Co dělal Brusel, když před lety evropské firmy s vidinou velkých zisků převáděli výrobu a s ní spojené know-how do Číny?
Tlačil je do toho. Protože si chtěl z Číny udělat podobného otroka, jako to udělal s Východoevropskými státy. Číňani ale bruselským papalášům vypálili rybník a ti teď u Číňanů žadoní, navíc tímhle přiblblým způsobem, o jejich know-how.
No ono to bylo ještě trochu jinak, za honoráře z uvádění her se pouze schovávala finanční podpora ze západu, samotné hry nevydělaly ani na slanou vodu, když už se vůbec nějaké uvedení konalo ( STB po tom v pozdější době šla, protože to bylo jasné šméčko), tak zpravidla pro sezvané hosty - emigranty. Jinak souhlas.
Samozřejmě. Ty hry jsou vesměs slátaniny, krom Audience, která je trochu i sranda. V Burgtheatru to zařídil Landovský a ti zápaďáci na to skočili, jako že budou svým vstupným financovat disent a přetrpí proto ten nesmyl. Zúčastňovali se beztak všelijakých jiných "praštěných" charit.
chtěla jsem napsat co si máš připravit ty až sem vtrhne ta horda ruských dobyvatelu ale nejspíš by to bylo v tvém případě zbytečné. :-)
Aha. Tak abych nebyl dezolát, mám se posmívat Rusům, že nedokážou za 3 roky obsadit vojensky Ukrajinu. A zároveň se mám třást strachy, že ti samí Rusové obsadí celou Evropu. Aha.
A ta všechna auta (krom cigár a chlastu) si Havel kupoval v Tuzexu za autorské honoráře za jeho srajdy, které hráli ve vídeňském Burgtheatru. Hráli proto a vybírali benefiční vstupné, protože se domnívali, že podporují československý disent. A ne Havlovu rozmařilost a mejdany na Hrádečku, vydávané za protikomustický odboj. 😕
To je možný ale Trump přece slíbil rychlý mír , no a teď to bude mít těžší , Rusové budou samozřejmě reagovat , na to zas bude reagovat Ukrajina a západ a kolo nenávisti se vesele bude točit dál . Řekl bych že v budoucnu si civilové na Ukrajině budou zvykat i na bombardováni podobné co předváděli Izraelci v pásmu Gazy.
Na Ukrajině, ať mají, co si s banderovci zavařili. Do toho mě není nic, tuplem proto, že do toho nic není skoro polovině občanů Ukrajiny.
Svým rozhodnutím Biden do Trumpových mírových plánu hodil tak trochu vidle řekl bych , no co , on končí a zbytek si po inauguraci Trup vyžere a bude to mít o dost težší .
Nikoli Trumpovi. Putin nikdy nebude považovat Trumpa za původce této zlotřilosti. Na Putinovu odpověď se spíš může připravit Berlín. Jen nevím, jaká ta odpověď bude...
Tak by mě zajímalo, kolik kusů budou USA ochotny ze svých zásob postrádat. Ukrajinci těmi raketami znepříjemní rusům život a přinesou logistické komplikace, avšak k vítězství to bude málo. Předpokládám, že Rusové sáhnou do zásob Iskanderů a Ukrajině na oplátku dost zatopí. I když takový druh topení ve vynrzlé zemi zrovna moc žádoucí nebude.Zanedlouho udeří mrazy a obyvatelstvo se začne bouřit.
Ti eurouhnijní a NATO šílenci snad opravdu chtějí, aby se kvůli bombám nenaštvalo obyvatelstvo v Moskvě, ale obyvatelé Berlína. 😕
Ale kde berete přesvědčení, že vám ty myšlenky vnucuju. Já jenom říkám, jaké jsou reálné zkušenosti a praxe. Když vám budu tvrdit, že váš trabant žere 55 l na 100 kilometrů, tak to taky necháte bez odezvy? Já jen říkám, jaká je praxe a že se není čeho bát. Já nepotřebuji, aby tady jezdilo více elektrických aut. A jedna věc je nejdůležitější asi. Zatímco já mám milion kilometrů ve spalovacích vozech, začínal jsem ve Wartburgu 353 DeLuxe a 240 tisíc v elektrických, 80% lidí zde na diskuzich chybí jakákoliv zkušenost.
Když jim to vysvětlíte, tak reagují podobně jako vy. Aplikují si ten případ na sebe. Ale já nechci aby jste si aplikoval myšlenku elektromobilu na sebe.
Pak nechápu, proč mi to píšete. Domníval jsem se, že prostě diskutujem.
A vy máte skutečně pocit, že musíte něco plánovat? Jediný plán je, že zítra jedete z Prahy do Amsterdamu, tak si asi nabijete do 100%, nabíjení se vám v garáži spustí ve 2 hod. ráno v 6 hod. ráno je pak připraven vůz, včetně vyhřáté kabiny a zahřáté baterie. Pak stačí zadat do navigace Amsterdam a žádné nabíjecí stanice není potřeba řešit. Protože auto si to naplánuje samo a po cestě prostě vám řekne tady zastav a tady nabij.
Je tam 8 nabíjecích stanic, dvě auta jsou na cestě a jeden stojan je například nefunkční. To je samozřejmě jen příklad. Žádné další plánování a hledání nabíjecích stanic nebo dokonce možnost, že byste někde nedojel a vybila se baterie neexistuje.
Prostě je to celé nesmysl. A navíc, v Česku se nejezdí obvykle na dálkové trasy. Když se podíváte na průměrný nájezd českého řidiče, tak je to za den kolem 20 kilometrů. Takže já bych klidně mohla jezdit 20 dní bez nějakého nabíjení. Samozřejmě Všechno má svá pro a proti, ale ta představa, že si sednul do spalovacího auta a budu muset používat třeba brzdový pedál nebo dokonce řadit případně čekat, až se dostaví nějaký výkon, to už prostě je úplně mimo.
Ale abych vám to vysvětlil. Já vám svým způsobem rozumím. Já jsem měl úplně stejné názory na to. Dokonce jsem říkal, že osmiválcové Audi SQ7 zůstane doma na dlouhé trasy do Itálie a Dánska.
A i kdybych měl nabíjet každých 100 kilometrů, tak já si opravdu nedokážu představit, že bych si do toho dobrovolně sednul a řídil to
Nemám garáž. Žiju v činžovním městě v intravilánu města, kde auto parkuju na dvorku toho domu. Nemám ho tedy kam přes noc připojit. Nejsem rozmazlená slečinka a nemám tak problém, že trvá cca 5 minut, než se mi auto při jízdě prohřeje. Vaše rady jsou mi tudíž bohužel houby platné. Dojezd na jedno nabití je pro mě naprosto zbytečná informace, protože dlouhé trasy jsou u mě výjimkou. Tráboše jsem nakonec zavrhnul hlavně proto, že nestačí dnešnímu provozu. Ne pro kapacitu nádrže a tím jeho nevelký dojezd na jedno nabití. Dojezd spalováku je totiž vlastně neomezený, protože znovunabití do plna je otázka jednotek minut. Mě zajímá neomezený odjezd kdykoli bez ohledu na stav "nabití". I s téměř vybitým spalovákem se můžu sbalit a okamžitě vydat na cestu do Amstru. S téměř vybitým spalovákem po návratu z dovolené mohu s málominutovým omezením jet libovolně daleko, klidně přes celý kontinent. Kvůli autu si nebudu pořizovat barák nebo garáž bůhvíkde s FVE a dalšíma drahýma opičárnam. Navíc garáž dle mého zbytečná. Jednak je auto nakonec jen pouhá "hromádka plechu a plastů" a navíc s dnešními moderními technologiemi je možné auto ošetřit tak, že má "garáž" pořád na kastli. Já osobně požaduju mít auto u sebe a akční v jakémkoli okamžiku. Na spalovák mi stačí pouze a jedině místo cca 5x2 m na tom dvorku. Nic víc nepotřebuju. Vy e-auťáci prostě odmítáte pochopit nebo ignorujete, že jste specifická cílová skupina zákazníků.
Já neodmítám e-auta. Ale není to univerzální řešení pro všechny. Navíc je spousta řidičů, které uspokojuje právě to ovládání stroje, i kdyby třeba jen o Trabanta šlo.
3
Sledujících
2
Sleduje
3
Sledujících
2
Sleduje
Jak se to Německo pohoršilo, poplatky. Není to zas tak dávno, kdy pan Síkela vysvětloval, jak nás Němci mají rádi. Když bude nedostatek plynu, tak zastaví fabriky, aby si čeští občané mohli zatopit plynem.
2 odpovědi
12
Sledujících
1
Sleduje
12
Sledujících
1
Sleduje
Oni je zastaví. Ale ne kvůli ČR.