Když si to zaplatím, tak pardon. Měli si to zaplatit. To je stejné jako s místenku ve vlaku nebo autobuse. Nevidím důvod proč bych měl někoho pouštět když já si to zaplatil a ostatní cestující mají úplně stejnou možnost. Úplně nenávidím, že skoro vždy musím vyhazovat někoho z mého místa ve vlaku kde mám místenku a frflá, že je tam místa dost. No ale přijde další člověk a vykopne mě z toho volného místa. Nechápu tu logiku.
Ale tak , zatím jste diskutoval dobře . To byl dva roky covid. Dva roky stát hrnul peníze do nemocnic, oddlužil je , globální obchod se zastavil, daně z fabrik klesly , ze služeb daně nebyly vůbec a stát sponzoroval udržení zaměstnanost .(Cílem kurzarbeitu je zabránit hromadnému propouštění v době krizí a udržet zaměstnanost na stabilní úrovni. )
Toho půl biliónu má i tato vláda kdy všechno funguje fabriky jedou , zbrojaři chrlí zbraně .... lidi cestují , nakupují ...
No jako nemaj, sice jsou taky nesmyslně vysoké, ale byla tu energetická krize a extrémní inflace, kdy se lifrovala podpora podnikům a lidem ve velkém. Každopádně obě vlády úplně kašlou na nějaké zeštíhlení státního aparátu a snížení byrokracie a jelikož se to nedělo ani za 4+4 roky vlády Babiše tak se to nestane zázračně ani teď.
Budou se jen 4 roky vymlouvat na Fialovu vládu a udělaj velký nic. Nevím proč si u nás voliči stále myslí, že to tady spasí jeden oligarcha, kterýmu jsou lidi úplně u zadele.
Pardon 2x, ale to už nebyl Babiš na min. financí. Kde měl být schodek necelých 60 miliard, ale ekonomice se dařilo a vybralo se daleko více na daních. Ale klidně si dál věřte tomu, že tomu dopomohl Babiš. Navíc proč měl schodky ostatní roky i když jsme na tom byli ekonomicky nejlépe za existence republiky mi asi nevysvětlíte že?
Stávající trasa nedává smysl - D3 končí uprostřed okruhu kolem Prahy, který je už tak přetížený a pokud chce člověk pokračovat rychle do centra, musí dojet po okruhu až k D1.
D3 by měla končit tam, co D1 protíná okruh. Stavba by tak nevedla složitým terénem a byla by levnější, což je ten druhý argument.
Jel jste někdy po silnici I/3 z Benešova na Prahu třeba v neděli, kde se napojuje na D1? Asi ne, jinak by jste takovejhle blábol nemohl nikdy napsat.
Koukám do komentářů a vypadá to, že pokud si zlomíte nehet při mačkání tlačítka na semaforu na přechodu pro chodce, tak za to může Hřib.
Individuální automobilová doprava rekordně narosla. Více využívat MHD a auta co nejvíce dostat z města. Stačí se podívat, že spousty lidí jede autem i když by rychleji na místě byli MHD. Jestli někdo jede autem ze Stodůlek na Anděl tak nemá nadávat na kolonu, protože jí sám tvoří.
Nejhorší je, že se u nás nadává úplně na všechno. Některé opravy prostě dále nejdou odkládat. Jelikož se na to 20 let nesáhlo.
Alespoň, že se rozšiřuje MHD, jak tramvaje tak konečně i metro D. To dává smysl.
Bezohlednost a neschopnost magistrátu, který podlézá developerem a chrání neschopné stavební firmy , nedokáže dávat srozumitelné informace. Florenc je ukázkou arogance a bezohlednosti jak developera tak magistrátu a úvahy o korupci jsou vic nez na místě. Je to odporné. A je to odporná “tradice” uz mnoho let. A primátoři ani zodpovědní radní nedávají žádnà slušná vysvětlení. Oni to ani neumí . Jsou to “rusàci”.
Pokud máte informace a důkazy o korupci, měl by jste s tím okamžitě jít na PČR.
Pane Ďurčo ten člověk je radní pro dopravu na Praze 6 A pokud jezdíte vozem tak určitě víte co tam je za chaos pokud nejezdíte vozem tak si vemte taxíka a běžte se tam projet To není o tom že ten člověk sedí někde v centru já jsem napsal že by bylo fajn kdyby do řízení do Prahy zavedli umělou inteligenci možná víc číst než pak psát koment který vlastně nemá žádnou souvislost každopádně hezký den. Omlouvám se za případné chyby psáno hlasovým zadáváním Google
Spíš jsem tím chtěl poukázat na to, že ty chytré systémy tam již jsou. Ne asi úplně umělá inteligence, ale určitě to ovládá naprogramovaný systém, který má různé scénáře a upravuje se dle aktuální dopravní situace.
Asi nemusím úplně zbytečně jezdit na P6, pokud nepotřebuji a tím příspíval dále k zahuštění dopravy. 😉 Každopádně aut je moc, vnitřní i vnější okruh by tomu mohl trochu pomoci, ale dokud lidi budou jezdit autem kvůli každé blbosti, tak se to stejně nezmění. 😉
Vzhledem k tomu že radní pro dopravu v Praze jsou z 90% absolutní nýmandi tak se nesmíme divit jak to tady funguje příkladem je Praha 6 kde tramvaják v roli radního pro dopravu vytváří totální dopravní kolaps. V době umělé inteligence si myslím že by nebyl tak velký problém tuto zapojit do mnoha světelných křižovatek v Praze a do řízení například tunelu Blanka a přilehlých komunikací kde každý den vznikají totální dopravní zácpy je to prostě jenom o tom chtít a používat to co mají v hlavě ti naši radní a říká se tomu mozek
Fakt si myslíte, že ten radní sedí v centru řízení dopravy a říká lidem, tady tu křižovatku stopněte a tuhle taky a tuhle nechte jet? 😄
Zapomnělo se dodat, že se Barandovský most měl rekonstruovat ještě příští rok. Ale někoho na magistrátu napadlo sloučit práce na etapě 3 a 4. Tedy práce plánované pro rok 2024 a 2025.
To že se stavba protáhla jenom do listopadu, považuji za malý zázrak.
Taková klasika, hledají se negativa než pozitiva pro příští rok.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Presumpce viny. Jsem si celej zivot myslel, ze to je v nasem pravnim state opacne..