“ Loni si řidiči zakoupili přes 8,3 milionu dálničních známek v hodnotě téměř 6,5 miliardy korun. Cendis očekává, že letos to bude ještě víc.”
Loni stála známka 1500 a koupil jsem si ji na obě auta, ikdyž jsem dálnici využil asi 3x u jednoho a 2x u druhého a při jízdě na té “páteřní dálnici” si užil 2x stání v zácpě kvůli opravám. Předpokládám, že z těch 8,3 miliónů koupených dálničních známek na tom bude aspoň 1,3 miliónů stejných, jako já.
Cena stoupne skoro o 60%, tak uvažuju, jestli nebude lepší se tento rok na to nevykašlat u obou aut a jet těch 5 jízd raději po okreskách, kde tím ztratím možná hodinu na každou jízdu, ale nebudu mít nervy z toho, že mě sestřelí nějaký rádoby závodník nebo kamión.
To nevíte že 200 Kč je ještě manipulační poplatek, takže dáte 2500,-
To si tím stupněm při rozjíždění na sněhu a ledu jsem nevěděl, děkuji. Mám jako druhé auto starou Mazdu 323 z roku 2001a nemá ABS. V zimě když sněží, se s autem vůbec nedá jezdit. Jednou jsem s ní jel a začalo hrozně sněžit, byl jsem na Vypichu a sjížděl do Stodůlek okolo Motolské nemocnice. No to auto vůbec nereagovalo, jen tak tak se mi povedlo zastavit nahoře ještě před nemocnicí a nechal jsem to tam u nějakého baráku a domu pokračoval MHD.
Nedovedu si představit, jak to asi na silnicích vypadalo, když byla absence ABS standard. Obrovský problém v dnešní době pro moji Mazdu je to, že bez ABS člověk musí jezdit opravdu opatrně, protože moderní auta zastaví na místě skoro i za ledu oproti ní.
Teď si říkám, já to vím, auto znám a umím řídit, plus s ním jezdit nemusím, protože máme normální auto. Ale co kdyby si to koupil někdo, kdo řídit neumí? Někdo mladý "na vyjezdneni"? Tak už je dávno pod drnem nejspíš. Protože za sucha se auto chová poměrně normálně, ale stačí třeba najet na mokrou vozovku. Tak si člověk koupi na jaře staré auto po tom, co udělal řidičák. Na podzim už řídí půl roku, už řídí normálně, ale přijde nějaká námraza nebo větší déšť a dopadne to blbě.
Hlavně vy, co neumíte řídit, protože začínáte, nekupujte si levný auta. Je to největší blbost, co můžete udělat. A když, tak ať mají všechno co mít mají a nejsou shnilé. Nechápu, jak může někdo třeba koupit synovi jednickovou fabii bez klimatizace a ABS, aby se s ní naučil jezdit, že ji stejně oboucha, což je nesmysl samozřejmě, ale přemýšlejí takhle lidé.
Příště zkuste zimní gumy a pokud je máte tak je vyměňte za ty co nejsou 10 let staré a spouchlé a nefungují. Rozjezd na vyšší rychlost kor do kopce je nesmysl, normálně na jedničku a cit do plynu a dvojku dát brzo, ale pořád cit do plynu a né cihlu. Pokud se budete rozjíždět na 3 např tak spojku zapálíte po pár rozjezdech.
ABS Anti blokační systém brzdnou dráhu prodlužuje a nezkracuje. Abs střídavě brzdí a nebrzdí ve velmi krátkých intervalech což logicky prodlouží brzdnou dráhu. Proč se ale používá je že brzdnou dráhu prodlouží minimálně a zabraňuje smyku kol a auto dokáže zatáčet i brzdit zároveň, to při nepřerušovaném brždění nelze. Sportovní auto mohou mít vypínání ABS aby při brždění měla kratší dráhu při dobré přilnavosti. Proto se vám ABS spouští jen při snížené přilnavosti a nefunguje permanentně.
>> Při rozjezdech na sněhu či jízdě do kopce je vhodné použít:
.
Co nejvyšší stupeň mi přijde trochu zavádějící, moc nevěřím, že na 5 by se to rozjelo bez následků. Co vím, tak se používá dvojka.
Je to úplná blbost, čím vyšší stupeň použijete tím víc trpí spojka, auto se má rozjíždět na jedničku a na to je konstruované. Menšího točivého momentu lze dosáhnout i ubráním plynu, je to jen o citu. Rozhodně bych se do každého kopce nerozjížděl na dvojku ani vyšší rychlost to by po pár kopcích už s rozjezdem pomáhala odtahovka.
Trošku nechápu, když se snaží zachovat původního ducha, proto tam nedají abs a posilovač, ale do interiéru nacpou nějakej debilní apple display.
No mě toho vadí docela dost z těch fotek, už jen ty led světla atd. Upřímně nevím proč bych si kupoval auto co nevypadá jako to původní ani zvenku ani ve vnitř. možná tak jede, ale to je dost otázka. Podle čelní lišty se mu říkalo psí kost a oni to předělají.
To skutecne nejsi. Cely svuj trenersky zivot jsi zil v luxusu a trenoval jen nejlepsi hrace v jednotlivych zemich a nemas dulezite zkusenosti jako treneri, kteri zacinali tzv od piky a museli se vyskrabat na vrchol. Tys jen ukazoval kup toho a toho a ja zajistim to a to! To dokaze i trilety harant na hristi, kdyz mu koupi hracku,kterou chce! Ani s tzv nejlepsim klubem tehdejsi doby slavnou Barcelonou jsi nebyl schopen obhajit titul v lize mistru, museli ti pomahat rozhodci viz Chelsea a Mourek si te ve Spanelsku namazal na chleba hned ve sve druhe sezone. Vubec nevedels jak na nej a pak to zname uprk do Nemecka, odkud jsi radeji taky utekl, kdyz ti odmitali plnit tve pozadavky ve chvili, kdyz te Real Madrid na domacim hristi zesmesnil 4 goly a pak uz jen city, kde mas vse a byl jsi pravidelnym favoritem na zisk titulu v LM a kolikrat jsi tam vyhorel, vsichni vime. Takze ne, skutecne nejsi dobry trener, jen magoor, ktery se rad predvadi pred tv kamerami a psychopati v satne😉
Tohle určitě obrečí až to bude číst. 🙁
To je jako všechno super, ale černá ještě není zakázaná. Vy máte prostě jet tak, abyste na přechodu nikoho nesrazil. Toť vše.
Podívejte se je absolutně zbytečné polemizovat co je v zákoně. Vaše vdova Vám pak může dát nápis na náhrobek byl v právu. Faktem je že ten který při střet bude poškozen víc je chodec a tudíž by si ve vlastním zájmu měl dávat větší pozor. Ale je samozřejmé že pozor musí dávat oba. Vždy říkám že špatný řidič nehodu způsobí, normální ne a dobrý jí dokáže předejít. Do jisté míry. To platí i pro chodce.
Hele oni to nejsou jen paničky ale i frajeři co si těma zbytečnýma velkýma krabicema nejspíš něco kompenzujou 😄 tohle se mi stava fakt kazdej den 😄 a fakt nedokážu pochopit lidi co si tyhle auta kupujou do města 😄
V dnešní době se prodává mnohem víc SUV a MPV než osobních aut. Doba prostě směřuje tímto směrem. Jak velké byli Škody 120, nebo staré Zetory oproti dnešním modelům. Je absolutně zbytečné omílat zastaralá stigmata.
Příšernější výkon, než když Plzeň ztratila takřka vyhrané utkání proti PAOKu. Naprosto ostudné a místo nové smlouvy by měl Guardiola dostat vyhazov. Stejně tak jako mnozí hráči, kteří se pod tou příšerností podepsali. Větší hrůzu jsem ve fotbale jakživ neviděl.
Tak to jste evidentně viděl první zápas. 😂 xG 2.15 vs 2.51 není fakt žádný přejezd. Ederson sice chytil další 2-3 góly, ale Vikario na tom nebyl o nic hůř a City selhalo v koncovce, ale šance měli. Stačí se jen chytit a co přišel KDB tak se hra dost změnila. Není to žádný otřes jen jsou lidi zvyklí na válec.
Jsem skeptik , ale nejednou jsem se dočetl, že když něco vidí jeden jedinec , neznamená to , že to uvidíte i vy. Ne každý prý tyto energie vnímá nebo je vubec vnímat nechce... zkuste jako skeptik jít na noc do nějakého vyhlášeného místa, kde se dějí paranormální jevy a pro jistotu , když to nepomůže, najděte ještě jedno jiné a věřím, že budete mluvit jinak
Jasně každé temné místo je v noci děsivé a pokud na ně budete chodit dost často tak si něco vsugerujete. Bylo několik pokusů kdy brali skupiny lidí na místa s negativní a pozitivní energií a pokud nevěděli které je které tak reagovali stejně. Taky taková místa tvořili za pomoci grafiky a lidé se báli. Nejde o žádnou energii je to v lidech.
Navíc vždycky se musím smát jak lovce duchů atd rozhodí když “ducha” najdou, neviděl jsem to nikdy udělat rybaře když chytí rybu a pod😅
Podívejte nikdo přece netvrdí že to je jednoduché. Ale přece není řešení dát tam ceduli, přece nechcete říct že létáme do vesmíru, operujeme mozek, ale nedokážeme odstranit bláto ze silnice. Rozhodně chápu že dnes je spousta soukromníků kteří jsou na to prakticky sami nebo to lepí v pár lidech a je to pro ně spousta času navíc to uklidit, ale když budou někde dělat střechu a udělají zábor tak taky plní kontejner a ten tam pak nenechají, tohle je přece hrozně sobecké. Někdo tu i píše jak těžké je umýt zemědělskou techniku, pak to projede 40 aut a ty se taky musí umýt, to je přece mnohem složitější. Přece není v dnešní době takový problém si sebou na pole vzít barel vody a vapku a ostříknout to než vyjedu, alespoň z většího, někdy máte na silnici třeba 5 cm vysoké koleje. Vemte si že by v tom autobusu nedej bože byli děti, to by pak opravdu stálo za to že to po sobě někdo neumyl?
Realu fandím, ale jejich reakce se mi také nelíbila. Sice se můžeme myslet, co chceme, na nejlepším hráči se všichni určitě neshodneme,... ale rozhodlo hlasování a to by měl (nejen) Real respektovat.
Dle mého Viníciusovi při hlasování ublížilo jeho vystupování, kvůli němuž ho hodně zainteresovaných nemusí. Hráč je skvělý, ale chování by měl změnit.
Hlavně škodí jen sami sobě, až to zas bude "nerozhodně" tak ti hlasující co jsou vesměs furt stejní jim to nedají.
Jsem spíš fanda Barcelony, ale mám respekt ke všem velkoklubům a chci vidět silné soupeře a hezký fotbal. Upřímně si ale myslím že né úplně malou část trofejí z posledních let si nezasloužili, resp byli tam lepší týmy a něco prostě uhaluzili, čímž jim vítězství neupírám, ale nemyslím že by to byli takový suveréni aby museli být tak namyšlení. Je možné že pokud nenajdou určitou pokoru a štěstí vystřídá smůla, tak budou mít velké problémy.
Nevidím v tom žádné šílenství. Je asi logické pokud se hraje více zápasů, že bude docházet k více zraněním. Pokud by chtěl někdo počty zranění vztahovat k vyšší zátěži hráčů, musel by spočítat poměr zranění k počtu odehraných zápasů. Vzhledem k tomu, že to zde uvedeno není je pravděpodobné, že tento poměr nevychází nijak alarmující a tudíž nevhodný k titulku článku. Pisálci tohoto článku jsou pravděpodobně honorování za nějakým účelem k oblbování a vyvolání nespokojenosti. Každé mužstvo může s hráči rotovat, pokud na to má kvalitu a ekonomické zázemí. Je to jen otázka daných týmů nikoli systému soutěží. Pokud mají zapasy a soutěže sledovanost a jsou ekonomicky výnosné není důvod nic omezovat. Se zátěží hráčů se musí v prvé řadě vyrovnat v jednotlivých týmech.
Za prvé si nemyslím že se počet zápasů zvedl o 37%. Takže za mě se zranění navýšila. Další věc je že se zvedl počet vážných zranění, takže hráči chybí déle. A v neposlední řadě je úplně jedno jaký nárůst má procento zranění na zápas, jelikož ve výsledku chybí hráčů v klubu víc a na delší dobu a ještě na více zápasů.
Rotace není možná, resp vy jí asi berete jako že vyměníte židli za židli. Tohle jsou ale rozdílní hráči na top úrovni, tam není 1000 hráčů. Navíc máte X zápasů repre kde budete asi těžko rotovat. Navýšení hráčů sebou přináší navýšení nákladů na platy což je ve článku uváděno jako důvod.
To není chyba trenéra,to je prostě dnešní mládež ,absolutně není vidět snaha bojovat za národní dres,to co by pro ně mělo být nejvíc ,je spíš za trest. Jinak si neumím vysvětlit,že ti kluci zázračně přez noc zapomenout hrát fotbal a že to jsou ve svých klubech extratřídy.
Protože jsou přetížení, stále se mluví o přetěžování hráčů a to přibyla nesmyslná Liga Národů, rozšířili se Evropské poháry (Liga mistrů,…) a rozšířilo se Mistrovství světa klubů i ME. A to jsem možná na něco zapomněl. Pak se nikdo nemůže divit že odmítají repre která je neplatí a jsou unavení a bez motivace. Takovej Foden loni odehrál 69 soutěžních zápasů, plus příprava atd.
15
Sledujících
0
Sleduje
15
Sledujících
0
Sleduje
Člověk už si ani o Vánocích v klidu a míru nemůže jen tak pomalu vyjet, aby ho nečapli policajti a nestrčili do basy. 😡🤬
17 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Při tom jel pomalu a při straně. Pokud by opravdu vládl křesťanský duch Vánoc tak by mu ty papíry dali i s mašlí, alespoň by bylo v novém roce co brát. A to mi promiňte, ale trestat lidi v čase Vánoc za konzumaci perníku, to by snad neudělala ani paní Cajhamlová.