Poslouchal jsem neskutečnou hádku v Ukrajinském parlamentu,ohledně fašistických pohlavárů Ukrajiny,kterým nynější režim poskytuje veškeré státní pocty.Nedivím se potom že rusáci jsou proti fašismu fanaticky naladěni,za hrůzy které byli v rusku páchány,na obyvatelstvu a tak to dopadá i na Ukrajině.Nyní by tyto problémy mělo řešit OSN!!!!!
Rusáci páchali daleko horší zvěrstva. když táhli na Berlín. Něco si o tom přečtěte.
Pokud "novinář" považuje za VTIPNÉ nazývat Portoriko ostrovem odpadů, bez uvozovek nebo nabádání ke střelbě na oponenty, či výhrožování , že do 2 minut Trump odvolá prokurátora NY zaslouží pohrdání a ignoraci.
Toto není o Trumpovi, ale o BLÁZNECH, kteří píší, že to vše je POUZE VTIP!🤮
Trump NEVTIPKUJE - VYHROŽUJE !!!
Portorico není Haiti
Takže co jsme se dozvěděli. Pisatel je lempl co neumí uklidit krb, neumí si zorganizovat práci a neumí topit v krbu. Používá čerstvé mokré dřevo a to je krajně neefektivni. Topím dřevem víc než 10 let a nic z toho co pan popisuje mě netrápí. V létě si za 14 dnů připravím dřevo na celou zimu, mám vyskládané a nastipane dřevo cca na dvě zimní topné sezóny a tedy beru vzdy dřevo 2 roky suché. Čistím krb cca každý 4 den, jelikož suche dřevo téměř nedělá popel.
Opravdu naposled -
VKR předávala soudům lidi kteří se podíleli na špionáži (Petr Pavel)
StB předávala soudům lidi kteří vyprávěli (a šířili vtipy) o KSČ (Andrej Babiš)!!!
Chápete rozdíl?
(Já dostal šest měsíců za návrh nového "státního znaku", koza na židli - mekneš a sedíš!!!)
Znám spoustu lidí co kvůli sportu nebo nějaké specializované práci jezdili často do zahraničí a povinně museli dělat hlášení pro StB a žadní spolupracovníci to nebyly a přesto na ne StB měla nějaké složky. Ty lidi nikdy nikoho neudali ale tím že třeba 20 let jezdili do zahraničí tak ty složky byly docela velké. To jsou fakta.
Ano, věřím tomu. Proto je třeba, aby existovalo něco, co bude nabudovane ve všech PC + podobným věcem..Všude tam , kde se má komunikovat.
Přijdou mi ty PC + sociální sítě věčné zlo. 🤢
Jednodušší je vzdělávat lidi, protože každé narizene omezení se dá obejít. Pokud nebudou lidi hloupí, tak na takovéto podvody nenaleti.
Je zvláštní, máme tolik počítačových géniů a odborníků. Ale nikde nejsou takový borci, aby vymysleli program, aby tohle už jednou pro vždy neexistovalo. Není možné, že ti z druhé strany, co neumí počítat ani do 10 jsou v tomhle mazanejsi než my.
Evo on to nemusí být nikdo z druhé strany. Klidně to může být váš soused, jen umí používat technologie. Má třeba přístup k zahraničním kontům které si zřídil v cizině, používá skryté dálkové připojení VPN atd atd. Normálně někde sežene fotky hezké slečny z Ghany a takhle si vydělává na živobytí. Píše si s x lidma a oni mu takhle posílají peníze.
Když snížíte v průmyslu mzdy, snížíte kupní sílu obyvatelstva. Hádejte proti komu se to obrátí. Ekonomická nauka tomu říká spirála smrti, což znamená snížíte mzdy, lidé nenakupují, zlevníme, jak toho dosáhneme? Snížíme mzdy. Lidé nakupují ještě méně, tak zlevníme ještě víc. Dosáhneme toho jak? Snížíme zase mzdy. Chápete už co znamená ta spirála smrti? Je to závod cestou dolů, ne nahoru.
Mzdy v auto průmyslu na pozici dělníka jsou v Německu a i v Česku neudržitelné. Obyčejný montér na pásu bere stejné peníze jako nějaký vyšší manager. To je nesmysl. A že mzdy sníží továrna na auta která je momentálně v problémech, to neroztoci spirálu.
To že zavře továrny a propustí lidi sice bude úspora na mzdách, ale náklady na údržbu továren jim zůstanou (zakonzervování, průběžná údržba. Nemůžete je nechat chátrat), a přitom ty továrny nebudou nic produkovat. Auta na spalovací motory by mohly situaci zvrátit, ale vedení VW v to nevěří, protože Brusel od zákazu spalováků na klasická paliva neustoupí, a syntetická paliva jsou moc drahá. Navíc pokuty za prodej spalováků ve formě povolenek, bude drtit ekonomiku automobilek ještě víc, protože prodej elektro aut, který by snižoval průměr CO2 na vozidlo, nastaveným Bruselem, aby se automobilka vyhnula pokutám, se nedaří. VW má navíc ještě smůlu, že ve spolkové vládě (stejně jako Škodovka v té České) nemá proti Bruselu zastání. Ale i ty auta se spalovacím motorem jsou proti těm Čínským drahé. Většina lidí v bývalých zemích RVHP (ale už i v některých západních), co pracují v dělnických profesích, a nebo ve službách, na nové auto nemají. Mají na výběr mezi koupí ojetiny, u které není jistý původ a ni najeté km, včetně toho zda nejsou po havárii, či vytopení, nebo koupí stejně drahého, ale nového auta z Číny, které má 5 záruku a nebo najetí 150 000 km. Co myslíte že si vyberou? Tato skutečnost zmenšuje trh prakticky všem západním automobilkám na světových trzích. Díky Bruselu si západ nakálel do vlastního hnízda, a co je nejhorší, že si to nechce přiznat. Protože politici do toho zeleného šílenství investovali veškerý svůj politický kapitál, a nemohou dnes říci "soráč my to totálně zkopaly".
Musí to být kombinace několika faktorů. Snížení mezd, prodej těch továren, snížení zátěže ze strany státu. Lidi už vidí kam politika zelených mozku přivedla Evropu. Je to otázka jedněch dvou voleb a kormidlo se může zcela obrátit. Automobilky už začínají tlačit na domácí vlády. Uvidíte že lidi se vzbouří a vykopou tyhle silence od vedení států a EU. Jakmile se lidem sníží životní úroveň tak jim bude nějaký boj s CO2 ukradený.
Protože i kdyby byly nižší mzdy, tak to VW nepomůže. To co hlavně táhne VW dolů jsou drahé energie a drahé suroviny. Tak že pokud chce VW přežít, nepomůže zavírat továrny. To je spirála smrti, protože v těch továrnách co zůstanou v chodu, budou mít pořád náklady na výrobu jednoho auta pořád stejně vysoké, jen jich budou vyrábět míň, a situaci to spíš ještě zhorší, protože velká sériovost výroby snižuje náklady na výrobu, a malá je naopak zvyšuje. Je to jako kdybyste byl pekař co peče drahý chleba, pokud nedokážete koupit mouku levněji a koupit levnější energii pro pec tak i když toho chleba budete péci méně, bude pořád drahý.
No já si myslím že to může pomoct v kombinaci s nějakým plánem. Když každý rok ušetří dejme tomu těch 30% za mzdy dalších 30% za výdaje na továrny co zavřou, tak najednou nemusí být ve ztrátě ale v plusu. Nebudou si půjčovat osekaji ještě další vydaje, přijdou s nějakým slušným autem se spalovacím motorem za nějaké přijatelné peníze, a můžou se za dejme tomu 8-10 let dostat z krize. Má to podmínku toho, že se změní politické myšlení a přestane se má evropské úrovni likvidovat průmysl
To je výmluva vedení společnosti. Mzdové náklady nejsou až tak velký problém, stačí více zavádět automatizaci, robotizaci. V Číně jsou dnes už dál, Čína má dnes největší podíl robotizace v průmyslu na světě. Problém s robotizací je ale v tom, že robot nejede na knedlík, ale na elektrickou energii, a ta je v EU drahá, a to výhodnost robotů poněkud zhoršuje, protože návratnost té investice do nich se prodlužuje. Tak že si EU, potažmo Německo na sebe upletlo pěknou pastičku. Drahá lidská práce, díky drahým energiím drahý provoz robotů, drahé suroviny potřebné k výrobě. To je smrtící mix průmyslu, rovnající se Cyklonu B.
Jak mzdové náklady nejsou problém? Jen mzda zaměstnanců v Německu pro130 000 lidi je na úrovni dvojnásobku čistého zisku celého koncernu za rok 22. Cca 16 miliard eur. Takže pokud se neprodávají auta a není příjem, tak mzdy jsou obří problém. A robotizace je dost možná podobný problém. Pokud se neprodava velke mnozstvi vozidel, tak ty roboti jsou drazi na sestrojení a naprogramování. Plus drahé energie velké daně a takhle snadno se může stát že VW bude v obřích problémech.
Králíčku, jseš pouze právník, žádný odborník na digitalizaci. Tuto práci za tebe dělají jiní a nechají si to dobře zaplatit. Protože ti Bartoš stál v cestě, udělal jsi tyto nemorální kroky. Prostě nevolitelná ODS.
Bartoš je zkrátka lempl který to nezvládl přiznejte si to už konečně a nesvádějte to na ostatní.
A Vy víte, že se někdo z jezdců rally pokoušel dostat do F1 ? Dost bych o tom pochyboval, protože většina jezdců rally vůbec nemá o působení v F1 zájem. Naopak, pokud si vzpomenete na Roberta Kubicu, který nebyl úplně neúspěšný v F1, tak v rally vůbec neuspěl. Jsou to dva zcela odlišné světy, které nelze úplné srovnávat.
Zapomíná že na to, že Kubica šel do rallye po velmi vážne nehodě a s napůl ochrnutou rukou.
Do kokpitu F1 můžeš posadit cvičenou opici a mechanici v depu to zařídí. Ale tihle borci musí mít takovou koordinaci při ovládání motorek ve smyku, akceleraci nebo brždění, že zůstává rozum stát...
Tak vy máte dost... Tahle zkreslená představa o pilotáži F1 je zcela mimo. Počítám že sám jste nikdy v životě neseděl ani v nějaké rychlé motokáře, jinak byste takovou blbost nenapsal. F1 je tak extrémně náročná na všechno, že si to ani nedokážete představit. Jízda na motorce moto GP je taky extrémně náročná ale formule 1 je fyzicky vyčerpávající i kvůli délce závodu který je dvojnásobný oproti Motorkam.
Vybírejte pořádně daně a zaměřte se na šedou ekonomiku.
Tak tyhle vaše rady jsou jak z nějakého sitcomu. Kdy vám dojde že šedá ekonomika není problém když jsou nižší daně. Problém je zde přbujeli stát a příliš lidi spolehajicich na system. Pokud bude více nezávislých lidi na státu, bude stačit i štíhlejší stát a tím menší potřeba peněz.
Nechápu na tom to, že ceny nemovitostí nemůžou "nevídaně vystřelit" a zároveň "prudce klesat".
Ty ceny vystřelili v průběhu pěti deseti let. Například dříve se zvyšovala cena maximalne o inflaci, ale cinska dotační politika zařídila že hodně lidí najednou vydělává slušné peníze, a mohou si dovolit nové bydlení, tak najednou není dost bytů, cena leti nahoru ne o inflaci ale například o desítky procent rocne. Developeri nečekají nějakou krizy staví rychle velke množství drahých bytu Mezitim se zadrhne ekonomika, po bytech už přestane být poptávka tak jdou ceny dolů, ale jsou stále tak drahé že je nikdo nekupuje, protože nemá z čeho. Nebo si myslíte že se tenhle problém začal dít etos na jaře a teď na podzim se diví?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No právě, četl jsem o tom docela dost. Rusové znásilňovali ale nechali žít, tedy většinou. Němci znásilňovali, přibíjeli na vrata a pak plamenometem upalovali. Tak doporučuji číst trochu více. Když Rus viděl zvěrstva páchaná Němcem, není se co divit, že se tak choval při tažení na Berlín. Lze se divit, že Němce nechal vůbec žít.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já si o tom čtu už pár let, a nechci se tady zastávat ani jedné strany, aby bylo jasno. Jen je dokázáno a i archivní materiály to potvrzují, že ruda armáda decimovala lidi znásilňovala a vrazdila ženy ve velkém. A to ne jen v Německu ale prakticky úplně všude mimo ruské hranice, kde byl protektorát. Jsou zaznamenány hromadné hroby a velké množství usmrcených civilistů rudou armádou. Přeživší to dosvedcili. Dokonce moje babička když ještě žila, mám říkala že Němci se v Praze k lidem chovali vesměs celkem slušně oproti rusakum když přišli osvobozovat poprvé a pak i podruhé.