Ááááá a už je to tady:))) Stejná pohádka jako kdysi s akumulačními panely na noční proud...lidé nakoupili, sazby se zrušily a platil se nesmysl...Teď to bude to samé v bledě modrém...Prodejci čerpadel namaštěný kapsy, Distributoři namaštěný kapsy, všichni spokojený, zacáloval to zas jen obyčejný čecháček...
Zarazili mě astronomické náklady na videa dnes kdy si může udělat kanál každý jouda a ještě u toho protočí nějakou reklamu
Na tom není co k zaražení...Všechny kurzy se točily filmovou technikou se štábem čítajícím cca 20 lidí na místě adalších x v postprodukci...Jen pro Vaši představu, zapůjčení této techniky na 2 natáčecí dny je okolo 60tis. korun, výplaty lidí jednou tolik...Holt to kluci v dobré víře začali dělat od základu kvalitně...
To se tvrdí o každé generaci akumulátorů.
Pak baterka umře a buď se už nevyrábí, nebo stojí půl milionu.
Baterka vydrží 300.000 Km, když je někdo stihne ujet dříve, než umře. Nepřítelem akumulátoru je čas, 10 let starý aku je zralý na výměnu, která buďto nejde udělat vůbec, nebo je neekonomicky drahá. Není problém jezdit denně se 60 let starám autem se spalovacím motorem. Jaký dojezd má pouhých 15 let starý EV?
Pokud by šlo srovnávat, tak 1. generace Toyoty Prius, ikdyž je to hybrid, jezdí doteď a baterka je na cca 60%, podotýkám, že je to auto přes 20 let staré...výroba 1997 - 2003. Tak myslím, že déle jak 10 let to dá...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Neměla by se Líííída v první řadě zbavit Standy? :)