Jj UA má špatný postoj vůči mírumilovné rusácké federaci... A tak se RF rozhodne, že spustí krvavou invazi do civilizovaného světa s podporou KLDR. To je přesně ta gymnastika o které jsem mluvil... Když je na vás někdo sprostý, tak vám to přece nedává právo na to ho bodnout do břicha nožem a ukrást mu telefon a peněženku....
To jako že si postavíte slaměného panáka, svévolně ho dopíšete pod/za jednu větu pana Dvořáčka a začnete do něj kopat jak vzteklé děcko...? Co to má být za de ... lní způsob rozhovoru (i mezi navzájem nesouhlasícími)???
No podle vývoje je to buď dát něco málo Rusku a pak udělat vše pro to, aby se tato situace už neopakovala, nebo vydržet a počkat, až si to rusák vezme sám... Ovšem za cenu hromady mrtvých na obou stranách...
A pak mít ještě rusáka za plotem...
.
Jak dlouho myslíte, že bude západ Ukrajinu podporovat???
USA, jestli vyhraje Trump, to zařízne hned a EU na to sice "MOŽNÁ" má prachy, ale nikoliv výrobní prostředky.
A kromě toho, EU má svých problémů dost...
.
Osobně si myslím, že EU pomáhá už jen že setrvačnosti a také kvůli tomu, aby si před světem zachovala "tvář"!
Kterou už nemá.
Jahn to je placka, npry nikdo na elektromobilite nevydělá, Tak proto Tesla má zisky, které ji Skodarna může jen tiše závidět. VW měl investovat finance do elektromobility. Jenže oni raději investovali kluci do podvodného softwaru a následně platit mld USD pokut např. v USA za urovnání sporu.
Ano. Tesla má zisky. Z prodeje CO2 odpustků nejrůznějším producentům CO2. Jako automobilka je ztrátová od samého začátku doposud.
Až bude elektroauto mít dojezd min 1200 až 1500 km,půjde nabít za 10 min. a vydrží 15-20 let a bude stát cca stejně jako benzín nebo nafta,pak o ně bude určitě zájem.
Až na elektro nebudou dotace,tak se prodej propadne na minimum.
Dále si neumím představit nabíjení el.aut na velkých sídlištích,z každého okna prodlužovačka na parkoviště.
A ta ekologie taky nic moc,výfuk to má v elektrárně a likvidace baterek taky není slavná.
Jako baterka do skladú a fabrik,proč ne ale na silnice se to až tak moc nehodí.
Je to zase jenom politika a ekologie s tím nemá moc společného,až začnou krachovat automobilky v celé Evropě tak se snad zelení fanatici proberou,i když tomu moc nevěřím.
Mě nezajímá dlouhý dojezd, ale při vybití okamžitý odjezd s max. 10 min. zpožděním. To elektro neumí a nikdy umět nebude. proč? Fyzika.
Možná se pletu, ale jedná se jen o slovíčkaření. Nikdo nikomu nevyhlásil válku. Jedná se jen o speciální operaci. Přitom Ruská federace ničí vše na Ukrajině. A přitom Ukrajinci nemohou použít rakety dlouhého doletu, nesmí překročit svoje hranice. Chápete to všichni co zde píšete , co je to ,,,,,,. Rusové mohou a Ukrajinci NE! To ie na hlavu postavené.
Ukrajinci nemohou, protože to Ukrajinci neumí. Muselo by se do války vložit NATO, jehož odborníci umí obsluhovat ta zařízení. A to je konec. Všeho.
12
Sledujících
1
Sleduje
12
Sledujících
1
Sleduje
Čína chce ovlivňováním dodavatelských řetězců dosáhnout svých cílů? No FUJ!!! Ještě že něco takového liberátorně demokratoušské státy nikdy, Nikdy, NIKDY nedělají! 😄