Podle mě je skvělý přivýdělek koupit si z ruhé ruky skůtr a jezdit pro Wolt, nebo jinou společnost rozvážet jídlo, nebo lidi. Člověk je pán svého času, na Woltu v Praze vydělám kolem 250-300/h ve špičce. Má to ale i svá rizika - vozidlo vlastní, zdraví vlastní, cokoliv se stane v provozu, jde jen za řidičem.
Jsem skůtrař a v těch boxech stojím běžně. Zejména, pokud přijíždím na červenou a jsem na ní první. Na některých křižovatkách totiž ještě nejsou kamery a přítomnost vozidla se zjišťuje indukčním senzorem, který je zabudovaný ve vozovce právě před tímto cyklopruhem (před čárou). To poznáte podle vykrojeného obdelníku našikmo do asfaltu. No a když se skůtrem zastavím tam, kde se má, tak stojím na tom senzoru. Ale ten nedokáže detekovat tak malý železný objekt, jako je kolo, nebo skůtr. Díky tomu se zelená nespustí. Proto popojedu až do boxu a doufám, že za mě brzy přijede auto a bude mít dost prostoru k tomu, aby vjel až na ten senzor, což po čase spustí zelenou. Pokud jde o vjíždění do boxu když už auta čekají na červené, tak tam jezdím jak kdy. Když je široká ulička a třeba spěchám, nebo se ta auta předtím loudala, tak se propletu. Jak skočí zelená, přidám, abych nikoho nezdržoval.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A přitom by jí stačil menší, vibrující model, bez wingletů.