"Jo, a pane Kúdelo, vidíte, co jste svým pitomým zkratem na Ibroxu způsobil?!"
Panu Kúdelovi se povedlo, co nikomu před ním... spojil všechny české fanoušky fotbalu, všem naplno předvedl, co je hnutí BLM za fašistickou organizaci a ukázal na xenofobii povýšeného západu Evropy vůči chudším příbuzným z východu... za mě samá pozitiva 🙂
Já jsem si Giuliettu (125kw MA, magnesio barva, 2015) koupil před 2 lety vlastně poměrně náhodou. Koukal jsem hlavně po hatchbacku, který bude něčím zajímavý z venku i ze vnitř, dokáže mě zaujmout a bude radost do něj nasedat a řídit ho. A musím říct, že v tomhle ohledu naprosto překonala všechna moje očekávání. Je mi jasný, že každý od auta čeká trošku něco jiného a málo kdo považuje věci, které jsem popsal v úvodu jako důležité při výběru auta (nezajímala mě velikost kufru, místo pro cestující v zadu, spotřeba, atd..). Z mého pohledu je jediný hatchback, který bych za svojí giuliettu vyměnil a to aktualní verze Ačkového mercedesu. Vím, že konkurence od VW, fordu, BMW, volva, marzdy atd. nabídne často i ve více ohledech lepší vlastnosti za podobné peníze, ale za volantem žádného z těch aut bych se nikdy necítil tak dobře a výjimečně jako v Giuliettě. Nesnažím se nikoho z vás přesvědčit, že je Giulietta nejlepší auto na světě a abyste hned běželi vyměnit svoje Golfy ze Alfu. Fanoušek golfa nejspíš nikdy nepochopí, co může někdo vidět na takovém italském krámu (a naopak 🙂 ). Jenom jsem chtěl ukázat, že jsou na světě i lidi, pro které je tohle auto naprostá sdcovka a najít na dnešním trhu auto, které by vyvlávalo podobné emoce je v podstatě nemožné.
my jsme vážně úžasný národ 😄 ještě před pár měsícipřeplněný nemocnice lidma a dneska se tváříme, že se to stalo jenom chybou politiků a nikdy se to opakovat nemůže. Před rokem lidi čekali na očkování jako na smilování a divili se, proč vývoj trvá tak dlouho a dneska si to nechtějí dát, protože to prý bylo moc rychle. Stejně jako když se stane nějaký mimořádný meteorologický jev, tak za to jednoznačně může "klimatická krize", tak teď cokoliv se někomu stane, tak za to bude moct očkování a ani 100 odborných studií tvrdících opak nepřevědčí naše experty z řad běžných lidí o opaku. Totálně vymizela jakákoliv věcná diskuse a jenom emotivně křičí jeden (většinou antivaxer) na druhého. Naprostá neschopnost vyhodnocovat a zpracovávat protichůdné informace a přijímat pohled jiných lidí vede k radikalizaci těch nejhloupějších. Média tohle šíenství přiživují nekonečnými články, které dají jednou za provdu těm a podruhé těm. projevuje se efekt, že čím hloupější člověk tím větší potřeba být slyšet, což je doprovázeno snahou říkat něco nového a objevného co "mainstream" nevidí nebo dokonce záměrně zatajuje. Všechno tohle nás dovedlo do situace, kdy máme desetitisíce ukřuičených blbců, kteří se snaží přesvědčit podobně jednoduché jedince o své pravdě a vytváří tím hlubší a hlubší příkop mezi nimi a zbytkem společnosti.
Zajímavý článek, jenom nerozumím, proč není označený jako "reklamní sdělení"... nechápu, jak je možné publikovat výkřiky aktivistů, jejichž živobytí (finančně i psychicky) je zcela závislé na tom, aby nějaká krize byla, aby bylo co největší a aby bylo zapotřebí nějaké velmi radikální řešení. nedokážu se představit, že by jakýkoliv klimatolog řekl, že to je normální, ať lidi neblázní, že nějaký změny budou a my se jim přizpůsobíme a bude všechno ok... To je přece jako kdyby nějaký profi fotbalista běhal po světě s transparentem, že fotbal je nesmysl ať na něj lidi nekoukaj. Stejně člověk nemůže brát vážně výkřiky majitelů uhelných elektráren o tom, jak je uhlí super. Jenomže u uhlobaronů lidi vidí tu jasnou zaujatost. U zelených aktivistů si ale lidi z nějakého důvodu myslí, že to dělají z čisté duše pro naše dobro, ale je to úplně stejně zaujatá banda jako ti druzí. Proto je naprosto nepřijatelné publikovat tyhle články bez označení "reklamní sdělení", protože to nic jiného než reklamní sdělní není!
Musím říct, že jsem o Scale hodně uvažoval.. nechal jsem se unést prohlášeníma o významném skoku vpřed a na promo fotkách se mi taky docela líbila. Když jsem ji ale uviděl na živo, tak bylo všechno kouzlo pryč. Je to prostě dražší rapid. Nic proti tomu, ale za mě se přidávalo a šetřilo na špatných místech. Z venku na mě auto působí jako prodloužená fabia combi a přijde mi, že auto působí hrozně úzkým a málo robusním dojmem, což hned evokuje lacinost (přitom auto levné určitě není). Navíc auta ukazovaná při představení byla v plné výbavě a ta z venku vypadají k nepoznání od základní verze. Takže i když nejdražší modely vypadají jakž takž ok, tak ty nejlevnější verze jsou prostě vyloženě ošklivý a neodpovídá to tomu, kolik auto stojí. Většina vylepšení se udála v interiéru, což je sice pěkný, ale osobně mi na tom zrovna tolik nezáleží. Kdyby tam byl display, který by zvláádal základní ovládání auta a android auto, tak mám všechno co potřebuju. Chápu, že nejsem cílovka pro tohle auto, ale stejně mě mrzí, jak to s autem nakonec dopadlo. Takovou propast mezi očekávám a konečným produktem jako u Scaly jsem dlouho nezažil. Asi nejsem sám, kdo při koupi nového auta hledá nějakou emoci, něco zajímavého, proč by člověk měl to auto milovat (nebo aspoň mít rád) a nikdy nelitovat vynaložených peněz. Pro mě je Scala celkově nudé, nezajímavé auto bez jakýchkoliv emocí, jehož jedinou výhodou je snad jen praktičnost oproti kounkurenci...
Co to je za nesmyl na konci toho článku? 😄 Enyaq může dobrý auto tak pro zlomek promile lidí, kteří bydlí v barůku s garáží, kde mohou auto nabíjet, nechtějí jezdit na delší roadtripy a mají zbytečně moc peněz, takže mohou vyhodit přes mega za obyčejný auto, který poslouží stejně jako okrávka ani ne za polovinu ceny..
Jinak s kryptem to bude asi ještě zajímavý. Kdokoliv, kdo se snaží prezentovat jako zeleně smýšlející firma musí bitcoin naprosto odsoudit, protože na světě není nic víc neekologického než právě bitcoin (nejen spotřeba elektřiny, ale i neskutečný množství HW, který se při těžbě používá). Pokud se to rozkřikne mezi lidma, tak může hodnotou bitcoinu dost zatřást. Každopádně bude zajíavý sledovat jak to dopadne, protože fanouškovská základna BTC a ekologie se dost překrývá a těžko říct, jestli u nich vyhraje touha po záchraně planety nebo po penězích 😄
Když jsem si koupil svoje první auto, tak to bylo starší auto z bazaru. Počítal jsem, že ho budu mít cca na 2 až 4 roky a pak si koupím další. Auto bylo s již nepoužítelnýma zimníma pneu. Často jezdím do hor, taže celoroční pneu nepřipadaly v úvahu. Koupil jsem kvalitní zimní pneu Continental ts860 a úplně bez problémů se na nich dalo jezdit i v horkých letních dnech. Vlastně mi i přijde bezpečnější mít sadu premiových zimních plneu (2k za kus) než mít 2 sady nějakýho low endu (v létě není rozdíl tak významný a v zimně je rozdíl mezi levnýma pneu a pramiovýma naprosto propastný). Nemluvě o tom, že ročně si člověk připlatí skoro litr za přezouvání.
Ještě k tomu článku, porovnávat nejlepší letní a nejhorší (a ještě sjetou) zimní je doopravdy extrém. Je jasný, že letní v létě fungujou líp, ale na běžném autě se slabým motorem a při bezpečné jízdě to rozhodně není život ohrožující rozdíl.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co to je za bezduchý článek? Pouze okopíruje poznámku k dílu, která je naprosto objektivní a doplní to o doměnky autora článku, kterými se snaží tuto poznámku a jejího autora zdiskredivot tím, že je spojuje s jinými validními komentáři, které zase nepřímo označuje za rasistické. Nějaké zamyšlení nad poznámkou jako takovou a nedejbože nad tím, jestli nejde o rozšířený jev pozorovatený ve většině moderní Hollywoodské produkce, jestli to je škodlivé nebo prospěšné a proč nebo cokoliv jiného relevnatního ke komentáři zcela chybí. Zkráceně tedy: Elon kritizuje seriál, kritizují ho i ledí s jinými poznámkami, které mohou mít rasový podtext = Elon je rasista. Jo a taky seriálu záměrně škodí, protože je od Jeffa, který má taky vesmírný program. Geniální vrchol novinářské tvorby.
1 odpověď