A proč by se měli jako divit, šikanovali majitele dieselů tak dlouho, až si pod nátlakem koupili EV a nebo benzíňáky, na diesely plivou kde jen můžou a jejich majitele se neštíti označovat za vrahy planety a zakazují jim vjezd do různých center měst a hrozí jim úplným zákazem používání a pod tímto nátlakem klesá nejen prodej, ale i samotná výroba dieselových aut a on se pak jako někdo diví, že se neprodává dražší syntetická nafta?
V Německu raketové roste prodej naftových motoru. Němci se k nim vrací.
Toho blázna už by měli zavřít až zčerná, vždyť má na krku tolik soudních tahanic jako nikdo jinej, jen to uměle prodlužují, ten může kandidovat tak jedině jako jedinej US prezident za katrem, tohle si zvolit může jen úplný sebevrah a ne světová velmoc, vždyť mele úplný nesmysly
Zato Kamila je hlubina mysleni , ze jo .
Ano podělali jeden velký projekt, jinak pro digitalizaci všeho ostatního udělali za poslední 2 roky víc než všichni ostatní za 10 let ti neudělali nic.
Díky nim nemusíme v kapse nosit už prakticky žádnou kartu, občanku, řidičák, malý techničák, pojištění, v mobilu v aplikaci “portál občana” najdu skoro všechno od nahlížení do katastru, přes pas, občanku, řidičský, body, výpisy z různých rejstříku, zdravotní až po daně a městské správy.
Takže rozhodně lepší než jakákoli jiná vláda která neudělal vůbec nic.
A že se jim jeden projekt nepovedl? No a co to se stane kolik toho se nepovedlo ostatním a nikdo z nich neodstoupil.
Jako vtip super.
Evropský automobilový průmysl je nekonkurenceschopný právě proto, že na elektrovozidla a zákaz spalováků dávno nepřešel. Předběhli ho číňaní, amící a pomalu už i indiáni.
Zachraňovat automobilový průmysl prodlužováním výroby spalovacích motorů je jako řešit vystřelený mozek z hlavy teplou bandáží chodidel.
Jste blázen?
Zatímco některé evropské vlády, zmanipulované mohutnou fosilní lobby, budou hledat způsoby, jak vycouvat ze závazku na přechod na elektromobilitu a evropské automobilky budou dál přiživovat naději, na prodloužení prodeje této slepé vývojové větve automobilizmu - spalovacích motorů, tak svět se bude v oblasti automobilizmu vyvíjet úplně jiným směrem. I bez dalších pobídek přejde na elektromobilitu a Evropa, kdysi velmoc ve výrobě automobilů se ocitne na chvostu.
Fosilní paliva jsou out. Budoucnost patři nefosilním zdrojům energie a tam jaksi spalováky nemají šanci. Ono je vůbec s podivem, že ještě někdo přemýšlí nad budoucností nesmírně složitých automobilů, plných součástek a systémů, které se mohou porouchat a nesmírně zdražují výrobu. Elektroauta trvale zlevňují, jsou nesmírně jednoduchá - baterie, motor a výbava, tedy i mnohem větší spolehlivost - jejich dojezd se prudce zvyšuje, mnohem ekonomičtější na provoz a jsou mnohem bezpečnější. Například na počet ujetých km mají elektroauta 10x méně požárů, než spalováky. Budoucí generace budou obdivovat naši odvahu, že jsme dobrovolně lezli do aut, jejichž součástí byla obrovská nádrž s výbušnou směsí.
Jen pro ilustraci. Včera manželka vezla z práce kolegyni, která v práci nenastartovala auto. A to se jí, nebo kolegyním stává několikrát do roka.
To máte z horka? Nebo od narození?
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Co navrhuješ statečný chcimíre? Dát ruce nahoru a odevzdat Putinovi polovinu Ukrajiny? Nebo raději celou? A co takhle kdyby ruský fýrer zatoužil po polovině Česka výměnou za mír? Nepochybně xindl tvého typu s plným bachorem by neváhal ani na okamžik. Hlavně že by byl mír.
17 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pro začátek by stačilo, kdybyste přestal psát blbosti.
1 odpověď