Nová Kona se bohužel vůbec nepovedla po stránce designu.
Cenově to není nikterak lákavé. Navíc, po shlédnutí videa s panem Novákem (problém s IONIQ 6) jsem ztratil přesvědčení, že Hyundai má zájem o zákazníky.
Manželka jezdí do práce elektrickou Konou první generace. Ta taky není moc hezká, ale poměr cena výkon mne přesvědčil to vyzkoušet.
Po stránce zpracování to oproti Škodě zaostává.
Ale ten elektrický pohon je lambáda. Daleko lepší ve všech směrech oproti spalováku. Akcelerace, plynulost jízdy včetně zastavení, žádné vibrace a to ticho při jízdě : )
Já se moc těším na rozšíření nabídky BEV.
Věřím, že cenově to bude brzo srovnatelné nebo i levnější než spalovák.
Denně najedu se služebním spalovákem cca 250km. To bych klidně ujel elektrikou.
Doufám, že příští služební auto bude elektrika : )
Já teda elektroauto mám. 7 let staré. Baterie má SOH 100%. Jízda s elektro pohonem daleko lepší ve všech ohledech.
Auto ihned akceleruje, necuká a je tichoučké. Z hlediska udržitelnosti je nezbytné opustit zastaralý konvenční pohon.
Když to neuděláme, tak děti našich dětí nebudou mít pěkné vyhlídky.
Fandím elektro autům 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nová Kona se bohužel vůbec nepovedla po stránce designu.
Cenově to není nikterak lákavé. Navíc, po shlédnutí videa s panem Novákem (problém s IONIQ 6) jsem ztratil přesvědčení, že Hyundai má zájem o zákazníky.
Manželka jezdí do práce elektrickou Konou první generace. Ta taky není moc hezká, ale poměr cena výkon mne přesvědčil to vyzkoušet.
Po stránce zpracování to oproti Škodě zaostává.
Ale ten elektrický pohon je lambáda. Daleko lepší ve všech směrech oproti spalováku. Akcelerace, plynulost jízdy včetně zastavení, žádné vibrace a to ticho při jízdě : )
Já se moc těším na rozšíření nabídky BEV.
Věřím, že cenově to bude brzo srovnatelné nebo i levnější než spalovák.
Denně najedu se služebním spalovákem cca 250km. To bych klidně ujel elektrikou.
Doufám, že příští služební auto bude elektrika : )