Záleží jak jsou vysoko, při vzletu či přistání by to jít mělo, pokud to nezamykaji.
V tom případě by to technicky mělo jít.
No když vlastně vzpomínám tak lidi co seděli před nama na kridle měli instrukce v případě nouze. Nejspíš to otevřít půjde, protože nějaké elektronické uzamčení by asi bezpečné nebylo.
1) Výroba baterií do EV = vysoké emise
2) Težba surovin pro baterie do EV = vysoké emise a ničení životního prostředí
3) Likvidace starých baterek z EV = obrovský ekologický problém
Závěr: EV = ekologická katastrofa, jen si to spousta lidí ještě neuvědomuje
1) těžba,rafinace a převoz pohonných hmot. Likvidace vyjetych olejů atd.
U ev nastane bod, kdy začne být zelenejsi než spalovak.
2) už teď je technologie na zrecyklovani a znovu použití víc jak 90% ze staré baterie.
3) viz bod 2
EV příměstský provoz, kdy se vrátím domů a nabiju z fve dává smysl a to že šetřím zdraví lidí na ulici je nezpochybnitelné.(Otěry z brzd, motor běžící v neekonomickem režimu) Moje ev ujede po dálnici jen 90 km. Takže i kvůli drahému rychlonabijenime mám na dálky TDI.
Jestli mám pravdu já, nebo Vy asi nezjistime. V dnešní době může do médií / internetu napsat kdo chce co chce.
Ono se o nich samozřejmě nebude psát, pokud tam není žádná spojitost. Vy vyložené očekáváte nějaký výsledek, a z toho vycházíte (Co jsem se doslech, tak doktoři tyto komlikace nikam nereportovali, takže proto se o vedlejších účincích defakto nikde nepíše) a nepřipouštíte si tu možnost, že tam prostě spojitost není a děje se jen to , co se dělo i před covidem.
Mně to přijde, jako by všichni lidé jako vy měli nějaké klapky na očích a byli přesvědčeni, že před covidem byly nemocnice prázdné, žádné krevní sraženiny ani záněty srdečního svalu či jakékoliv jiné zdravotní potíže nebyly, lidé se dožívali dvou set let a najednou po covidu je to všechno jinak - nemocnice plné - a samozřejmě jen očkovaných, ti neočkovaní se dál dožívají biblických hodnot věku ...
Ne, nemoci a potíže tady byly i před covidem a nejsou dostupná data, která by naznačovala, že tyto potíže po očkování nějak narostly. A nemocnice plné umírajících očkovaných by vážně neututlala ani vláda, natož, kdyby se to dělo všude po světě ...
Netvrdím že žádné nemoci nebyly, ale když do 1-3 týdnů od očkování nastanou u 3 lidí z pribuzenctva potíže, tak to asi náhoda nebude. Jelikož mám i známou sestru z jipky tak si troufnu tvrdit že tam bylo víc lidí s očkovanim než bez něho. Když to bylo aktuální, tak se ty data dala dohledat.
Zajímavé, já třeba neznám nikoho, kdo by měl po očkování sebemenší komplikace .. jestli to spíš nebude něčím jiným, jako třeba životosprávou, genetickými predispozicemi a podobnými věcmi ..
Je to možné, můj táta i tchán něco s krví řeší, ale doktoři by měli vědět co to s nima může udělat. Zánět srdce dostal můj vrstevnik cca 30 letý. Co jsem se doslech, tak doktoři tyto komlikace nikam nereportovali, takže proto se o vedlejších účincích defakto nikde nepíše. Jediné prokazatelné data jsou z jipek a tam skončili nejčastěji lidi co měli dvě a více dávek, tímto se ale také nikde v TV nechlubí. (Možná by tam ti lidé skončili i bez očkování) Analýzama se podle mě nikdo nezajímá buď záměr, nebo vědí že výsledek je průšvih.
Jenom devět let!!! recidivista, který byl odsouzen za vraždu?! znásilní vyhrožuje smrtí blízkým a dostane jen devět let?!!!to už je tady fakt k smíchu
Pozitivní na tom je, že aspoň víme na kolik si naše justice cení lidského života. Viz sazba za krádež:
Maximální trest ve výši odnětí svobody na 5 až deset let dostane pachatel, který způsobil škodu velkého rozsahu, tedy vyšší než 10 milionů korun.
10 milionu = 1 vražda
Smůla levičáci, dnes vyhrál v USA rozum. Stejně tak, jako u nás 3 roky dozadu a při našich posledních prezidentských volbách a věřím, že příští rok vyhraje rozum znovu, protože jak bylo vidět už několikrát a dnes znovu, volebním "průzkumům" se nedá věřit, Trump celou dobu měl prohrát a nakonec vyhrál na všech frontách, tohle si Bureš příští rok neřekne.
Volebním průzkumům se nedá věřit pouze na levicových platformách.
jo ten Leaf druhé generace není taky úplně blbej nápad, taky jsem po něm mrkal, nebo fiat500. Co se týče technikálií Tesla tak jsem viděl jen pár videí jak to jde opravit, ale tomu nerozumím a jde to mimo mě, ale co vím tak za 185 tis + práce (asi 25 tis) baterie opravují, když odejde nějaký modul.
K FVE, taky mám goodwe, to spolu napřímo nějak komunikuje nebo přes nějaky wallbox?
Obecně půjde asi každá baterie připojit. U Leafu stačí pouze propojit baterku s nějakou krabičkou co bude komunikovat s gw. A silovka se jednoduše zapojí přímo do gw. U leaf je super že se dá stav baterky i po odpojení z auta sledovat telefonem a provádět kontrolu jestli se něco neděje. Leaf 1 a Leaf 2 se od sebe vpodstatě neliší. Motory jsou shodné i s env, větší výkon L2 dělá pouze jiný invertor. Baterie jdou jednoduše měnit i do leaf 1 lze dát 60kwh. Já asi budu dávat 40 kWh aby byl dojezd 200 km.
o té Tesle to vím a než bude výměna Ovce aktuální (ca 2 roky), tak to snad další servisy vyřeší, každopádně Vídeň je pro mě určitě blíž ne Praha 🙂, Y je prostorově větší než Kodyaq/Enyaq. U Enyaqu jsou starší ročníky problém, než to škoda vychytala a hlavně na ně serou s podporou dost zpraseného infoteimentu.
Problémy prvních Enyaqů (aktualizace a předehřev baterky) mě moc netrápí naopak doufám, že to stlačí cenu tak nízko že to bude cenově zajímavé. Leaf měl najeto 45 tkm. r.v.:2017 uvedení do provozu 2019, ceník cena cca 960 k, koupeno za 240k. Interiér z větší části z pravé kůže, dneska už je všude jen nebinarní eko vegan koženka. Baterka mě netrápí, až bude na 60% zapojím ji do fve (kompatibilní s goodwe).
U tesly pokud se nepletu nelze nahratit danou sekci battery packu a pokud není problém jen s bms a pod. elektronikou, tak je výměna za 200-300k. ( V mém autě 192 jednotlivých li-ion článku, v Tesle jich je X tisíc, to je za mě poměrně velký prostor pro chybu) Sice je pravděpodobnost selhání malá, ale může Vás to potkat. U koncernu jde opravit baterie po blokach. U Nissanu jde dokonce celý blok ještě rozebrat a měnit jen segment, kde je serio-paralelni kombinace 2s2p nebo 4s4p, cena od 2 do 7 k takže, oprava u mě startuje na cca 10k bez práce. Za mě udržitelný auto. A až se začnou vykupovat nazpět baterie tak na tom možná ještě něco vydělám.
tak nebráním se časem mít třeba i 2 EV, ale teď budu řešít zda model3 na běžné ježdění a nechat si oktavku 2 TDI, nebo zda vzít třeba model Y a z toho udělat hlavního tahouna a IX20 nechat na popojíždění když je druhé auto v luftu, náklady na údržbu té IX20 jsou minimální, olej za pár stovek 1x za 2-3 roky (já vím, mělo by se za 2 xD ), přezuju si sám a nějakou stovku za filtry, než se tímto tempem dostanu k nějaké větší údržbě, auto bude mít asi 30 let 😄
Zato oktávka jezdí sice za nic (4,5l), ale náklady na údržbu, rozvody a opravy (je to už dost staré auto) to dost prodražují a zase by se z oktávky stalo jen popojížděcí autíčko
Určitě nahradit to auto které jezdí nejvíce. Takže u Vás tedy nahradit O2.
TM3 nebo Y je rozhodně volba rozumu. Já budu určitě kupovat zase ojeté EV a u Tesly je problém s opravami baterie, dostupnost dílů po nehodě a spoustu dalších drobností proto asi budu pokukovat po Enyaqu.
Ale nevím jak to s prostorem vůči Y.
Co se týče infotaimentu, tak mě by stačil k životu carplay. Leaf je pravěk a defakto mě nic nechybí.
U Nissanu je vtipné že k diagnostice baterie stačí minimální znalosti a telefon s obd převodníkem.
31
Sledujících
0
Sleduje
31
Sledujících
0
Sleduje
To vypadá na stejné škodiče jako při poškození plynovodu Nord Stream 1 a2.
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Plynovody poškodili Ukrajinci. V USA už to dávno zveřejnili, jen u nás to poněkud média vynechaly.
P.s. Prorussssský nejsem.
2 odpovědi