Na foto vidím zapatkováno jen dvěma patkami - zadními na levé i pravé straně, ale měl být čtyřmi, i těmi středovými. Sice jsem dělal s jiným jeřábem, ale každý má čtyři patky. Jednoznačná chyba jeřábníka.
Tak se podívejte znovu. Levá přední je vytažena do strany, takže ji měl určitě i spuštěnou. A pravá přední je jen spuštěna. Měl tedy zapatkováno všemi patkami.
To určitě. Jsou tam dva čepy, které brání posunu ať už v pracovní poloze nebo transportní. V transportní poloze je zasunutá na doraz a zajištěna čepem. Pokud je v pracovní tak je na doraz na čep a zajištěna druhým čepem. Poslal bych vám fotku ,ale nelze vložit
Já vím, jak to vypadá. V pracovní poloze to zajistit jde, ale moc často se to nedělá, na funkčnost to nemá vliv.
Podle fotek měl jen jednu patku vysunutou. Nebo snad tu vylomenou podložku patky co zůstala na zemi u kabiny řidiče vytáhli (z díry) a hodili pod kola?
Podle fotek je rozpatkovaný na levou stranu. Na pravé straně rozpatkovaný není. Zapatkovaný podle fotek byl na všech 4 patkách. Rozpatkovaný = horizontálně vysunutý, zapatkovaný = svisle vysunuté podpěry.
Ta jedna podložka pod patkou, co je na fotce, je podložka, která spadla z pravé přední patky při převrácení jeřábu. Je uchycena na držáku, po kterém se přesouvá z transportní polohy (pod jeřábem) do pracovní polohy (pod patku). Při převrácení se přesunula přes transportní polohu z držáku ven, a proto leží na místě, kde leží.
A to je špatně. Dřevo tam taky nedal.
A jak říkaji zkušení jeřábnici. Všichni lžou kvůli váze a podloží.
Pouze spuštěná patka není špatně. A ani tady evidentně nebyla příčinou. Ani chybějící dřevo není žádný problém. V tomto případě je problém na levé straně, kde patky vysunuté měl, dřevo možná měl, možná ne. Problém bylo podloží - jímka, sklep, kanál, cokoliv.
Sorry, ale domýšlejte:
pokud lidé nechtějí EM, pak je nechtějí od žádného výrobce aut. Tedy pokud by byly pokuty problém, pak by to muselo znamenat, že se auta neprodávájí.
Pokud se auta prodávají, tak mají "náklad na pokuty" všichni výrobci stejné, jen to auta zdraží.
Už jsme dosáhli prodejů jako před rokem 2020?
Tesla rok 2023 (at mame jeden cely rok v kuse)
Tržby: 96,7 mld USD
Čisté výnosy: 14,9 mld USD
Carbon credit (emisní povolenky): 1,8 mld USD
Prodaná auta celkem: 1,81 mil
3.Q 2024
Tržby: 25 mld USD
Čistý výnos: 2.1 mld USD
Čistá marže: 10,3% !!!
Mám pokračovat ? Nejprodávanější EV v USA 🇺🇸
Výnosy za 3.Q čisté z Tesla Powerwall: 2,4 mld USD
V ČR se při dotacích prodalo na jeden Enyaq/VW 11 kusů Tesly…
Tesla je americká automobilka. Vyrábí také v Číně ? Ano. Jaké pobídky dostala ? Standardní jako jiné automobilky z EU. Proto také EK dala Tesle (výrobkům z Číny zejména teď Model 3) nejnižší cla.
Ohýbám realitu nebo vy jste líný si vyhledat výsledky veřejné obchodované společnosti ? A pak tu promiňte placaté nesmyls o záporné marži a emisních povolenkách… toto jsou veřejná data… opravte mě pokud nejsou pravdivá…
Achjo. Je úplně jedno, jaké modely EV jsou nejprodávanější.
EK/EU uvalila na Teslu nejnižší cla z jiného důvodu, než že "Tesla dostala standardní pobídky jako jiné automobilky z EU". Nejnižší cla dostala z důvodu individuálního jednání, závodu v Německu a menší státní dotace než dostaly jiné automobilky.
Zápornou marži má na elektromobilech třeba GM, takže nesmysly tu neplácám. Odkaz
Stellantis na tom s marží není taky nijak extra dobře.
A k emisním povolenkám, uznávám, že aktuální data jsem si nezjišťoval, ale dříve (2020) to představovalo podstatný příjem Tesly. EBITDA 2020 $4,316 mil. a carbon credits cca $1,500 mil.
Jistě Čína je ten hybatel… Číňan nakupuje čínské EV, přestává kupovat evropské automobily (jakékoliv) větší výrobou se EV zlevňuje, mají lepší technologie a dováží se ve větší a větší míře do Evropy, USA, Indie, Afriky. Evropské automobilky na to nemají odpověď protože nemají know how, zdroje a peníze. To ze EU podcenila připravenost evropských automobilek s tim naprosto souhlasím. Ale v době kdy jde o vše, VW musí zeštíhlit, zefektivnit, a bohužel i propustit x lidi (důvodem jsou samozřejmě i nižší a nižší prodeje spalovaku) tak odbory VW řeknou co ? Chtějí přidat peníze… nepřijde vám to divné ? Jen připomenu automobilku Tesla které se čelní představitelé VW a jiných smáli a dnes suveréne vystoupí Martin Jahn a řekne že Teslu nemohou dohnat protože “oni začali na zelené louce”. To už je pro mě vrchol alibismu
Taky by bylo fajn, kdybyste dodal, že finanční výsledky Tesly jsou hnané jen a pouze výnosy z prodeje emisních povolenek.
Výroba EV se zásadně nezlevňuje. Ano, baterie a některé části jsou na tom cenově lépe. Celková cena se dohání minimální až zápornou marží, prodejem doprovodných služeb (viz testování předplatného) a v případě Číny také státní podporou.
Dejte jakékoliv evropské automobilce stejnou finanční podporu jako dává Čína a ceny se výrazně srovnají (Čína však dále bude mít výhodu v levné pracovní síle a surovinách).
Chápu, jste fanoušek EV, ale nelze ohýbat realitu.
Celoroční pneumatiky jsou skvělé při parkování. V zimě při sněhu jsou k ničemu a celoročně na silnici máte vlastně omezenou maximální rychlost - kolem 100 až 110 km - dle výrobce, jinak porušujete pravidla silničního provozu. Navíc Vás jedna pneumatika celoroční vyjde stejně když koupíte 1 letní a k tomu 1 zimní ...
Od kdy je na povoleno jezdit na zimních/celoročních max 100 km/h?
Nikdo nechce EV a proto se jich ročně prodá 10 milionu a podíl stále stoupá… a ano celosvětově stoupá (kdyby jste chtěl řešit Německo)
Celosvětově stoupá, ano. Trh se sytí. Pak se stačí podívat do analýz prodejů elektromobilů:
While sales of electric cars are increasing globally, they remain significantly concentrated in just a few major markets. In 2023, just under 60% of new electric car registrations were in the People’s Republic of China (hereafter ‘China’), just under 25% in Europe, and 10% in the United States.
Takže většina eletromobilů se prodává v Číně. Proč? Protože státní subvence. V Evropě dotace klesají a s tím padají i prodeje.
Roční prodeje vozidel jsou kolem 70 mil. vozidel. Takže 1/7 (vycházím z Vašich 10 mil.) připadající na elektromobily (bacha, včetně PHEV, což je spalovák) není žádná výhra. Neříkám, že je eletromobil špatný, ale o vhodnosti použití a výhodnosti má rozhodnout zákazník, ne úředník. Elektromobilita nás aktuálně vede cestou na Kubu - nový elektromobil si spousta lidí nekoupí, ale na nový spalovák taktéž nedosáhnou, protože výrobci platí pokuty = lidé budou udržovat svoje staré auto s vysokými emisemi.
Za našeho předsednictví pod Fialou se to akcelerovalo, aby byla pochvala z Bruselu a nikdo na barikádách nebyl, jen se tak v ČT zmíní o náročně nastavených kritérií a tím to hasne a teď se jako všichni probudili a bude se na popud Německa rušit vše podepsané za našeho předsednictví?
Pokud Němec padne na ústa, nechal bych ho to vyžrat až do konce on je ten hlavní ekofanatik, u nás jsou jen papežštější než papež.
Měli bychom dnes a denně mít titulky o našem předsednictví, abychom na to nezapomněli.
Co se akcelerovalo? Zmírnění Euro 7?
Co je vlastně problém - auta se prostě neprodávají? Nebo se prodávají elektromobily, ale VW je neumí vyrobit za rozumné peníze? Anebo je problém v tom, že čína elektromobily dotuje a tedy je problém v neexistenci cel?
Samotné pokuty za CO totiž problém být nemohou - ty zasáhnou všechny výrobce stejně.
Zajímavé, že jste zapomněl na podstatnou variantu - Nebo nikdo nechce elektromobily? Potom pokuty za CO2 problém jsou.
Každý stát má zcela jistě právo dělat svoji politiku. Já mám právo se vyjádřit ve volbách a zvolit zástupce, který bude hájit mé zájmy. A jelikož svět není izolovaný, tak mezi mými zájmy také je, aby se ze Slovenska nestala úplná ruská kolonie, protože pak to ohrožuje i mé bezpečí a život v mé zemi. Takže je nanejvýš vhodné, aby to můj zástupce řekl slovenskému politikovi.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kolik je to Fábií?
1 odpověď