Vzpomínám na kauzu kdy v USA se vloupali dva zloději do domu a došlo k přestřelce s policí, kdy jeden ze zlodějů byl policií zastřelen.. zaujalo mě, že ten přeživší zloděj vyfasoval trest nejen za loupež, ale i vraždu komplice.. prostě nesl důsledky svého jednání i ty které jsou nezamýšlené.. kdyby nikam nelezli, nebyla by loupež a nebyla by i smrt jednoho ze zlodějů a protože střeba byl úmyslný smrtící útok tak žádné zabití, ale vražda, to všechno přičetli tomu co přežil a že tam trest umí pěkně spočítat.. zkrátka si říkám, jestli tato kauzalita pak platí i u nás.. pokud se řidič tuningového vozidla z nějakých sobeckých a třeba i malicherných důvodů vyhnul kontrole, na kterou má policie ze zákona nárok (i mě nečiní kontroly policií nějaké obzvláštní potěšení, ale chápu že na to mají podle zákona o PČR prostě zákonné právo a já povinnost), pak by i nezamýšlené a nepřímo zaviněné důsledky svého rozhodnutí nepodřídit se zákonnému aktu a ujíždět měl nést on...
„Nemůžeme za to, že vláda není schopná vybírat daně,“ říká k chystanému protestu prezident České lékařské komory Milan Kubek. - jak trefné! Nicméně již loni bylo jasné že sliby Válka jsou jen sliby a nic víc, za tichého mumlání Fialy... odložený problém, jako v případě této vlády vždy. Mám ale dojem, že tenhle problém se nerozplyne...
Já bydlím 300 metrů vzdušnou čarou od hlavní železniční trati z Prahy do Berlína. Bydlím tak už 60 let. Vlaky vůbec nevnímám.
Bydlel jsem několik měsíců na Balkáně nedaleko rušné křižovatky. Přes den teploty 45°C, v noci tak 30°C. Spal jsem při otevřeném okně. Na Balkáně všichni pořád troubí. Hustota dopravy v noci nijak neklesá. Světe div se, spal jsem.
šťastnej, nebo hluchej člověk.. gratuluji 😄
Mně to přijde, jako když ten článek psal autor za trest. Nebo je to jeden z těch, kteří drželi ústa i krok a 35 let po převratu to z nich musí ven 😄
35 let po převratu.. ano. Každému s pozorovací schopností uplynulých 35ti let je po takové době jasné, že bolševici jsou na hnojišti dějin. Ale tihle lidé s obsedantně-kompulzivní poruchou dogmatického antikomunismu budou dokola přesycovat a otravovat se svými bláboly donekonečna veřejný prostor. Je to jako by v roce 1980, tedy 35let po pádu fašismu byl takovou měrou infikován veřejný prostor antifašismem.. vemte do ruky libovolný veřejný dobový tisk z roku 1980 a krom výročí ve vztahu k fašismu tam žádné obdobné bláboly nenajdete a v daleko větší míře už vůbec nic proti první, druhé či třetí republice...
Pokud jsou pozice, kde je třeba být na příjmu, tak by to mělo být především uvedené ve smlouvě a patřičně ohodnoceno.
kdyby jenom to.. pokud existují pracovní pozice, kdy je nutné aby byl zaměstnanec na příjmu i mimo běžnou pracovní dobu, tak se tomu říká dosažitelnost a i Zákoník práce na to myslí a po dobu vyměřené dosažitelnosti je placen zákonem daným poměrem k běžné hodinové sazbě... jinými slovy pan Štáfenský spousty věcí nechápe, nerozumí jim, neví o nich, ale vůbec mu to, jako plemennému čechovi, nebrání mít pevný názor a šmahem odsoudit ostatní co jeho názor nesdílí... 😄 😄 😄 Tak doufám že p. Štáfenský je nezákonně krácen na svých příjmech za dosažitelnost a vůbec mu to nevadí 😄
Mě se naopak jeví historický kontext jako výstižný a účelně zapadá do popisu vozu.
kontext je OK, nic proti, ale prostě jde o váhu dobového kontextu a informací o vozu... pokud se budeme bavit v přirovnání s jídlem.. sůl je taky skvělá kulinářská přísada, ale uvařte guláš pro čtyři osoby ale jen protože trpíte obcesí na sůl tak tam hodíte kilovku soli a budete se divit že jedinej komu to chutná jste vy sám? Rozumíme si?
člověku úplně pookřeje srdíčko automobilisty, když narazí na autora, který je znalcem historie málo známých vozů a k tomu i komunistických zemí NDR, ČSSS a Sovětského svazu. Ne, samozřejmě žertuji... Těch zbytečných, nezajímavých, rádoby vtipných sarkastických poznámek už bylo tolik, že to úplně znehodnotilo článek k nečtení... což je škoda o tak málo známém autě bych si býval rád početl, ale prostě to už bylo na mě moc, těch žvástů... příště ať raději napíše autor články dva, v jednom, kde se vysmívá bolševikům a druhý, pro nás co máme rádi auta o autě. Takhle to chutnalo spíše jako dort pejska a kočičky, slovy hrdinů pohádky Josefa Čapka "nedalo se to žr*t" 😄 😄 😄
No, mám pět motorek, všechny z Bologna.
Miluji ten jejich zvuk a vlastně i tu italskou nedokonalost.
Ona ta otevřená spojka je hodně specifická i zvukově.
Ale pět jich mám hlavně proto že neumím žádnou z nich prodat. Prostě to nejde.
Každopádně komfort jízdy je samozřejmě lepší na elektru, to je jasný.
Jako služební používám Teslu 3 a naprostá spokojenost pokud kde o funkci auta pro každý den.
7 a taky dvě italský krásky já jsem ale spíše na klasiku, takže u mě ale starý vespy, 3 jawky, jeden pežot a jedna elektrika.. poslední dvě na ježdění do práce... už se bojím procházet inzerci s motorkama 😄 abych se zase do něčeho nezakoukal ... s tím prodejem tomu rozumím. Vždycky když jsme prodával tak naprosto příšerná zkušenost.. ale když píšu příšerná, tak myslím opravdu příšerná.... 😄
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
a že ten ústav nezrušili v rámci úsporného balíčku? Měli využít toho že před dvěma lety většina vědeckých pracovníků dala hromadnou výpověď z důvodů ideologického zasahování vedení do badatelské činnosti v rozporu s vědeckými standardy. Ne všechno se totiž tomuto propagandistickému ústavu hodilo do publikací 😄 Takovej ústav marxismu-leninismu naruby 😄 😄 😄