Je spousta obcí, co na sebe navazují zástavbou. V tomto případě mi to dává smysl.
Aby mohly být sloučeny obce, co jsou od sebe vzdáleny nějakou rozumnou vzdálenost, tak by mezi nimi mělo existovat i dostatečné propojení veřejnou dopravou. Dnes je doprava směřována do větších obcí, kde jsou všechny služby a vybrané úřady.
Já preferuji samoobslužné pokladny. Nemusím říkat mám kartu nebo aplikaci. Nikdo mi nic nevnucuje. Pokud se sbírají nějaké body, tak si o ně mohu říct
Jelikož jezdím do Polska, tak tam využívám jedině samoobslužné, protože si nastavím češtinu a nemůže dojít k nedorozumění. Preferuji obchody, kde si na kase můžu vybrat, zda hotovost nebo karta. Spousta lidí používá hotovost a u některých řetězců jsou nuceni jít ke klasické pokladně, ikdyž by šli raději k samoobslužné. Většinou jsem frontu u samoobslužných pokladen nezaznamenal, ale vše je o preferenci lidí.
Já si myslím, že by se o tomto tématu mělo více bavit na školách. Nechci nic přivolávat ani strašit, ale jak říká Řehka, musíme počítat i s nejčernějšími scénáři, které nikdo nechce.
Můj názor je takový, že každý by měl projít nějakým výcvikem, aby byl v případě nouze schopen bránit vlast. Myslím si, že půl roku po ukončení studia by stačilo, pokud by se nejednalo o lidi se zdravotními problémy, které jim ne to neumožňují nebo o lidi v kritické infrastruktuře.
I v armádě jsou také specifické profese, které nejsou vidět, ale zajišťují funkčnost a tvoří zázemí pro ty co musí bojovat. Například kartografové, analytici a další. V dnešní době se nebojuje jenom fyzicky v terénu.
Co se týče eura, tak použiji klasiku: Je mi jedno v jaké měně nemám peníze.
Myslím tím, že příjmy i výdaje se budou připočítávat podle stejného kurzu.
Co jsem četl, tak je uvedeno, že období po kterou dobu budou možno platit v KČ i v Eurech je 1 týden.
Samozřejmě jsem pro kroky, které zajistí předpoklady pro Euro.
Na dovozu je určitá ztráta na kurzu, tudíž pro firmy je toto určitě výhodné a pozná to i klient, který se nemusí bát, že díky změně kurzu zkrachuje firma, se kterou spolupracuje.
Jakékoliv kvóty jsou pokřivování prostředí.
Nejsem proti ženám ve vedení, ale musí se tam dostat klasickým výběrovým řízením. Na vysoké škole máme dělanku, která byla zvolena v demokratickém hlasování.
To je jako pozitivní diskriminace v USA, kdy se v extrémních případech přijmou na školu Afroaneričané, kteří na to nemají, protože jsou kvóty.
Obávám se, že pokud budou kvóty, tak se může některým firmám stát, že budou upadat.
Podobný experiment už tu jednou byl. Naštěstí komunismus už je minulost.
Samoobslužné pokladny jsou především většinou diskriminující. Zbavují totiž zákazníka možnosti platit hotově, znovu zdůrazňuji, že většinou. Někde lze platit i hotově, ale takových míst je málo.
Záleží o jaký obchod se jedná. V Kauflandu a v Globusu jde určitě platit hotově.
V albertu vím, že jde pouze kartou.
V jiných obchodech jsem samoobslužnou pokladnu nepotkal. Případně do nich nechodím (např. Billa, Tesco)
Česká pošta - to je rychlost sama. Pohled k Velikonocům šel do vedlejší vesnice TÝDEN !!!
Kde je to jejich bývalé heslo: ,,Dnes podáte - zítra dodáme" ??
Mám to stejně. Vždy, když něco posílám poštou, tak to přijde za týden. Sice říkají doručení za 2 dny, ale zajímalo by mě, kde to funguje.
Ale vím, že dřív to tak fungovalo.
Já mám tu nejlevnější variantu a jsem spokojen.
Záleží co koleje nabízí a na požadavcích studentů.
Dá se při škole najít brigáda. A mohou si přivydělat, dost studentů to tak dělá.
Na druhou stranu chápu, že se studentům zdražování nelíbí, ale hold se tomu budou muset přizpůsobit.
Jinak jsem taky student, a vše záleží na tom, jak chce člověk bydlet.
To si pan Michálek dělá srandu? To je jako kdyby někdo podnikal v pivovarnictví a oni mu zakázali vařit pivo, ale všechno ostatní může. Tomu se říká šikana. Kdyby radši dělali něco pro lidi, ale naše lidi a nedusili jednoho člověka.
Tam jde hlavně o to, aby dotčené firmy neměly přístup ke státním zakázkám a nepobirali dotace.
Jedná se o zpřísnění podmínek.
Tak to chápu já.
Aha, tak u něj je to gesto a u druhého je to srabárna. Trošku si to v té hlavě srovnejte.
Srabárna je neprijit vůbec. A vzdát boj a podpořit jiného, pokud to daný kamdidat uzná za vhodné taky není srabárna.
A kde jsem řekl, že u jiných je to srabárna.
Možná na to tak někdo nahlíží.
Právě já beru jako nejspravedlivějši debatu na ČT. Byli tam všichni pozvání na stejný čas. Skatulkovani debat podle průzkumu mi přijde nefér vůči kandidatům, jelikož nejsou rovné podmínky
Jsem schopen akceptovat spoustu věcí, ale toto mi přijde přehnané. Učitelka oslavovala správně.
Souvisí to s genderovou politikou.
Spousta lidí si plete pojem pohlaví a sexuální orientace. A jsou to bohužel i lidé v západní politice.
Pohlaví jsou jen dvě, zbytek je sexuální orientace. Pohlaví je dáno biologicky.
Ano. Je pravda, že profese, jako tavič, kovář, soustružník, obraběč kovů, technolog, konstruktér a podobné v budoucnu nebudou. A s tím zmizí i ty profese, které je vychovávají a učí. Takže zaniknou, či zanikla odborná učiliště, pak zmizí VŠB, ČVUT, VUT atd. A pak se staneme montovnou Číny, Indie a třeba i afrických států...
Sice některé obory zaniknou, ale né všechny. Vždy bude z něčeho potřeba budovat, akorát se změní postupy, bude se více recyklovat a na toto bude navázán vývoj nových oborů. S tím že technické školy zaniknou nesouhlasím. Jen se vyučované obory přizpůsobí době, což se děje například i na VŠB (voda strategická surovina, environmentální inženýrství, odpadové hospodářství...). A některé tradiční obory přetrvají, akorát se přizpůsobí době (těžba nerostných surovin, geologie, důlní měřictví...) stejně jako věci na to navazující. Kdo si myslí že přestat těžit je pro společnost výhodné, tak bude prvním kdo bude žít v jeskyni. Kdo se nepřizpůsobí době, tak bude ztracen a trhem práce o něj přestane mít zájem. Problémem je že spousta lidí chodí na obory, kde poté nenajdou uplatnění nebo jich je mnohonásobně více než je poptávka. Ale toto je problém předsudků o některých oborech nebo vidina oboru, kde absolventi berou velké peníze. Právě díky tomu je na některých oborech nedostatek lidí a na jiných si mohou vybírat toho nejschopnějšího.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Záleží jak na rodině. tak na učitelích.
V rodině je za mne největší problém, když dítěti vyloženě něco nejde, ale prospívá, tak když je na sílu tlačeno. To potom dítě získává nechuť ke škole. A nepomáhá tomu, když je trestáno za špatné známky z předmětů, které mu nejdou.
Co se týče učitelů, tak někteří umí výklad podat tak, že to dítě zaujme a poslouchá a nakonec si něco odnese. A potom jsou tu takoví učitelé, kteří neumí zaujmout a vyloženě jsem zažil, že četli učebnici. To se potom dítě nesoustředí, protože učitel nedokázal zaujmout, tudíž ho hodina nudí a do školy se netěší. A korunu tomu nasazuje vytrhávání stránek ze sešitu, když není krasopisně napsaná. O mne říkají, že jsem disgrafik, protože mám hroznou úpravu, ale nemám to od lékaře nijak potvrzené. Naštěstí už doba pokročila a většina výstupů se odevzdává v digitální formě.
To co jsem psal výše, tak to jsem zažil.
Někdy mi přijde, že výuka je postavená tak, že se baví o věcech, se kterými se člověk moc nepotká. To jsem zažíval dost v angličtině, kdy byly témata, u kterých mi přišlo, že se s nimi moc nesetkám. Přijde mi lepší se zaměřit na každodenní mluvu než na to umět nazpaměť všech 12 časů a všechna nepravidelná slovesa. Protože, když se v běžné mluvě použije špatný tvar slovesa, nebo něco se neřekne gramaticky správně, tak většinou z kontextu se pochopí o co se jedná. Poté samozřejmě na středních a vysokých školách podle zvoleného oboru by se dle mého názoru mělo zaměřit více na věci z oboru, aby se poté byli schopni domluvit i v zahraničí, když se tam rozhodnou pracovat.
1 odpověď