Jak může NSS posvětit presumpci viny?
Já klidně OSA zaplatím poplatek za každé dílo stažené do mého mobilu nebo na paměťovou kartu, pokud mi prokáže, že to bylo dílo podléhající autorskému zákonu, za které nezaplatil poskytovatel tohoto díla. Ale vybírat výpalné jako mafie za teoretickou možnost stažení díla (a ani to není protiprávní, pokud je to pro vlastní použití a nebude dále šířeno), je praktika, která do právní společnosti nepatří.
Něco ke vztahu Tykače a Klause a důvodu financování jeho institutu:
V 90. letech se Václav Klaus a Pavel Tykač setkali v rámci privatizace a ekonomických reforem, které probíhaly v České republice. Klaus, jako ministr financí a později premiér, hrál klíčovou roli v transformaci české ekonomiky z centrálně plánované na tržní. Tykač, jako podnikatel, využil příležitostí, které tyto změny přinesly, a stal se jedním z nejvýznamnějších českých podnikatelů.
Vztah mezi Klausem a Tykačem byl založen na vzájemném prospěchu. Klausovy reformy umožnily podnikatelům, jako byl Tykač, získat významné majetky prostřednictvím privatizace státních podniků. Tykač na oplátku podporoval Klausovy politické a ekonomické vize.
S něčím souhlasím a s něčím ne. ...Politici většinou nemají na to, aby něco vymysleli, na změnu jejich myšlení je tu dostatek dobře placených ideologických neziskovek. Pokud zadáte ukol tzv odborníkům, finačíkům...udělají vám ho takový jaký si přejete bez ohledu na následky zrušení stávajícího systému. Zjistilo se že připraveni na změnu jsou, ale Čína obsadila zdroje a ve své zemi i zázemí pro chod těchto el.aut. K tomu musela uvézt do provozu několik dolů a elektráren na uhli. V minulosti neměli elmobily takovou uroven jako dnes,ale byli stejně nespolehlivé jako dnes.
Já neobhajuji jen elektromobily, ty jsou pořád ve vývoji a nakonec se stejně prosadí samy, protože budou prostě levnější, s nižšími provozními náklady i spolehlivější.
Ano, Čína na nic nečekala a vzala zbytku světa vítr z plachet. Kromě jejich vlastních surovin je velmi alarmující její vliv v Africe a Latinské Americe.
Neziskovky jsou téma samo pro sebe.
Snažím se vám porozumět, ale.... On jezdí podle vás osmiválcem a ta která se odevzdala zelené ideologii, Gregorová tam letí letadlem business třídě. Tohle je takové nic neřešící požduchování. K moci se dostali elity, podporující ideologie, fanatici, kteří ničí život díky svému vidění světa vše a všem. Vidíte že ve světě se ovíraji nové uhlené doly a "návrat" k jistému a ověřenému zdroji energii, pouze v EU se zavíraji. Elektroauta kola koloběžky se už používali kolem roku 1920, ukázali se jako nesplehlivé a proto se po létech podpora zastavila. Dnes je to už o něčem jiném ale....To že byli nasazeny nereální emisní podmínky na spalovací motory, byla taktika těchto fanatiků a nutnosti používat elekto...Máte pravdu že EU je obrovská byrokracie, která ji ničí.
Tady se neustále dokola opakují zažité nepravdy a dezinformace, např., že GD si vymysleli politici od zeleného stolu, což není pravda. Na té koncepci pracovala řada odborníků a zástupců všech odvětví průmyslu, energetiky, finančnictví, zemědělství i služeb. Vytvořili rámec opatření a stanovili cíle, kterým se později dala konkrétní forma v podobě závazných termínů. Stanovila se pravidla a vše se podpořilo dotacemi a investicemi do konkrétních technologických projektů a inovací.
Není chybou EU, že řada firem to prostě nebrala vážně a 10 let si mysleli, že se jich to vlastně netýká.
Uhelné elektrárny se staví jen jako dočasné zdroje, které vzápětí nahrazují obnovitelné zdroje energie a Čína je v OZE lídr. Letos se v Číně poprvé prodalo stejné množství BEV a PHEV aut, jako čistě spalovacích a na spalovací motory jsou mnohem přísnější sankce a např. v některých oblastech je nelze vůbec zaregistrovat.
Elektromobily se v minulosti neprosadily kvůli ropné lobby, to je veřejně známo. Těžba ropy je obrovský byznys, který hýbe světem a jen tak se nevzdá.
Takhle to potřebuje Seznam, aby to bylo chápano. Motoristé od začátku nejsou proti ochraně přírody, ale nejdříve musíme zajistit dostatečné a bezpečné zdroje čisté energie než si zlikvidujeme staré, znečištující, než si zlikvidujeme průmysl a konurece schopnost. Nejsem jejich volič, to neznamená že musím být zaujatý, nevidět skutečnosti a naslouchat zhoubné ideolgii, která nás ničí.
Když nejsou proti ochraně přírody, proč jezdí Turek do Bruselu osmiválcem? Na truc? Odložení přijatých termínů nic nezachrání, jen poškodí jiné firmy, které do zelených technologií, obnovitelných zdrojů a ochrany ŽP investovaly miliardy a považují tyto termíny za závazné. Automobilky nejsou jediným odvětvím, na které má GD dopad. Zástupci automobilek před více než 10 lety podepsaly rámcové dohody o snižování emisí a termíny, kdy mají vstoupit v platnost.
A stejně ta změna směru není ani technicky reálná, je to rozjetý vlak. Banky a finanční instituce nebudou financovat cokoli založené na fosilních palivech, ani výstavbu nových neekologických zdrojů a my stavět nové zdroje musíme.
To, co motoristé prosazují, stejně jako někteří politici v EP, jako je Vondra, z dlouhodobého hlediska celou situaci jen výrazně zhorší, i v případě, že by na nějakou krátkou dobu celý proces oddálily.
Problémy je potřeba řešit, EU topící se v byrokracii se musí konečně probudit a hlavně zpovykaní Evropané musí začít zase makat a ne vymýšlet nesmysly jako je čtyřdenní pracovní týden, zaručený příjem apod.
Motoristé jsou jako každá jiná nová strana, plná elánu , něco změnit ke prospěchu občanů a státu. Snad jim to vydrží déle než tzv demokratickým stranám, které už mají zájem jenom stranu a koryta.
Není to nic jiného než sekta prosazující fosilní ideologii. Jaký je v tom rozdíl proti zelené ideologii?
Všichni zapomínají, proč vlastně něco jako Green Deal nebo Pařížská dohoda vzniklo.
Ocelářské firmy nemají zakázky....
Není divu, když platí ze energie troj až čtyřnásobek co konkurence. A navíc je EU dusí všemožnou byrokracií a omezeními. Když k tomu přičteme asi nejdražší pracovní sílu na světě, je divem spíš to, že ještě fungují, než že jim teprve hrozí zánik...
Díky EU, díky páni politici a zelení magoři. Ve výsledku nebudete mít nic - ani průmysl, ani zdroje na Vaše fantasmagorie, ani demokracii. Jen vyrabovanou zbídačelou Evropu pod vládou diktátorů či náboženských fanatiků, ze které si zbylý svět urve to, na co dostane zrovna chuť...
Ocelárny nenakupují energie na volném trhu, mají vlastní elektrárny, koksovny apod. a jednou za úplně jiné ceny.
Za krachy taky mohou ve velké míře tunely Indů a jiných podvratných živlů, Liberty Ostrava měla dost zakázek a vytíženou výrobu, ale holt až 15 vytunelovaných miliard ji poslaly ke dnu.
To jste vystihla přesně, toto hledisko je i pro mne hodně důležité, dříve jsem přesně kvůli tomu volila stranu paní Aleny Hromádkové, ta tam neměla ani bývalé komunisty. Jenomže ta už dávno není a paní Hromádková zemřela. Poté, co je na Hradě bývalý stranický předseda, je toto hledisko skoro komické. Exkomunisté jsou rozlezlí všude, i když si tak neříkají. Bude to oříšek, vůbec nevím, komu to hodit, SPOLU už to nedám, samotné ODS s Kubou v čele bych to asi hodila, takto už to nejde.
Staří komunisté pomalu odcházejí a vymírají, ale poměrně nebezpeční jsou ti mladí, kteří skutečnou totalitu třeba ani nezažili, nebo jen její konec a ty tato ideologie fascinuje, třeba i proto, že v současném světě se nedokážou prosadit nebo jinak identifikovat.
Nechtějí je prodávat, protože o ně není zájem. To je ten důvod, ne?
Opravdu? A proč není akční cena a výkupní bonus taky pro elektrické verze? Proč je "příplatek" za elektrickou verzi u každé výbavy jiný, když by logicky měl být stejný, pokud je rozdíl jen ve výbavě?
Citroen očividně elektrické verze výrazně znevýhodnil nebo dělá z lidí hlupáky, co neumí počítat.
Ale to je fuk, stejně jsou mnohem lepší elektromobily než Citroen a kdo po nějakém prahne, najde mnohem lepší auto u konkurence.
Sociální dávky sem nikdy nebral, živím z odvodů 2 průměrný důchodce, tak, že nebojím, ale proč si máme ničit auta na tech rozbitejch silnicích? A že to jde z jiného balíku, rozpočtové určení daní, s tím se dá kouzlit, a že to umí!!!
Nepsal jsem, že vy berete dávky, ale často se setkávám s tím, že si lidi myslí, že třeba pomoc Ukrajině znamená, že to je důvod snižování tempa růstu důchodů a podobné nesmysly. Jde o to, že peníze alokované na určité výdaje nelze jen tak snadno převést na jiný účel. To je možné v rámci nového státního rozpočtu nebo mimořádných událostí. Jinak nevím, kde bydlíte, ale u nás jsou silnice OK, krom nějakých účelových komunikací.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pindáte. Co říkáte na to, že jako vlastník mobilu máte platit za televizi? Stejná logika. Ale to vymyslelo vaše společenstvo, takže OK.
1 odpověď
15
Sledujících
0
Sleduje
15
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pindám? A v čem konkrétně? Na placení TV poplatků za mobil mám stejný názor jako na poplatky OSA. A vůbec si myslím, že by koncesionářské poplatky měly být zrušené a tato "služba" by měla být hrazena ze státního rozpočtu nebo z rozpočtu ministerstva kultury, pokud to má být služba veřejnosti, podobně jako policie, nebo hasiči.
1 odpověď