Je spousta obcí, co na sebe navazují zástavbou. V tomto případě mi to dává smysl.
Aby mohly být sloučeny obce, co jsou od sebe vzdáleny nějakou rozumnou vzdálenost, tak by mezi nimi mělo existovat i dostatečné propojení veřejnou dopravou. Dnes je doprava směřována do větších obcí, kde jsou všechny služby a vybrané úřady.
Já preferuji samoobslužné pokladny. Nemusím říkat mám kartu nebo aplikaci. Nikdo mi nic nevnucuje. Pokud se sbírají nějaké body, tak si o ně mohu říct
Jelikož jezdím do Polska, tak tam využívám jedině samoobslužné, protože si nastavím češtinu a nemůže dojít k nedorozumění. Preferuji obchody, kde si na kase můžu vybrat, zda hotovost nebo karta. Spousta lidí používá hotovost a u některých řetězců jsou nuceni jít ke klasické pokladně, ikdyž by šli raději k samoobslužné. Většinou jsem frontu u samoobslužných pokladen nezaznamenal, ale vše je o preferenci lidí.
Já si myslím, že by se o tomto tématu mělo více bavit na školách. Nechci nic přivolávat ani strašit, ale jak říká Řehka, musíme počítat i s nejčernějšími scénáři, které nikdo nechce.
Můj názor je takový, že každý by měl projít nějakým výcvikem, aby byl v případě nouze schopen bránit vlast. Myslím si, že půl roku po ukončení studia by stačilo, pokud by se nejednalo o lidi se zdravotními problémy, které jim ne to neumožňují nebo o lidi v kritické infrastruktuře.
I v armádě jsou také specifické profese, které nejsou vidět, ale zajišťují funkčnost a tvoří zázemí pro ty co musí bojovat. Například kartografové, analytici a další. V dnešní době se nebojuje jenom fyzicky v terénu.
Co se týče eura, tak použiji klasiku: Je mi jedno v jaké měně nemám peníze.
Myslím tím, že příjmy i výdaje se budou připočítávat podle stejného kurzu.
Co jsem četl, tak je uvedeno, že období po kterou dobu budou možno platit v KČ i v Eurech je 1 týden.
Samozřejmě jsem pro kroky, které zajistí předpoklady pro Euro.
Na dovozu je určitá ztráta na kurzu, tudíž pro firmy je toto určitě výhodné a pozná to i klient, který se nemusí bát, že díky změně kurzu zkrachuje firma, se kterou spolupracuje.
Jakékoliv kvóty jsou pokřivování prostředí.
Nejsem proti ženám ve vedení, ale musí se tam dostat klasickým výběrovým řízením. Na vysoké škole máme dělanku, která byla zvolena v demokratickém hlasování.
To je jako pozitivní diskriminace v USA, kdy se v extrémních případech přijmou na školu Afroaneričané, kteří na to nemají, protože jsou kvóty.
Obávám se, že pokud budou kvóty, tak se může některým firmám stát, že budou upadat.
Podobný experiment už tu jednou byl. Naštěstí komunismus už je minulost.
Já mám tu nejlevnější variantu a jsem spokojen.
Záleží co koleje nabízí a na požadavcích studentů.
Dá se při škole najít brigáda. A mohou si přivydělat, dost studentů to tak dělá.
Na druhou stranu chápu, že se studentům zdražování nelíbí, ale hold se tomu budou muset přizpůsobit.
Jinak jsem taky student, a vše záleží na tom, jak chce člověk bydlet.
Jsem schopen akceptovat spoustu věcí, ale toto mi přijde přehnané. Učitelka oslavovala správně.
Souvisí to s genderovou politikou.
Spousta lidí si plete pojem pohlaví a sexuální orientace. A jsou to bohužel i lidé v západní politice.
Pohlaví jsou jen dvě, zbytek je sexuální orientace. Pohlaví je dáno biologicky.
Spousta lidí říká, jak je to před volbami, jenže podle tohoto se řídí i jiné volby. A v této zemi chodíme k volbám snad každý rok. Kdyby to udělali jiný rok, tak by se říkalo, že je to před jinými volbami.
Prostě soud rozhodl, a musí se to respektovat. Jak na to zareagují politici se uvidí.
Já osobně jsem zastáncem toho, že by se mandáty měly rozdělovat úměrně k počtu odevzdaných hlasů stranám, které splnili 5% kvórum.
Četl jsem komentáře co tu jsou.
Za prvé k tomu co kdo vlastní, tak je webová aplikace Nahlížení do katastru nemovitostí. Tam si najdete co kdo vlastní. Většinou je to tak, že SŽ patří kolejiště mimo stanice a budovy. ČD patří kolejiště ve stanici. Několik let zpátky budovy patřily ČD, ale ty se o ně nestaraly, tak byly převedeny na SŽ.
Zadruhé. ČD byly do vstupu soukromých dopravců na trasu Praha-Ostrava jediným dopravcem. Liberalizace trhu se objevila v posledních letech.
Takto se dostáváme k třetímu bodu. ČD jezdí většinu spojů v objednávce kraje nebo státu. Mají dojednáno kolik dostanou za každý kilometr. To platí i pro jiné dopravce v objednávce veřejné služby. Když si vezmu cenu jízdného, tak jsou ČD drahé. Jedním z faktorů bude obsluha ztrátových tratí v závazku veřejné služby. Jízdné ČD používám když necestuji v krajském systému který platí i pro autobus.
Za čtvrté. Dopravci platí SŽ za využití železnice. Pro dopravce je elektrika dražší něž nafta kvůli poplatku za obnovitelné zdroje.
ČD jsou akciová společnost, kterou vlastní stát. Toto jsem si vyhledal na internetu. V firmách vlastněných státem bývá hromada postradatelných úředníků, na jejichž platech se dá ušetřit. Pokud se tito lidé propustí, tak je to dobře. V krizi je normální propustit postradatelné lidí.
Ohodnocení dělnických zaměstnanců je různé. Liší se to firma od firmy. A tyto profese je nutno nepropouštět. Často u ČD bývají menší platy než u konkurence.
Myslím si, že kdyby ČD nevlastnil stát, tak by byly lepším hospodářem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Záleží jak na rodině. tak na učitelích.
V rodině je za mne největší problém, když dítěti vyloženě něco nejde, ale prospívá, tak když je na sílu tlačeno. To potom dítě získává nechuť ke škole. A nepomáhá tomu, když je trestáno za špatné známky z předmětů, které mu nejdou.
Co se týče učitelů, tak někteří umí výklad podat tak, že to dítě zaujme a poslouchá a nakonec si něco odnese. A potom jsou tu takoví učitelé, kteří neumí zaujmout a vyloženě jsem zažil, že četli učebnici. To se potom dítě nesoustředí, protože učitel nedokázal zaujmout, tudíž ho hodina nudí a do školy se netěší. A korunu tomu nasazuje vytrhávání stránek ze sešitu, když není krasopisně napsaná. O mne říkají, že jsem disgrafik, protože mám hroznou úpravu, ale nemám to od lékaře nijak potvrzené. Naštěstí už doba pokročila a většina výstupů se odevzdává v digitální formě.
To co jsem psal výše, tak to jsem zažil.
Někdy mi přijde, že výuka je postavená tak, že se baví o věcech, se kterými se člověk moc nepotká. To jsem zažíval dost v angličtině, kdy byly témata, u kterých mi přišlo, že se s nimi moc nesetkám. Přijde mi lepší se zaměřit na každodenní mluvu než na to umět nazpaměť všech 12 časů a všechna nepravidelná slovesa. Protože, když se v běžné mluvě použije špatný tvar slovesa, nebo něco se neřekne gramaticky správně, tak většinou z kontextu se pochopí o co se jedná. Poté samozřejmě na středních a vysokých školách podle zvoleného oboru by se dle mého názoru mělo zaměřit více na věci z oboru, aby se poté byli schopni domluvit i v zahraničí, když se tam rozhodnou pracovat.
1 odpověď