Počkejte až za 8 let (oficiální životnost autobaterií), to bude na trhu špatně pojízdných elektrošrotů.
Člověče, kde na ty nesmysly chodíte. Autobaterie se říká olověnému akumulátoru ve spalovacích. Jestli jste myslel trakční baterii EV, tak na tu se běžně dává záruka 8 let, takže asi těžko bude mít tak krátkou životnost. Už dnes je zřejmé, že životnost moderních baterií s termomanagementem bude mnohem vyšší.
Vy jste tragéd, průměrný důchod je 15 tis, průměrná mzda je 45 tisíc. Jak chcete naše dědy a rodiče ještě okrást?
Tragéd jste vy. Nechápete princip průběžného financování důchodů. Až současná generace silných ročníků půjde do důchodu tak na ni bude vydělávat kdo se současnou demografickou křivkou? Hlavně že důchodci pořád remcají.
Máte tedy podivné počty....., ale dojezd je to zásadní, bez ohledu na to, kolik denně najedete, neustálé dobíjení baterie, která nemá dostatečnou kapacitu, tak to také není žádná výhra, technicky, víme? A navíc deklarované dojezdy u všech EV, tak nějak nejsou objektivně pravdivě, o čemž se už mnozí přesvědčili, jenom to moc nechtějí ventilovat. Já v pohodě na ten můj "strašný diesel" 24 let zachovalou VW Boru klidně a bez křeče najedu na nádrž i přes 1300 km, nemusím jako blb neustále jezdit k ČS, a to je sakra výhoda a ještě navíc ještě, bez pitomého AD BLUE. Vivat krásné staré stroje a važme si jich, to se ještě dělala poctivá auta, ne ty dnešní šmakulády, u nichž je servis vraždou každého majitele. Tak si jezděte v EV a hodně spokojenosti, co už jiného.
Je celkem paradox, že dojezd EV nejvíc trápí majitele spalováků. Majítelé EV nějaké dojezdy neřeší. A jestli jste zvyklý jezdit 1300 km bez zastávky, tak jste pěkný hazardér.
Ježiš to jsou takové lži pisálci z garáže. Žádný elektromobil, žádný se průmšěrnému dieselu nevyrovná dojezdem, sedmilháři, že vás hanba nefackuje. Pro diesel je naprosto běžných 900 km dojezdu, ukažte mi jakýkoli elektrický nesmysl s takovým dojezdem (hybridy se nepočítají, ulhaní pisálkové.
Tak jasně, ono je zcela normální každý den jezdit 900 km bez zastávky. To je 328 000 km za rok. Takový normální nájezd typického auta v ČR. Akorát že vůbec a upřímně moc nechápu, proč má potřebu pořád někdo řešit jestli je takový nebo makový dojezd.
Pane Brabče, tady se ale neřeší silová elektřina, ale o tzv. "regulováná složka" ceny elektřiny. A tu určuje stát prostřednictvím ERÚ. A ta je stejná pro všechny, žádnou možnost vyjednání podmínek odběratel nemá.
Nikoliv. Pan Tibor psal o silové složce a pan Borak na to reagoval, OZE snižují cenu možná v Německu. Bavíme se tu o silové složce.
Snižuje ?možná v Německu ale ne v česku máme nejdražší elektřinu v Evropě.
Ale prosím vás. Elektřina se nakupuje na burze (nebo-li Spot), takže máme stejné ceny silové elektřiny jako Německo. Do ceny elektřiny se sazmozřejmě započítává distribuční sazba a pár dalších věcí, ale cenu silové elektřiny určuje burza. Je už na vás, za jakých podmínek ji od dodavatele nakoupíte. I domácnosti můžou nakupovat za Spot (samozřejmě za nějaký poplatek dodavateli, zadarmo to dělat nebude).
Za prvé, tomu něvěřím a za druhé, autopilot je takové lepší navigování v pruzích s adaptivním tempomatem. Důležité je, kolik smrtí připadá na Full Self Driving, nebo-li FSD, které už umí řídit samo. Zatím tedy za dohledu řidiče za volantem a je schváleno k použití v USA a Kanadě. Podařilo se mi dohledat pouze dva případy v souvislosti s FSD, kdy došlo ke smrti. A to už se nějaký ten pátek používá a podle dohledaných údajů bylo k letošnímu dubnu s FSD naježděno v součtu 1,3 miliardy mil. To je slušný výsledek, nemyslíte?
Mám TMY a jak teď přituhlo, rekuperace je o dost horší a sem tam, když někam trochu chvátám, tak rekuperace se studenou baterkou nestačí, musím trochu doťukávat brzdou. Nebude to sice žádné markantní procento, ale když se sečtou ostatní pozitiva (menší odpružená váha kola, bezemisní provoz brzd, trvanlivost brzd...), nezní mi to jako vyloženě špatný nápad. Jinak samozřejmě souhlas, barvu z brzd jsem dostal až po 3 tisících kilometrech a brzdy se pořádně zajely až po 5...
To je zvláštní, taky mám TMY LR, ale žádného vadnutí rekuperace jsem si v chladných dnech nevšiml. Máte LR nebo SR?
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
A ta zaruka je na SOH 70% coz je temer kaput baterie…bude to zajimave
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To sice ano, ale to přece neznamená, že 70 % bude mít na konci záruky. To by bylo asi tak stejné, jako kdyby výrobci spalováků dávali záruku na motor 150 tis. km a potom by se hned porouchal.
1 odpověď