Proboha! Trabant byl vymyšlen a vyráběn se zhruba stejným záměrem, jako původní britské Mini, německý VW Type1 (Brouk), francouzské Citroen 2CV, R4 apod.: Praktické jednoduché relativně prostorné auto za láci s levným provozem a jednoduchou levnou údržbou a opravami. A vyráběl se stejně dlouho, jako ta výše zmíněná. Ve verzi universal/combi byl rozhodně praktičtější než Mini, Brouk, nebo 2CV, o italských mrňavcích Fiat 600/500 nemluvě. Jízdní vlastnosti měl mnohem lepší, než např. Brouk. Broučí problémy v USA v tomto ohledu jsou dostatečně známé.
To, že řízené hospodářství (kýmkoli, nejen komouši, ale třeba i EU liberátorními demokratouši) je neefektivní a jde do kopru oproti svobodné ekonomice, není chyba ani konstruktérů ani výrobce, ale pomatených správců státu. 2T motor nebyl v době vzniku Trabanta nic neobvyklého - příkladně tehdy DKW nebo Saab, což byla auta možná i o dvě třídy výš. Ve svobodné a tím pádem výkonnější ekonomice by do toho nebyl problém vrazit v průběhu 60. let modifikovaný přední pomocný rám s 4T motorem. Což nakonec ve Cvikově udělali, ale bohužel s cca 30-letým zpožděním.
To, že nějaký reklamní materiál vychvaluje někdy až úsměvným způsobem vlastní výrobek, je zcela normální kdekoli na světě v jakémkoli hospodářském systému, i kdyby to měl být největší klump. Takové reklamní matriály na klumpoidní auta lze nalézt kdekoli na světě v jakémkoli systému v jakékoli historii automobilové výroby u jakéhokoli výrobce aut. V reklamním materiálu na Mini z 80. let si člověk rozhodně nepřečetl, jak zastaralé a nemoderní to auto je.
12
Sledujících
1
Sleduje
12
Sledujících
1
Sleduje
Politika koalice CDU-CSU ze 70./80. let byla v poho a totéž v podání AfD je extrémní pravičáctví? No toto...