Převoz nadměrných nákladů, má na starosti většinou člověk, co musí projít trasu a zjistit, jestli tam vůbec může s tímhle jet. Evidentně svoji práci odfláknul, protože jinak by se o tomhle musel dozvědět.
A určitě šlo o nadměrný náklad?, to že se něco veze na nízkým podvalníku automaticky neznamená že se jedná o nadměrný náklad, to je dáno rozměry a hmotností, a za nedodržení a neohlášení jsou sankce.
Odpovědnost za chod železnice jako celku má její správce a to jsou ČD. Případná žaloba bude směřovat na tuto instituci (právnickou osobu). Jak se s tím dále vypořádá je věc druhá.
Je to marný, tady si za vice jak 20 let spousta lidi nestačila všimnout že ČD (českym drahám) zjednodušeně řečeno patří lokomotivy a vagony, a SŽ (správě železnic) koleje a náspy, ale budou rozdávat rozumy.
Celá koncepce byla do puntíku okopírovaná podle zahraničního vozu a to včetně něčeho tak stupidního, jako byl neaerodynamický štítek proti slunci nad sklem (originální dodávku se pohybovala v rovníkové Africe, tam smysl dával), jehož se 1203 zbavily až po revoluci.
Tak to slyším prvně že 1203 okopírovali z Afriky, máte to čím doložit rád se přiučím, a kšilt nad předním oknem se už nedělal v roce 1985.
U SPT to v devadesatkach jezdilo. Parkrat jsem se s tim vez po Praze. Obdivuji, ze s tim nekdo dojel k mori. Rozhrkane kvrdlave, vse padalo. Byly to uz ty slovenske, cca do 10 let stari. Kdyz to zahledlo kopec,uz to nmohlo. Osobne jsem pozdeji jezdil se starym (uz mel hodne odkrouceno) VW T4 - takhle se delaji dodavky!
Srovnávat to s vw T4 která se dělala až po revoluci, odpovídající by bylo srovnání tak s T2.
Možný to je, někde jsem to četl že testovali motor z připravované modernizované verze která měla název Škoda 1500v, a ta měla přijít do výroby tuším někdy kolem roku 1974. Jenže kvuli zrušení řady 720 nebo 740 nebyl ani motor pro novou dodávku a tak se do výroby ani nedostala. A to je škoda protože 1500v na svou dobu vypadala dost dobře, a puvodní š1203 by dnes byla podobná ikona jako wv T1.
Jako vtip dobrý. V Brně je nad vaše síly synchronizace křižovatek. Od červené k další červené na hlavním městském okruhu. Od Kaštanové po Husovu dnes 17.. slovy sedmnáct červených.
Přesně! synchronizace křižovatek jak noha od červené k červené, ani tu blikající zelenou nejsou schopni od revoluce zařídit jak to mají třeba ve Vídni, v mém případě by to určitě ušetřilo pár gramů CO2 denně. Hlavně aplikace která odvádí pozornost od řízení.
Baterku davat na zimu do tepla je zbytečný pokud je v pořádku a nabitá mráz ji nevadí, ba naopak chemické procesy se zpomalí. U 2taktních motocyklú benzín vypouštím a karburátor vyjíždím, i když používám pouze premiová paliva 100 oktan, ta biosr.cka je všude a ničí celou palivovou cestu. Zbytek paliva se odpaří a zustane jen olej a ten snad ještě konzervuje.
Kdyby škodovku nepřevzal VW, tak by dnes neexistovala. Zlikvidoval ji vyvoj škody favorit.
Kdyby..., kdyby se škodovka neprivatizovala mohla si vyrábět co chtěla a ne poslouchat soudruhy tentokrát ze západního směru. Netvrdím že byli vždy na špici, ale nadějné projekty určitě byli, třeba řada 720, 740 a navazující dodávka škoda 1500v. místo toho se dělali 20 let variace na téma 1000MB.
Já jsem s tím zázrakem musel jezdit 9 let, vystřídal jsem postupně čtyři a byl to ten nejotřesnější motoristickej zážitek z celého života. O těch závadách a zážitcích by se dala napsat kniha. Je fakt, že jen ta první byla vyrobená ještě v Kvasinách, ale tu už jsem dostal do ruky před vyřazením. Ty ostatní byly koupený nový a vyrobený v TAZ. Soudruzi na Slovensku by za to potřebovali pořádně nakopat. Ale to se přeci všeobecně ví. Tak nechápu, jak může někdo použít výraz "bezporuchové", když Š1203 byla přímo ukázkou poruchovosti. Na sněhu to byly úplný sáně a nějaký pytel cementu to vůbec neřešil. My jsme v tom vozili hromadu železných armatur o váze několika set kilo a ani tak to nikam nevyjelo.
Vozí v tom několik set kilo (těch posledních) a pak se diví že to nikam nevyjede. Š1203 se měla dělat do roku 1973 za tu dobu se nasbíralo dost zkušeností a postavil zcela nový vůz který byl připraven do výroby pod označením škoda 1500v který i dnes vypadá k světu natož v roce 73! Jenže soudruzi z cccp, a tak to máte i dnes jenže rozhodujou soudruzi na západ od nás.
Začnu ještě stručněji - když se moci po puči 1948 ujali komanči, měli jsme nejméně 3 automibilky s kompletním výrobním programem - Škoda, Praga, Tatra, k tomu další specializované - Aero, Jawa, Wikov, Č (Zet), k tomu motorky Jawa, Praga, letadla, moderní (na tu dobu) elektroniku - byl tu Phillips, Braun, super těžká průmysl - ČKD, Ringhofer, opět Tatra, Praga, Škoda, Vítkovické železárny... Mohl bych takhle pokračovat do aleluja. Byli jsme totiž jedna nejvyspělejších zemí světa. Komunisti z toho dokázali udělat rozvojovou zemi. V roce 1989 bylo v ČR odepsáno 73 % výrobních prostředků (na Slovensku 58 %), v mnoha podnicích se stále vyrábělo na zařízeních z první republiky, která komanči ukradli a nebyli schopni je obnovit. Tak asi tam jsme byli. Proberte se Vy, a nemusíte spěchat.
Proberte se Vy, přes 30 let tady komanči nejsou, a bohužel ani fabriky.
Jo to byla ikona - nespolehlivosti, nedokonalosti (slabý, malej rejd, řazení čtverky jedině po náznaku na trojku a pak možná bez zahrčení skočila čtverka... Někdy samovolně do kopce vypadla a musela se přidržovat rukou, boční vrata se málo otvírala a zavazela při nakládce a sama se zavírala neb neměla aretaci v otevřeném stavu jen kožený doraz... a zadní voudílná vrata zavazela a horní část padala na hlavu, selhávaly zámky i západky dveří, zavezely velké zadní podběhy, stejnak to nic neuvezlo na váhu... aj aj aj ...) s vyjímkama popsaná celá zadní strana TP - dokonce vyjímka z emisí(!) - "Neplní obsah HC" (příliš mnoho spáleného oleje špatným stírání litinovými pístními kroužky.... Smrdělo to až mi bylo zle pokaždé)
Píšete nesmysly, nejspíš jste v tom ani nejel jinak by jste věděl že Š1203 má rejd jako žádná jiná dodávka dodnes.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když je přejezd otřesný, tak přes něho neměl být vůbec naplánovaný převoz té vrtné soupravy. Přece není možné způsobit takovouto nehodu a pak se vymlouvat na to, že přejezd byl otřesný. Může to být i pravda - ale této nehodě šlo zabránit. Nebo aspoň minimalizoval pravděpodobnost jejího vzniku.
A to, kdy pojede vlak, je napsáno v jízdním řádu. Je veřejně přístupný na webu.
Chápu, že se může stát mnoho nehod i s vážnými následky. Ale tady se na to přepravce/řidič úplně "vyhulil" ve stylu "ono to nějak dopadne". A výsledek známe všichni.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ješte bych prosil kde najdu jízdní řád na nákladní vlaky aby to bylo komplet, ale jinak je to úplna blbost, to že to trefil rychlik je jen náhoda, stačilo aby jel s nakladnim autem o minutu později a vyšlo to třeba na úplně jinej vlak.
1 odpověď