Nechápu, kdo má v Praze potřebu jezdit autem. Je tam tak skvělá síť MHD, že pokud člověk nevláčí nákup nebo něco nepotřebuje stěhovat, tak do práce klidně může metrem a ten zbytek dojet dalším prostředkem MHD. A trocha chození přímo do práce také nikoho nezabila.
Souhlasím s Vámi, navíc komický je i pohled na ty lidi v autech. Většinou v každém autě sedí jeden člověk. Tedy - absolutní menšina lidí blokuje většinu...
Tak to je dobrý. Člověk, který jezdí Fabkou kolem komína a v životě neseděl v pořádném autě se tady rozplývá nad autíčkem na baterky. Aniž tuší, že pořádným autům to nesahá ani po kotníky.
Proč myslíte? Elektroauta jsou budoucnost, a vy nebo kdokoli jiný, kdo se jim vehementně brání, s tím nic neudělá :)
Ano, tak ja chapu, ze cloveka, ktery v zivote neridil nic jineho, nez fabii, to muze ochromit. Jinak samozrejme vsichni ostatni vime, ze veskere jmenovane systemy maji i spalovaci auta vyssi tridy, nez fabie. Neznxm ve svem okoli nikoho, kdo by elektromobil chtel.
Vidíte, v mém okolí elektromobil půl lidí má a půl lidí doufá, že se zlevní a velice ráda by si jej také v budoucnu koupila 🙂
„Samozřejmě, že přechod na elektromobilitu není bez výzev. Každá nová technologie má své počáteční problémy a vyžaduje čas na zdokonalení. Ale místo toho, abychom se zaměřovali na negativní zkušenosti, měli bychom ocenit pokrok, který byl již dosažen, a podporovat další inovace.“ Absolutní souhlas a díky 👍
Vážený pane autore článku, to co jste předvedl ve vašem příspěvku, to je přesně ta nesmyslná zaslepená agitace díky, které je plno lidí až militantně proti elektromobilům. Nevím, zda jste si příspěvek autora, na kterého odkazujete, skutečně dobře přečetl, ale tam je jednoznačně podrobně popsán zážitek s elektromobilem na cestě Praha-Brno a zpět, tak, jak se ve skutečnosti stal... Jak jsme se přesvědčili dříve v dějinách: jakákoliv agitka, pokud není podložená skutečně pravdivě fungující praxí, tak zůstává jenom agitkou...
Nesouhlasím, autor udělal dobrou práci. Spoustu nesmyslností a zbytečné démonizace elektroaut je naopak v článku, na který autor odkazuje.
Dost by mě zajímalo, co to je za krám (myšleno značku EV). S 51 kW baterií se dá v teplotě kolem 0 stupňů a při rychlosti do 100 km ujet cca. 300 km, při rychlosti 130 km o cca. 50 km méně.
Na druhou stranu jako člověk co s EV za šest let najezdil přes 250 tisíc km, cítím z informací v článku jistou neobjektivitu.
Presne, porovnává to na nejakem nekvalitnim firemnim elektru, ktere ani nestoji za rec. Nechapu tenhle boj proti elektroautum, jeste takto s omezenymi informacemi. Odpurci mohou klidne kopat kolem sebe a uprimne - mozna se cestou parkrat zakopne, ale dopredu se pujde jasnym smerem... a opravdu ne s diesely, ty prave zazivaji par svych poslednich let:)
Tohle je odpovedˇ zoufalce, který nechce na veřejnosti přiznat, že je úplně mimo a že naletěl.Teď za každou cenu obhajuje neobhájitelné. Kdykoliv jsem připraven ho veřejně zesměšnit a dokázat, že elektroauta si mohou pořídit jen techničtí analfabeti. Dáme si závod Praha-Brno-Karlovy Vary-Praha. Já pojedu 15 let starým 1,6 dieselem. A než vyjedeme, tak jsem už vyhrál cca o 3-4 hodiny. Takže ještě nějaký zoufalý pokus na obhajobu elektroaut?
Taky byste mohl komunikovat slušněji...odpověď zoufalce...no nic.
To máte sice pravdu, ale Vy dáte v jednom zátahu 400km? Každý má minimálně půlhodinovou pauzu, při které není problém kdekoliv dobít. Apropo, jen blb si myslí, že se baterie nebudou dále zlepšovat, EV vám teď nikdo nenutí kupovat. Nebo snad ano? A bonus. Spalováka si doma nenatankujete. EV v pohodě a ještě k tomu z FVE v létě zadara 😄
Amen, naprostý souhlas.
Tak ve chvíli, kdy ve většině aut v Praze sedí prakticky jen jeden muž (zkuste si pohledem ověřit), staví se nové byty, ale kompletně chybí například bezpečná cyklo infrastruktura, tak líp opravdu nebude. My jsme tak srandovní stát, že to ani není možné. P.S.: Např. v USA vznikají nové cyklostezky, Paříž se zcela proměnila vstříc cykoprovozu a takto by šlo pokračovat. Těm, kterým záleží na zdraví a pohodě je jasné, že hromada aut (ještě většinou toxických Odkaz ) prostě není budoucnost.
Dobrý den, facky nejsou nikdy zasloužené a argument, že dříve bylo pro děti normální pobíhat mezi kouřícími a alkoholem opojenými lidmi, bych už vůbec nebral za bernou minci. Mimochodem - takové to vnímání, že „jedna na zadek“ je v pořádku, už dnes není normální, ani v zákoně ne. Dát přes zadek/facku dítěti (ještě navíc malému) je ostuda a selhání rodiče, který si zkracuje cestu a neumí ovládnout SVÉ emoce, a nikdo by to neměl ospravedlňovat. Jinak se sladkostmi souhlas. S pozdravem, TF
S děkováním a slušným vychováním souhlas. Chtěl bych vám ale říct, že „jedna na zadek“ už dnes není normální, ani v zákoně ne. Dát přes zadek (ještě navíc malému) dítěti, je ostuda a selhání rodiče, který si zkracuje cestu a neumí ovládnout SVÉ emoce, a nikdo by to neměl ospravedlňovat. S pozdravem, TF
Proč se pořád bití a týrání hází do jednoho pytle s plácnutím přes zadek nebo výchovným pohlavkem? To je snad úplně jiná kapitola. Proč, pokud je na dítě pohlíženo na stejně rovné dospělému, není právně odpovědné už od narození? Paní Staňková a jí podobní, nic se nemá přehánět. Ženete do to extrému. Daleko horší než plácnutí je nezájem, nedůvěra, nepochopení, nedostatek lásky, osamění.....To je trauma a ne pohlavek nebo facka. Párkrát jsem lepanec dostala, věděla jsem za co. A moji rodiče jsou skvělí lidé, nedám na ně dopoustit a ráda je navštěvuji dodnes.
Protože "plácnutí přes zadek nebo pohlavek" není výchova ale selhání. K ničemu dobrému to nevede, jen rodič použije svou moc nad dítětem a nedokáže ovládnout emoce. Stát se to může, výchovné to není v žádném případě. Leda byste chtěl vychovávat děti a budoucí dospělé tolerantní k násilí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Odkaz 1