Koukám, že úředníci jsou už i odborníci na programování. Oni se tváří, jako kdyby před tím makali a povolování fungovalo bez problémů. Můžete prosím začít pracovat a povolovat záměry dle starého zákona, které se podali do konce června? Slyším jen výmluvy, ale reálně v tom povolovat lze, i když to není prozatím přívětivé.
Stavební zákon je znám více než rok, tudíž, že vy nebo váš projektant by to měl věděrlt. To, že by se mělo stavět dle realizační PD, ale každej na to kašlal, je dobře, že už musí být. Přijde mi, že vás pan projektant trošku podělal, že to nepodal podle starého zákona. Navíc pokud by jste to tak udělal nikde není napsáno, že by jste již měl stavební povolení, protože úředníci stejně lhůty nedodržují.
Všichni ekonomičtí oborníci řeší superhrubou mzdu, ale ta přece byla zavedena v době ekonomické krize, aby zasanovala rozpočet. Nebylo to myšleno jako trvalé opatření jak lejt neustále 10 miliard do státního rozpočtu. To že se to zrušilo úplně v blbé době to je už víme, ale mělo se to zrušit dávno před tím. Stát musí přestat rozdávat a vyhazovat peníze oknem. Soustředit se kolik stojí chod, zeštíhlit a zdigitalizovat stát, zjednodušit byrokracii, vždyť na cokoliv potřebujete 10 razítek a spousty úředníků. Dotace na cokoliv je taky úplná šílenost. Bez dotace už nikdo nechce nic řešit ani investovat. Támhle se dá 100 mega na výzkum lepšího chleba, firmám který ročně vydělávají desítky nebo stovky milionů se dávají dotace na rozvoj atd a to jako proč když jsou v obrovským zisku?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Koukám do komentářů a vypadá to, že pokud si zlomíte nehet při mačkání tlačítka na semaforu na přechodu pro chodce, tak za to může Hřib.
Individuální automobilová doprava rekordně narosla. Více využívat MHD a auta co nejvíce dostat z města. Stačí se podívat, že spousty lidí jede autem i když by rychleji na místě byli MHD. Jestli někdo jede autem ze Stodůlek na Anděl tak nemá nadávat na kolonu, protože jí sám tvoří.
Nejhorší je, že se u nás nadává úplně na všechno. Některé opravy prostě dále nejdou odkládat. Jelikož se na to 20 let nesáhlo.
Alespoň, že se rozšiřuje MHD, jak tramvaje tak konečně i metro D. To dává smysl.
1 odpověď