dojezd? bez topeni bez klimi bez radia a bez stěraču a po dalnici 86km za hod a nedej bože zacpa v zime na dalnici tak zmrznou.
všechny tesly které potkavám denně a jedou jak za starych času jezdily skodovky do 80km aby to někam dojelo!!!!
elektro nikdy a je třeba se podivat na realne testy těch elektrošrotu
Přesně tak !!! Jezdím téměř denně po dálníci. Neustále potkávám umrznuté lidi ve el. autech. Nebo jak to chudáci každé tři minuty hasí, protože jim to blaflo. Radši to ani nikdy nezkoušejte!!!
Nová Kona se bohužel vůbec nepovedla po stránce designu.
Cenově to není nikterak lákavé. Navíc, po shlédnutí videa s panem Novákem (problém s IONIQ 6) jsem ztratil přesvědčení, že Hyundai má zájem o zákazníky.
Manželka jezdí do práce elektrickou Konou první generace. Ta taky není moc hezká, ale poměr cena výkon mne přesvědčil to vyzkoušet.
Po stránce zpracování to oproti Škodě zaostává.
Ale ten elektrický pohon je lambáda. Daleko lepší ve všech směrech oproti spalováku. Akcelerace, plynulost jízdy včetně zastavení, žádné vibrace a to ticho při jízdě : )
Já se moc těším na rozšíření nabídky BEV.
Věřím, že cenově to bude brzo srovnatelné nebo i levnější než spalovák.
Denně najedu se služebním spalovákem cca 250km. To bych klidně ujel elektrikou.
Doufám, že příští služební auto bude elektrika : )
Nová Kona se bohužel vůbec nepovedla po stránce designu.
Cenově to není nikterak lákavé. Navíc, po shlédnutí videa s panem Novákem (problém s IONIQ 6) jsem ztratil přesvědčení, že Hyundai má zájem o zákazníky.
Manželka jezdí do práce elektrickou Konou první generace. Ta taky není moc hezká, ale poměr cena výkon mne přesvědčil to vyzkoušet.
Po stránce zpracování to oproti Škodě zaostává.
Ale ten elektrický pohon je lambáda. Daleko lepší ve všech směrech oproti spalováku. Akcelerace, plynulost jízdy včetně zastavení, žádné vibrace a to ticho při jízdě : )
Já se moc těším na rozšíření nabídky BEV.
Věřím, že cenově to bude brzo srovnatelné nebo i levnější než spalovák.
Denně najedu se služebním spalovákem cca 250km. To bych klidně ujel elektrikou.
Doufám, že příští služební auto bude elektrika : )
Před týdnem jsem si prohlížel ty čínské elektromobily ve Frankfurtu také a musím souhlasit. Nechápu jak si může ještě někdo dnes myslet, že Evropská auta jsou nějaká světová špička a že se spalovacím motorem uděláme ještě někde "díru do světa", to už je jen takový doběh setrvačností.
Ještě navíc při pohledu do ceníků čínských automobilek na domácím trhu, kdy luxusní výkonný (500-600koní) elektromobil s pohonem 4x4 je za 1mil a u nás podobné auto 2-3x tolik.
Souhlasím. Spalovaky už jedou ze setrvačnosti.
Elektromobil mám. E Golfa už cca 5 měsíců. Naprostá spokojenost. Kdo jednou vyzkouší elektro, nechce už zpět čmoudiky. Dojezd sice v létě 250 lehká noha, ale upřímně, za tu dobu jsem potřeboval jen párkrát na delších cestách DC rychlonabíječku. Na DC máte auto natlučené na 80 % za 15-20 minut. Tak o co lidem vlastně jde? Proč je elektro tak špatné? Doma nabíjíte ve srovnáním s fosilem buď zadarmo u toho, kdo má FVE, nebo skoro zadarmo u toho, kdo elektřinu kupuje.
.
Naprosto souhlasím. Máme v rodině elektro auto a druhé auto diesel 2.0 automat. Pokaždé, když sednu do elektra z cmoudika, tak obdivuji jaké to s elektrem je.
Troufnu si tvrdit, že ti co to odsuzují si to ani nevyzkouseli.
Já teda elektroauto mám. 7 let staré. Baterie má SOH 100%. Jízda s elektro pohonem daleko lepší ve všech ohledech.
Auto ihned akceleruje, necuká a je tichoučké. Z hlediska udržitelnosti je nezbytné opustit zastaralý konvenční pohon.
Když to neuděláme, tak děti našich dětí nebudou mít pěkné vyhlídky.
Fandím elektro autům 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Moooc povedený elektrický kousek od Hyundai. Kdyby takhle vypadal el Kona s menšími rozměry, tak prodeje by měli podstatně vyšší.
1 odpověď