úroveň daleko stoupla, tragický Pouva zmizel a vlajku F1 pevně drží Eisele, Král a Fabry, kteří přináší insiderské novinky i mimo závodní víkendy a dokáží člověku objasnit i technické věci na vozech.
Na točivé trati nemá formule 1 konkurenci. Ta je na to totiž stavěná. Na rovince je jasné, že lehká a výkonná motorka bude mít převahu. Ale postavte ta auta na šotolinu a wrc nemá konkurenci.... Ach to jsou zase srovnání. Asi jako jestli je na polévku lepší lžíče, sekyra, nebo vidlička.
ehm... všechny specifikace jsou (i) na asfalt (i rallye auto jde specifikačně nastavit na asfalt).... tenhle sprint why not... jen kdo se vyzná je mu jasné že nejdůležitější bude váha, výkon a délka příme trati.... jinak je vše stavěno na normální tratě (i do zatáček), člověk co motorsport sleduje ví jak by to asi dopadlo na normální trati, pro nepolíbeného laika by to ale bylo pěkné video
54
Sledujících
0
Sleduje
54
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To by dost blbě šlo, s jednou nataženou nohou se dost blbě běhá a ty tretry moc dobře nekloužou.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
ale jde tam skočit tzv rybička a náthnout ruce před sebe, nebo jde dobíhat v předkolonu a natahovat ruce před sebe... tohle pravidla je hlavně proto aby se cílem regulérně probíhalo, jelikož je to BĚH na XXX m, proto se běží tzv na prsa